دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو سنتی جدید و مدرن با طراحی های زیبای ایرانی

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

هرچند امروزه بسیاری از دختران با مد دنیا پیش می روند و مانتو های مارک دار و جدید می پوشند اما مانتو های سنتی ایرانی جدید و مدرن با طراحی های مختلف نیز طرفداران خاص خود را دارند . اهالی هنر و افراد پایبند به سنت ایرانی اصولا مدل مانتو سنتی را انتخاب می کنند .

از مهم ترین و ضروری ترین لباس ها برای خانم ها مانتوها می باشد . اما در خرید مانتویی باید همواره نکاتی را با توجه به قد و ترکیب اندامی شما در نظر گرفت تا جذاب تر به نظر برسید یکی از انواع مدل مانتو ها که طرفداران خاص خود را دارد مدل مانتوی سنتی می باشد اهالی هنر اغلب این مدل مانتوها را می پسندند . در اینجا اصولی ترین نکات هنگام خرید مانتوها و تصاویر بسیار زیبا مدل سنتی جدید را با هم مشاهده می کنیم .

نکات مهم در خرید و مدل مانتو های سنتی

مدل مانتو سنتی

با توجه به تناسب اندام شما باید مانتویی انتخاب کرد تا زیبا و متناسب به نظر برسید . این نکات با توجه به قد و ترکیب اندام شما در اینجا آورده شده است .

مدل مانتو سنتی مدرن

نکات مهم با توجه به قد افراد

افراد قد بلند: افراد قد بلند بهتر است مانتوها و شلوار و حتی کفششان یکرنگ نباشد از آنجا که انتخاب مانتو و شلوار یکدست قد آنها را بلند تر نشان می دهد با پوشیدن آن متناسب به نظر نمی رسند این افراد بهتر است مانتو ، شلوار و کفش شان را با ترکیب رنگ بندی متناسب انتخاب کنند.

از نظر اندازه نیز بهتر است بگویم مانتو های کوتاه از آنجا که قد این افراد را بلند تر نشان می دهند متناسب نمی باشند این افراد بهتر است مدل مانتویی را انتخاب کنند که بیشتر اندامی باشد تا توجه به سمت اندام آن ها رفته و متناسب به نظر برسند .

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتو سنتی سبز

افراد کوتاه قد:

این افراد باید مانتویی انتخاب کنند که تنگ و متناسب اندام آن ها باشد این افراد باید از انتخاب مانتوی سنتی با دامن گشاد و کلوش خودداری کنند پوشیدن مانتوهای بلند باعث می شود قد آنها کوتاهتر به نظر برسد مانتوهای تا زانو با خطوط عمودی باریک باعث می شود قد این افراد متناسب به نظر برسد .

مدل مانتو سنتی مدن

مانتوی سنتی افراد چاق و درشت اندام:

این افراد باید مانتوهای سنتی انتخاب کنند که متناسب با اندام شان باشد این افراد باید از پوشیدن مانتوهای کشی، استریج و کمر کش خودداری کنند و بهتر است مانتوهای سنتی بپوشند که دارای شکاف پهلو و جانبی یا دامن های کلوش و A شکل باشند زیرا این مدل مانتوها شیک و مدرن می باشند.

برای مشاهده مدل مانتو برای افراد چاق کلیک کنید.

تصاویر مدل مانتو سنتی

افراد با شکم بزرگ:

این افراد باید از پوشیدن مانتوهای کمر دار سنتی خودداری کنند و مانتوهای مدل Wrap برای این افراد متناسب می باشد این افراد باید مدل مانتوهای یکدست مستقیم از شانه تا پایین پا بپوشند تا اندام شان متناسب به نظر برسد .

تصاویر مدل مانتو سنتی شیک و مدرن

در این قسمت تصاویر مدل مانتوی سنتی شیک و مدرن را با هم مشاهده می کنیم .

مدل مانتو سنتی جدیدمدل مانتو سنتی قرمزمدل مانتو سنتی کرم

مدل مانتوی سنتی همواره دارای جذابیت های ویژه ای برای افراد مد گراست

مدل مانتو سنتی آبیمدل مانتو سنتی زیبامدل مانتو سنتیمدل مانتو سنتی دخترانه

 مدل های متفاوت مانتو های سنتی

مدل مانتو های سنتی جذابمدل مانتو سنتی بنفشمدل مانتو سنتی آبیمانتو سنتی دخترانهمدل مانتو سنتی سبزمدل مانتو سنتی شیکمدل مانتو سنتیمدل مانتو سنتی سفید رنگ

جدیدترین مدلهای مانتو های سنتی دخترانه

امروزه انواع مدلهای مانتو به اسم مانتوهای سنتی روانه بازار شده است که طرفداران زیادی پیدا کرده است، حال آنچه ما از مانتوهای سنتی امروزی می بینیم با آن چیزی که در فرهنگ سنتی و ایرانی موجود است, ممکن است تفاوت زیادی داشته باشد، به طور کلی مانتوی سنتی به مانتوهایی گفته می شوند که از پارچه های سنتی با طرح ها و نقوش زیبا و اصیل ایرانی همچون طرحهای کاشی ها، طرح های فرش و قالی و نقوش اسلیمی طراحی شده باشند، استفاده از پارچه ترمه از جمله پارچه های جذاب و زیبا است که کاربرد زیادی در طراحی مانتوهای سنتی دارد. در ادامه می توانید جدیدترین مدلهای مانتوی سنتی با طراحی زیبا و شیک را ببینید.

تصاویری از مانتوی سنتی

مانتوهای سنتی که از پارچه ترمه با رنگ بندی های زیبا و پس زمینه مشکی تهیه شده اند، پوشش بسیار جذاب و زیبایی برای بانوان زیبا پسند و شیک پوش ایرانی برای استفاده در مجالس، دورهمی ها و مهمانی های مختلف می باشند، ضمن اینکه می تواند به عنوان پوششی رسمی و کاری مورد استفاده قرار گیرد، حال در صورتی که علاقمند به پوشیدن مانتوهایی با طرح سنتی هستید، می توانید در ادامه مشاهده تصاویر بالا از انواع مدلهای دیگر مانتوهای سنتی زیبا و جذاب دخترانه و زنانه دیدن کنید.

مدلی شیک از مانتوی سنتی

زیباترین مدل مانتوی سنتی

انواع مدلهای مانتوی سنتی

مدلی از مانتوی سنتی

جدیدترین مدل مانتوی سنتی

انواع مدل مانتوی سنتی

مدل مانتوی سنتی مجلسی

مدل مانتوی سنتی پاییزه

مدل مانتو سنتی دخترانه

مدل مانتوی سنتی دخترانه

مدل مانتوی سنتی شیک

مدل مانتو سنتی ریون

مدل مانتوی سنتی جذاب

مدل مانتوی سنتی زیبا

مدل مانتوی سنتی

مدل مانتو سنتی

جدیدترین مدل مانتو سنتی

در این قسمت تصاویر بسیار زیبا از مدل مانتوهای سنتی جدید و مدرن را با هم مشاهده کردیم و نکاتی در رابطه با خرید مانتوها با توجه به اندام و قد را مشاهده کردیم . امیدوارم مشاهده تصاویر مدل مانتوی سنتی شما را در انتخاب مدل مانتویتان یاری کند .

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *