دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

در زمان محدود با صندلی به سود زیاد برسید

  • آرش احمدی
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

بعضی از حرفه ‌ها و کارها هستند که تقاضای بیشتری برای آن ‌ها وجود دارد. به همین دلیل اگر در این زمینه ‌ها مانند صندلی و ویلچر فعالیت کنید، درآمد و سودتان هم بیشتر می‌ شود.

صندلی آرایشگاه زنانه

امروزه افرادی که قصد انجام خدمات زیبایی را دارند به سالن هایی که مدرن تر و لوکس تر هستند مراجعه می کنند و به همین دلیل بهتر است از صندلی آرایشگاه زنانه با کیفیت و مرغوب استفاده نمایید. این کار علاوه بر راحتی مشتری برای شما نیز ارائه خدمات راحت تر می باشد همچنین باعث جذب مشتری می گردد.

در زمان محدود با صندلی به سود زیاد برسید

صندلی گیمینگ dxracer

افرادی که به طور طولانی بر روی صندلی می نشینند همانند کسانی که علاقه مند به بازیهای ویدئویی هستند که در اصطلاح به آنها می‌گویند باید حتما از صندلی گیمینگ dxracer استفاده کنند زیرا مجبور به نشستن ساعتهای طولانی بر روی صندلی هستند  که اگر معمولی باشد می تواند در دراز مدت مشکلاتی از قبیل پا درد کمر درد و یا گردن درد را برای فرد ایجاد کند.

در زمان محدود با صندلی به سود زیاد برسید

ویلچر آلمانی

ویلچر برقی تاشو فوق سبک سرعت آن معادل ۱۲ تا ۱۴ کیلومتر در ساعت می باشد و وجود باطری ۴۵۰ واتی و مدت زمان نگهداری باطری ۹۵ دقیقه و مدت زمان لازم برای شارژ حداقل ۲۴۰ دقیقه می باشد.

در زمان محدود با صندلی به سود زیاد برسید

از دیگر قابلیت ویلچر آلمانی تاشو فوق سبک، شیب ۱۲ درصدی رو به بالا را می پیماید. علاوه بر موارد فوق، از جداشدن زیر پایی برخوردار است و جاپایی آن قابلیت ارتفاع و تنظیم بوده و یکی از بارزترین قابلیت ویلچر برقی تاشو فوق سبک را دارا می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *