دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های جدید آرایش لب زیبا و حرفه ای

  • پرستو محمدی
  • ۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰

همه ی ما از تاثیرات شگفت انگیز آرایش لب ها در زیبایی با خبر هستیم و نکته ی مهم این است که بدانید چگونه لب هایتان را آرایش کنید که جذاب تر بنظر برسند و زیبایی خاصی به چهره تان بدهد.

لب ها یکی از نقاط قوت صورت هستند. اگر دقت کرده باشید معمولا وقتی با کسی حرف میزنید او معمولا به لب های شما نگاه میکند پس میکاپ لب ها و ماندگاری رژ لب بر روی لب هایتان نکته ی بسیار مهمی است. پس با ما همراه شوید تا نحوه ی آرایش لب را به طور کامل برایتان توضیح دهیم و با بیش از بیست مدل میکاپ لب آشنایتان کنیم.

مدل های جدید آرایش لب زیبا و مدرن و نحوه ی میکاپ لب :

شما هم از تاثیر شگفت انگیز میکاپ لبها بر زیبایی با خبرید و میدانید که آرایش چشم و میکاپ صورت بدون میکاپ لبها اصلا زیبایی ندارند. باید بدانید چگونه لبهایتان را میکاپ کنید تا جذابیت بیشتری به شما بده اگر لبهایتان لطافت لازم برای میکاپ شدن را ندارد ابتدا با یک ماسک مناسب لبهایتان را تقویت کنید تا از ورقه ورقه شدن پوست لبها جلوگیری شود.

بهترین ماسک برای لب ها:

استفاده از عسل و شکر است این ماسک را حتما قبل از میکاپ لب ها استفاده کنید.این ماسک هم از ورقه شدن پوست جلو گیری میکند و هم باعث رفع تیرگی های لب میشود و لب ها را روشن و شفاف می کند.
اگر میخواهید فرم لبهایتان را کمی تغیر دهید و رنگ رژ لب را روی آن بهتر نشان دهید باید از یک زیر ساز مناسب برای اینکار استفاده کنید. میتوانید از بالم لب و یا حتی لایه ی نازکی از پنکک و مداد لب برای زیر سازی لب ها استفاده کنید.
حال که لب هایتان را به سطحی صاف و یک دست تبدیل کردید می توانید با استفاده از روش هایی که در عکس های زیر نشان داده شده است میکاپ لب را روی لب هایتان به زیبایی انجام دهید.
اگر میخواهید لبهایتان جلوه ای خاص داشته باشد و برق بزند بعد از رژ لب زدن روی لبهایتان لایه ی نازکی از برق بزنید.عکس های زیر نمونه هایی از آموزش مرحله ای میکاپ لب هستند.

تصاویر میکاپ لب :

آموزش مرحله ای میکاپ لب

آموزش مرحله ای میکاپ لبآموزش مرحله ای میکاپ لب

مدل های شیک و زیبای میکاپ لب مدرن و زیبا :

مدل های آرایش لب مدل های آرایش لب آرایش ساده لب آرایش لب براق آرایش خاص لب هامدل های آرایش لب مدل های آرایش لب آرایش شیک لب ها آرایش شیک لب ها آرایش شیک و متفاوت لب ها مدل های آرایش لب آرایش چند رنگ لب ها آرایش شیک لب ها مدل های زیبای میکاپ لب مدل های زیبای میکاپ لب مدل های زیبای میکاپ لب مدل های زیبای میکاپ لب

اشتباهات میکاپ لب

معمولا کشیدن رژلب و خط لب کار چندان ساده ای نیست و در صورتی که قواعد و اصول صحیح آ ن عایت نشود، نه تنها موجب زشت شدن چهره می شود، بلکه سن شخص را نیز بالاتر نشان می دهد، در زیر به برخی اشتباهات غلط کشیدن خط لب و استفاده از رژ لب اشاره کرده ایم.

  •  آرون گروپس

کشیدن خط لب تیره پر رنگ

استفاده ازخط لب تیره به خصوص برای افراد مسن، سن را بالاتر نشان می دهد و نامناسب به نظر می رسد، از آنجا که با کشیدن خط لب مرکز توجه به سمت لبها جلب می شود، بنابراین بهتر است از انجام آن خودداری کنید و به جای کشیدن خط لب از خط چشم استفاده کنید تا چشم هایتان مرکز توجه باشند و از رژ لبی ملایم استفاده کنید اما در صورتی که علاقمند به کشیدن خط لب هستید، بهتر است رنگی را انتخاب کنید  که خنثی بوده و به راحتی با رنگ پوست شما ترکیب و هماهنگ شود و از این طریق خیلی جلب توجه نکند.

میکاپ لب ملایم

خشک شدن لب ها

استفاده از برخی رژلب های مایع موجب خشک شدن لب ها می شوند از این رو باید از محصولات آرایشی استفاده کنید که خاصیت مرطوب کنندگی دارند، همچنین از مصرف رژلب هایی که به عنوان مرهم استفاده می شوند، صرفنظر کرده و هیچگاه بدون خط لب، رژ نزنید و بگذارید تا آرایش به صورتتان بنشیند و نیز خط لب را به شکل صحیح بکشید تا اطراف دهانتان کثیف نشود.

برجسته کردن لب ها

لب های برجسته به نسبت لب های باریک سن را بیشتر نشان می دهند، از این رو استفاده از برق لب و کشیدن خط لب، لب ها را نمایان تر می کند، از این رو به جای استفاده از آنها می توانید وسط لب های خود را کمی روشن تر از قسمتهای دیگر لب کنید.

خرید طیف رنگ های اشتباه

در صورتی که پوست شما تیره و یا رنگ و رو رفته است، نباید از رنگ های تیره و یا رنگ هایی که در ترکیب خود آبی دارند، استفاده کنید، چون موجب زشت شدن چهره تان می شوند و در نتیجه استفاده از رنگ های قرمز خوش رنگ و هلویی بسیار مناسب تر هستند. در هنگام خرید حتما با زدن مقداری سایه پشت دست خود حتما آن را امتحان کنید و نیز ترکب رنگها را نیز امتحان کنید، زیرا ممکن است از این طریق رنگ دلخواه تان را بدست آورید.

میکاپ لب

پاک کردن آرایش

به منظور پاک کردن آرایش خود از پنبه استفاده کنید و لازم نیست خیلی به صورت فشار وارد کنید، بهتر است برای پاک کردن آرایش لبهایتان از انگشت استفاده کنید تا از این طریق رنگ خنثی تری بدست آید.

با مدل های زیبای میکاپ لبها جدید و مدرن آشنا شدید امیدواریم مطالب و عکس های این مقاله مورد پسندتان واقع شده باشند. اگر از مطالب ما راضی هستید بقیه مطالب بخش آرایش صورت ما را نیز مشاهده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *