دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی هواوی انجوی ۵۰ گوشی میان رده کیفیت مناسب

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب قرار است به معرفی هواوی انجوی ۵۰ بپردازیم و اطلاعات بسیار خوبی را در مورد این گوشی جدید در اختیار شما قرار دهیم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا بتوانید با این گوشی میان رده آشنا شوید.

هواوی یکی از برندهای بسیار خوب گوشی می باشد و سالانه گوشی های بسیار با کیفیتی را با وجود میان رده بودنش به بازار عرضه می کند. در ادامه قرار است شما را با یکی دیگر از بهترین گوشی های این برند را به شما معرفی نماییم. همراه ما باشید تا با معرفی هواوی انجوی ۵۰ آشنا شوید.

معرفی هواوی انجوی ۵۰

کامل ترین معرفی هواوی انجوی ۵۰

هواوی یکی از برند های جهانی می باشد که به تازگی یک گوشی هوشمند میان رده را وارد بازار چین کرده است. این وشی همانند سایر گوشی های هواوی می تواند طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب نماید از این رو بهتر است اطلاعاتی را در مورد این نوع گوشی داشته باشید. از مهم ترین ویژگی هایی که این گوشی با خود به همراه دارد و می تواند توجه هر فردی را به خود جلب نماید باتری قدرتمند و صفحه نمایش بسیار بزرگش می باشد که در ادامه اطلاعات دقیق تری را برایتان خواهیم گفت.

نمایشگر

نمایشگر هواوی انجوی ۵۰ یکی از برجسته ترین ویژگی های این گوشی می باشد. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر بزرگ IPS LCD می باشد و اندازه ای برابر ۶.۷۵ اینچ دارد. در این نمایشگر یک ناچ قطره ای وجود دارد و دارای وضوح تصویری برابر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می باشد. نسبت تصویر در این نمایشگر برابر ۲۰:۹ است.

سخت افزار

یکی از مهم ترین بخش هایی که قبل از خرید یک گوشی باید آن را جدی بررسی کنید سخت افزار آن می باشد. سخت افزار این گوشی میان رده ای بسیار مناسب می باشد و دارای پردازنده ای ۲ هسته ای دو گیگا هرتز می باشد. هنوز تراشه به کار رفته در این کوشی مشخص نمی باشد با این حال برخی از منابع مدعی هستند که در این گوشی از تراشه های قدیمی Kirin 710a استفاده شده است.

سخت افزار انجوی 50

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

باتری

یکی دیگر از نقاط قوت این مدل گوشی میان رده ای باتری آن می باشد. این گوشی دارای باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و با فست شارژر شارژ می شود و شما می توانید از شارژر ۲۲.۵ واتی برای این گوشی استفاده نمایید. این گوشی دارای رم ۸ گیگابایتی می باشد و فضای ذخیره سازی آن ۲۵۶ گیگابایت می باشد.

دوربین

بسیاری از افراد سعی می کنند که از گوشی های با قدرت بالای دوربین استفاده کنند زیرا این کار به آن ها کمک می کند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن بیشترین استفاده را از وسایل خود ببرند. این گوشی در پنل پشتی خود دارای یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی می باشد و همچنین دوربین ماکرو این گوشی ۱۲ مگاپیکسل بوده و در کنار آن ها یک فلش LED  نیز دیده می شود. البته تعداد دوربین های این گوشی میان رده ای به همین جا ختم نمی شود و دوربین سلفی این گوشی ۸ مگا پیکسلی می باشد.

سایر ویژگی های هواوی انجوی ۵۰

در معرفی هواوی انجوی ۵۰ سعی می کنیم تمامی اطلاعاتی که از این مدل گوشی به بازار آمده است را برای شما بررسی کنیم. از دیگر ویژگی هایی که این گوشی همراه با خود به همراه دارد می توان به اتصال دو گانه VoLTE 4G در کنار وای فای اشاره نمود.این گوشی دارای بلوتوث نیز می باشد و از دیگر امکاناتی که این گوشی با خود به همراه دارد می توان به GPS، درگاه USB، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و نسخه اندرویدی هارمونی اشاره کرد. در این گوشی از نسخه دوم هارمونی استفاده شده است.

رنگبندی گوشی هواوی انجوی 50

قیمت و رنگ بندی

بسیاری از افرادی که برای خرید موبایل اقدام می کنند دچار چندگانگی در انتخاب رنگ بندی گوشی ها می شوند. این گوشی تنها در سه رنگ آبی، سفید و مشکی به بازار عرضه شده است و انتخاب را برای فرد خریدار آسان تر می کند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد این که این گوشی به بازار عرضه می شود یا خیر وجود ندارد بنابراین بهتر است در مورد اطلاعاتی که داد شد زیاد مطمئن نباشید تا زمانی که عرضه این گوشی به صورت جهانی باشد و بتوانیم آن را مورد بررسی دقیق تر قرار دهیم. قیمت این گوشی در نسخه ۶/۱۲۸ حدودا ۱۹۵ دلار و در نسخه ۸/۱۲۸ حدودا ۲۲۵ دلار می باشد. جالب است بدانید که نسخه ۸/۲۵۶ این گوشی با قیمت ۲۵۵ دلار می باشد.

اگر از این مطلب رضایت داشتید در ادامه می توانید اطلاعات دیگری در مورد برند هواوی مانند بررسی گوشی هواوی نوا ۷i و بررسی گوشی هواوی نوا ۶ را مشاهده کرده و اطلاعات خود را در زمینه گوشی های میان رده  افزایش دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *