دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتوهای ایرانی مجلسی و اسپرت مد سال را بهتر بشناسید

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مانتو مهمترین لباس برای زنان ایرانی است و طرح های متنوعی دارد یکی از پرطرفدارترین و زیباترین طرح های مانتو مدل مانتو ایرانی است که در ادامه تصاویری از انواع مدل های این مانتو را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

امروزه مدل مانتوها در انواع طرح های متنوعی در بازار موجود هستند که هر کدام مناسب استفاده در محیطی خاص می باشند. مدل مانتوی ایرانی یکی دیگر از انواع مدل مانتو های دخترانه و زنانه است که در طرح های اسپرت و مجلسی دوخته می شود و خانم های می توانند با توجه به نیاز خود طرح مناسبی از این مانتوها را برای خرید انتخاب کنند.

مانتوهای ایرانی و مانتوهای سنتی از پرطرفدارترین مدل مانتوها در بین خانم ها هستند و این مدل مانتوها طرح هایی شیک و زیبایی دارند و شما می توانید از آن ها در محیط های بیرون از منزل و مجالس و مهمانی ها استفاده کنید.

مانتو ایرانی مجلسی

مدل مانتو ایرانی زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال

یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها انتخاب طرح مناسبی از مانتو است. اگر مدل مانتوی انتخابی تان متناسب با فرم اندام و رنگ پوست شما باشد می توانید شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. تصاویری از انواع مدل مانتوهای شیک زنانه و دخترانه را در ادامه برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مانتو مجلسی

مدلهای مانتوی ایرانی مجلسی مخصوص خانم های شیک پوش

مانتوهای مجلسی ایرانی، در انواع طرح های مانتو گیپور مجلسی و مانتو حریر مجلسی و … دوخته می شوند و این مدل مانتو ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. اگر فرم اندام متناسب و ایده آلی دارید بهتر است از مانتوهای مجلسی طرح دار با رنگ های شاد و روشن برای مجالس و مهمانی ها استفاده کنید این مدل مانتوها همچنین برای خانم ها با اندام لاغر می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. در ادامه با چند مدل مانتوی مجلسی شیک و جذاب آشنا می شوید.

مدل مانتو مجلسی طرح های زیبا و متفاوت مانتو ایرانی مدل مانتو ایرانی زیبا و جدید

  •  آرون گروپس

مدل مانتوی مجلسی طرح دار ایرانی

مدل مانتو های اسپرت و مجلسی ایرانی

مدل مانتو سفید مجلسی

مدل های مانتو ایرانی با طرح های متنوع و زیبا مانتو مجلسی ایرانی مدل مانتو بلند مجلسی مانتو مجلسی

مدل مانتوی ایرانی دخترانه با طرح گیپوردار

مدل مانتو های ایرانی با طرح های بلند و کوتاه
خانم ها با اندام درشت و چاق بهتر است از مدل مانتوهای مجلسی ایرانی با طرح های ساده تر و رنگ های تیره استفاده کنند تا اندام شان لاغر و متناسب به نظر برسد.

مدل مانتو ایرانی مجلسی

مدل مانتو ایرانی بلند

مدل مانتوی بلند ایرانی با طرح سنتی

مدل مانتو کوتاه

مدل مانتوی حاشیه دار ایرانی

مدل مانتو های ایرانی مدل مانتو مجلسی زنانه

مانتوی مجلسی ایرانی با طرح گپیور

مدل مانتو مجلسی با طرح گیپور دار مانتو ایرانی

عکس های مدل مانتوهای ایرانی اسپرت با طرح های زیبا و متفاوت

مدل مانتو اسپرت از انواع مدل مانتو های محبوب و پرطرفدار در بین خانم های جوان است. این مدل مانتو ها طرح های کوتاه و بلندی دارند و شما می توانید با توجه به قد خود یکی از این مدل های زیبا را برای پوشیدن انتخاب کنید.
مانتوی ایرانی اسپرت همچنین در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است و اگر شما تمایل دارید زیباتر و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید بهتر است رنگ مانتوها را بر اساس فرم اندام و رنگ پوست خود انتخاب کنید.

مدل مانتو بلند ایرانی مدل مانتو اسپرت ایرانی

مدل مانتو مشکی و ساده اسپرت

مدل مانتو ایرانی کوتاه مدل مانتو بلند مدل مانتو ایرانی کوتاه مدل مانتو اسپرت

مدل مانتوی کوتاه ایرانی اسپرت

مدل مانتو سفید مدل مانتو کوتاه ایرانی

مدل مانتوهای ایرانی و سنتی دخترانه و زنانه

مانتو، از جمله پوشش های اصلی و مهم خانوم های ایرانی است که تاثیر زیادی در استایل شیک و زیبای بانوان دارد، حال هر ساله انواع مدلهای جدید مانتوی تابستانی، بهاره، پاییزه و زمستانی در طرح ها و رنگهای متنوع و برای استفاده رسمی، مجلسی و کژال طراحی و تولید می شوند که هر کسی می تواند متناسب با سلیقه و نیز فرم اندام و استایل خود بهترین آن را انتخاب نماید، در ادامه تصاویر دیگری از جدیدترین مدلهای مانتوهای ایرانی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند، همچنین برای مشاهده جدیدترین مدل مانتو شانتون و مدل مانتو دخترانه کره ای می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک کنید.

مدلی از مانتوی ایرانی

امروزه انواع مانتوها با طرح های سنتی زیبا و مدلهای کوتاه و بلند زنانه و دخترانه طرفداران زیادی پیدا کرده اند که می توانید متناسب با مکانی که حضور پیدا خواهید کرد و نیز برای فصول مختلف مدل مانتوی مورد نظر خود را متناسب با استایل تان انتخاب کنید و بدرخشید، حال در صورتی که علاقمند به انتخاب این مدل مانتوهای جذاب ایرانی هستید، در این قسمت می توانید ضمن مشاهده مدلهای دیگری از انواع مانتوهای ایرانی جدید و زیبا از این مدل مانتوها نیز دیدن کنید.

مدلهای متنوع مانتوی ایرانی

مدلی زیبا از مانتوی ایرانی

تصاویری از مدل مانتوی ایرانی

جدیدترین مدل مانتوی ایرانی

زیباترین مدل مانتوی ایرانی

انواع مدل مانتوی ایرانی

مدل زیبای مانتوی ایرانی

مدل جدید مانتوی ایرانی

مدل مانتو ایرانی سنتی

مدلی از مانتوی ایرانی جدید

مدل مانتوی ایرانی جذاب

مدل مانتو ایرانی جذاب

مدل مانتوی ایرانی شیک

مدل مانتوی ایرانی رنگی

مدل مانتوی ایرانی زیبا

مدل مانتوی ایرانی

مدل مانتو ایرانی طرحدار

زیباترین و جدیدترین طرح های مدل مانتوی ایرانی مخصوص خانم های شیک پوش و زیبا را در این مطلب مشاهده کردید, شما می توانید در صورت تمایل با الگوبرداری از این مدل مانتوها به ایده آل ترین طرح مانتوی مورد نظر خود دست یابید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *