دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل مانتو گیپور مجلسی با طرح های جدید و شیک

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۳ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب مدل مانتو گیپور مجلسی در طرح ها و رنگ های فوق العاده جذاب را برای شما جمع آوری نموده ایم. امیدوارم این مدل ها برای شما جذاب باشد و با استفاده از این مدل ها بتوانید مدل مانتو مجلسی زیبا با استفاده از پارچه محبوب گیپور را برای خود انتخاب نمایید.

گیپور یکی از انواع پارچه های بسیار تشریفاتی و زیبا می باشد که امروزه خانم ها در اکثر لباس هایشان از جمله مانتوی از آن استفاده می کنند زیرا باعث زیبایی چند برابر مدل مانتوی انتخابی می گردد. در این مطلب برای شما گالری تصاویر مدل مانتو گیپور مجلسی جدید در طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و شیک را جمع آوری نموده ایم.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه جنس و نوع پارچه نیز تنوع بسیار زیادی ایجاد شده است. یکی از انواع پارچه های بسیار زیبا و تشریفاتی که اغلب در مدل مانتوها و لباس مجلسی مورد استفاده قرار می گیرد گیپور می باشد.

انتخاب پارچه گیپور برای مدل مانتوی مجلسی بسیار مناسب است زیرا این نوع پارچه دارای طرح های زیبا و تنوع رنگ جذاب و جالب می باشد. در این بخش مدل مانتوی مجلسی گیپور در طرح ها و رنگ های زیبا و جذاب را برای شما جمع آوری نموده ایم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل مانتو گیپور مجلسی

اغلب خانم ها ترجیح می دهند در مراسم و جشن ها مانتوی رنگ روشن بپوشند. انتخاب مانتویی با رنگ شاد علاوه بر اینکه جذابیت خاصی دارد در آرامش افراد نیز موثر است. در این بخش مجموعه تصاویر مدل مانتوی گیپور مجلسی در طرح ها و رنگ های زیبا را جمع آوری نموده ایم.

مدل مانتو بسیار زیبا گیپور

جدیدترین مدل مانتوهای مجلسی گیپور

خانم ها علاوه بر اینکه هنگام دعوت شدن به مهمانی دغدغه این را دارند که چه لباس مجلسی را انتخاب نمایند تا زیبا و جذاب به نظر برسند در مورد مدل مانتوی مجلسی نیز دغدغه خاطر دارند و پیوسته به دنبال مدرن ترین و به روزترین مدل مانتوها می باشند در این بخش تصاویر جدیدترین مدل مانتوی مجلسی گیپور را آورده ایم. امیدوارم این مدل ها برای شما جذاب باشد و با استفاده از این مدل ها بتوانید مدل مانتوی زیبا برای خود انتخاب نمایید.

مدل مانتو گیپور مجلسی جدید ماتنو گیپور مجلسی زیبا مدل مانتو گیپور مجلسی دخترانه مدل مانتو مجلسی گیپور آبی مدل مانتو گیپور مجلسی سبز  مدل مانتو گیپور مجلسی سفید مدل مانتو گیپور مشکی مدل مانتو سفید گیپور مجلسی مدل مانتو گیپور مجلسی صورتی مدل مانتوهای گیپور مدل مانتو مجلسی گیپور قهوه ای  مدل مانتو مجلسی گیپور جدید دخترانهمدل مانتو گیپور مجلسی

مدل مانتو مجلسی گیپور صورتی رنگ

عکس های مانتوی مجلسی گیپور دار

در این بخش نیز مدل مانتوی مجلسی دخترانه و زنانه بسیار زیبا و شیک را که در آن پارچه گیپور در طرح ها و رنگ های متفاوت و جذاب به کار رفته است را جمع آوری نموده ایم امیدوارم این مدل مانتوها برای شما جذاب باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل مانتو گیپور مجلسی همراه با سارافون مدل مانتو مجلسی زیبا گیپور مدل مانتو کارشده با گیپور مدل مانتو دخترانه گیپور

مدل مانتو گیپور مجلسی مشکی مدل مانتو گیپور مجلسی مدل مانتو زرد گیپور مجلسی

مدلهای مانتو گیپور دار بلند و شیک

انواع مانتو های مجلسی را می توان در مدلهای متنوع و با جنس پارچه های حریر، ساتن، گیپور و غیره در طرح های شیک و مد روز برای خانوم ها و دختران جوان ایرانی طراحی و تولید کرد؛ در مطالب قبلی از انواع مدل مانتو ایرانی مجلسی و اسپرت, با جدیدترین و زیباترین مدل مانتو گلدار و مدل مانتوی جین آشنا شده اید، اکنون در ادامه تصاویر به اشتراک گذاشته از مانتوهای گیپوردار مجلسی به اشتراک گذاشته شده در این بخش، مدل مانتوی گیپوردار بلند در طراحی های شیک و زیبا را ملاحظه می کنید.

مانتوهای مجلسی, اغلب مانتوهایی با ظاهر شیک و لاکچری هستند که با هزینه های زیادی تهیه می شوند؛ همان طور که گفتیم، پارچه گیپور یکی از جذاب ترین و زیباترین پارچه ها برای دوخت مانتوهای مجلسی می باشد که طرفداران زیادی در بین خانوم ها و دختران جوان دارد، حال طرح های متنوع زیادی برای طراحی مانتوهای گیپوردار وجود دارد و می توان مانتو ها را به صورت ترکیبی با پارچه های دیگر، بالا تنه گیپوردار، آستین های گیپوردار و … طراحی کرد. در این بخش دعوت می کنیم از جدیدترین مدل مانتوهای زیبا و بلند گیپوردار مجلسی برای خانوم های شیک پوش و خوش استایل ایرانی دیدن کنید.

تصاویری از مانتو گیپور مجلسی شیک ترین مانتو گیپور مجلسی مانتو گیپور مجلسی زیبا و جدید انواع مانتو گیپور مجلسی زیباترین مانتو گیپور مجلسی جدیدترین مانتو گیپور مجلسی مدل جدید مانتو گیپور مجلسی مدل مانتو گیپور برای مجالس مدل مانتو گیپور دخترانه مدل جذاب مانتو گیپور مجلسی مدل مانتو گیپور بلند مدل مانتو گیپور شیک مدل مانتو گیپور زیبا مانتو گیپور مجلسی مدل مانتو گیپور مجلسی

امیدواریم مدل مانتوهای گیپور مجلسی با طرح های جذاب و رنگ های متنوع جمع آوری شده در این مطلب برای شما جذاب و جالب باشند و با استفاده از این مدل ها بتوانید مدل مانتوی زیبا برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *