دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس و عکس های جدیدش

  • نرگس کوهستانیان
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

بیوگرافی فرشاد احمدزاده: او متولد مهرماه ۱۳۷۱ در ارومیه و کرد زبان است.از ۱۲ سالگی شروع به بازی فوتبال کرد و تاکنون خوش درخشیده است. احمدزاده بازیکن پرسپولیسی هم اکنون دانشجوی فیزیولوژی ورزشی دانشگاه آزاد است. به او لقب پسر برانکو داده شده است.

در این مطلب قرار است به ارائه بیوگرافی فرشاد احمدزاده بازیکن خوب فوتبال کشورمان که هم اکنون در فوتبال لهستان در تیم اشلانسک وروتسواو مشغول فعالیت است، بپردازیم. همچنین عکس های جدید و جالب و متفاوتی از این بازیکن جوان پرسپولیس قرار می دهیم تا از دیدن عکس ها لذت ببرید. به شما پیشنهاد می کنم تا انتهای مقاله را مطالعه کنید حتما آن را می پسندید؛ پس با ما همراه باشید.

بیوگرافی فرشاد احمدزاده

فرشاد احمدزاده کرد زبان اهل ارومیه فوتبالیست جوان متولد یک مهرماه ۱۳۷۱ در ارومیه است. او دانشجوی فیزیولوژی ورزشی دانشگاه آزاد می باشد. فرشاد در تیم پارسه تهران، پرسپولیس و تراکتور بازی کرده است و در حال حاضر در لیگ لهستان در باشگاه اشلانسک وروتسواو توپ می زند. فرشاد احمدزاده ابتدا به والیبال علاقه داشت اما بعدا به فوتبال علاقه مند شد. او می گوید: فوتبالیست شدنش بیشتر شانسی بوده است؛ همیشه در محله و کوچه والیبال بازی می کرده است اما یکبار در مدرسه فوتبال بازی کرد و چند نفری را دریبل زد و بچه ها فکر کردند او فوتبالیست است. او از ۱۲ سالگی فوتبال را حرفه ای دنبال کرد. او در سنین نوجوانی اول به تیم صنام سپس به تیم نوجوانان داماش در گیلان پیوست. او هم اکنون در فوتبال پست هافبک راست را دارد.

فرشاد احمد زاده خوش تیپ چهره ی فرشاد احمد زاده فرشاد احمدزاده و عکس جدید او فرشاد احمدزاده اهل ارومیه فرشاد احمدزاده و قرارداد پرسپولیس فرشاد احمدزاده و عکس خیلی جالب او احمدزاده فرشاد عکسی از فرشاد احمدزاده عکسی متفاوت از فرشاد احمدزاده عکس جدید فرشاد احمدزاده

 

عکس های جدید فرشاد احمدزاده عکس کاملا متفاوت فرشاد احمدزاده بیوگرافی فرشاد احمدزاده فرشاد احمدزاده در تهران فرشاد احمدزاده فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه فرشاد احمدزاده و عکس های متفاوت او فرشاد احمدزاده اهل فوتبال فرشاد احمدزاده با دوستانش فرشاد احمدزاده فوتبالیست بیوگرافی فرشاد احمدزاده

علاقه مندی های فرشاد احمد زاده

در تکمیل ارائه بیوگرافی فرشاد احمدزاده باید بگوییم: او به برانکو علاقه وافری دارد. همچنین او با مهدی طارمی و حسین ماهینی و محسن مسلمان رابطه خوبی دارد و تیم پرسپولیس را تیم محبوب خود عنوان می کند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

فرشاد احمدزاده با خانواده

بازیکنان مورد علاقه احمدزاده علی کریمی و کریم باقری هستند.

فرشاد از علاقه مندی هایش می گوید: اگر که حوصله ام بکشد و خسته نباشم خودم آشپزی می کنم و زرشک پلو و قورمه سبزی را خوب درست می کنم.

او هنوز مجرد است و در تهران تنها زندگی می کند. اگرچه خبرهایی از ازدواج فرشاد احمدزاده با ترلان پروانه به گوش می رسد اما او این خبر را تایید نکرده است.

همچنین فرشاد احمد زاده در مجموعه تلویزیونی محکومین در یک اپیزود به ایفای نقش پرداخته است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *