دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی سام اصغری بدنساز، بازیگر و مدلینگ آمریکایی – ایرانی

  • محدثه خاکشور
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

سام اصغری چهارمین همسر بریتنی اسپیرز با اصالت ایرانی – آمریکایی می باشد که بازیگر، مدل هالیوودی و نیز مربی بدنسازی موفقی نیز است. در این مطلب با کلیات و جزئیات بیوگرافی سام اصغری آشنا می شوید.

سام اصغری مدل و هنرپیشه آمریکایی – ایرانی می باشد که پس از مهاجرت به لس آنجلس آمریکا به بدنسازی روی آورده و مربی بدنسازی شد. کمی بعد سام اصغری با نام کامل ساموئل اصغری وارد عرصه ی بازیگری و مدلینگ شد و فعالیت خود را در این زمینه ها نیز آغاز نمود. وی در نوزدهم اسفند سال ۱۳۷۲ در تهران متولد شد. وی دارای ۱۸۸ سانتی متر قد می باشد. در این مطلب مفصل تر به بیوگرافی سام اصغری و همسر وی بریتنی اسپیرز خواهیم پرداخت.

بیوگرافی سام اصغری بازیگر و مدل خوش اندام

بیوگرافی سام اصغری همسر بریتنی اسپیرز خواننده معروف

 سام اصغری دارای نام کامل ساموئل اصغری جوان ایرانی آمریکایی متولد شده در ایران (تهران) اما ساکن در آمریکا (لس آنجلس) می باشد. پدر وی آمریکایی به اسم مایک و مادرش ایرانی به اسم فاطمه بود. او مربی بدنسازی می باشد که اخیرا مدل و بازیگر نیز است. دانشجوی انصرافی رشته بورس از دانشگاه کالیفرنیا است که پس از دانشگاه به پرورش اندام و بدنسازی روی آورده و در حال حاضر ورزشکار و مدلی معروف می باشد.
بیوگرافی سام اصغری و همسر ایرانی - آمریکایی بریتنی اسپیرز
اسم واقعی وی در شناسنامه حسام اصغری می باشد. تنها دارای ۳ خواهر بزرگ تر از خودش به اسم های فرزانه، مدی و الی می باشد. پدر وی وقتی که سام ۲ ساله بود به آمریکا بازگشت تا شرایط را برای برگشتن خانواده آماده کند. فرزانه که به نام «فِی» مشهور است همچون ساموئل در زمینه ی مدلینگ و تبلیغات فعال بوده و در کالیفرنیا سکونت دارد. علاوه بر مدل بودن دکتر متخصص پوست و زیبایی هم می باشد. یک خواهر دیگر او پرستار بوده و در زمان کرونا در مرکز واکسیناسیون فعالیت داشته است. در سال ۱۳۸۰ وقتی سام هشت سال داشت؛ خانواده وی به آمریکا مهاجرت نمودند.
بیوگرافی سام اصغری بازیگر و مدل جوان و مطرح
آشنایی با زندگینامه سام اصغری بازیگر و مدل هالیوودی
آشنایی با زندگینامه سام اصغری و همسر ایرانی - آمریکایی بریتنی اسپیرز

از آرزوی ستاره فوتبالی تا قهرمانی بدنسازی

سام از همان دوران کودکی آرزوی این را داشت که به ستاره ای در ورزش فوتبال گردد؛ و برای رسیدن به این آرزو وقتی ۱۲ سال داشت به باشگاه ورزشی لس آنجلس ملحق شده و تا بازی کردن در دانشگاه حرفه ای فوتبال نیز ادامه داد.زمانی را نیز در تیم نیراسکا مشغول به بازی بود که پس از حذف شدن از فهرست آن افسردگی بالایی را تجربه نمود. به این ترتیب به فعالیت در یک باشگاه بدنسازی روی آورد که در همان جا مصمم شد تا در کنار کار در این باشگاه، به پرورش اندام خود نیز مشغول گردد. با به تناسب اندام رسیدن و منتشر شدن تصاویرش بسیار زود از سوی برندهای گوناگون پیشنهادهایی را دریافت نمود.
سام خوش اندام از سوی شرکت های موسیقی نیز جهت بازی و حضور در موزیک ویدیو خواننده های معروف دعوت گردید که اتفاقا آشنایی او و بریتنی به همین فعالیت او باز می گردد.
آشنایی با زندگینامه سام اصغری و همسر ایرانی - آمریکایی بریتنی اسپیرز

آشنایی با زندگینامه سام اصغری مدل و بازیگر هالیوددی آمریکایی - ایرانی

بازیگر شدن

ساموئل در ۲۰۱۹ در فیلم سینمایی رمانتیک و کمدی به اسم «می تونی یه راز رو نگه داری» نخستین تجربه بازیگری اش را کسب نمود. سام در این فیلم بازیگر کاراکتری به نام «عمر» می باشد که به واسطه ی این بازی با هنرمندانی همچون الکساندرا داداریو و تایلر هوچلین هم بازی بود.

آشنایی با بیوگرافی سام اصغری همسر بریتنی اسپیرز

الگوهایش در بازیگری

وی در رابطه با بازی کردن در فیلم های بلاک باستر و الگوهای مد نظرش در بازیگری چنین بیان می کند:

«می خواهم در فیلم های بلاک باستر باشم، می خواهم در سریال های تلویزیونی بازی کنم که روی نِتفلیکس پخش می شوند و مردم آن ها را دوست دارند. هدف نهایی من این است که به بازیگر واقعا خوبی تبدیل شوم. این روزها تمرینات رزمی زیادی انجام می دهم. کار با اسلحه و بدلکاری را پیگیری می کنم تا شبیه بازیگرانی چون تام کروز و جیسون استاتهام شوم. کار اکشن را خیلی دوست دارم.»

آشنایی با زندگینامه سام اصغری مدل و بازیگر هالیوددی آمریکایی - ایرانی

آشنایی با زندگینامه سام اصغری و همسر ایرانی - آمریکایی بریتنی اسپیرز

شروع رابطه عاشقانه و ازدواج با بریتنی معروف

در بیوگرافی سام اصغری می خوانید که وی طی ضبط یکی از موزیک ویدیوهای بریتنی اسپیرز با او رابطه ی عاشقانه ای را شروع نمود. پس از ۵ ماه یعنی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ پرده از این رابطه برداشته و عکس دو نفره ی خود را در اینستاگرام انتشار دادند. این زوج در نهم ژوئن سال ۲۰۲۲ در مراسمی ساده با یکدیگر ازدواج نمودند، که صد نفر مهمان این مراسم بودند.

در این زمان یعنی موقع ازدواج سام اصغری ایرانی ۲۳ سال و بریتنی اسپیرز آمریکایی ۳۶ سال داشت. بریتنی پیش از ازدواج با جوان ایرانی، ۳ ازدواج ناموفق داشته که در حال حاضر دو پسر از آنها دارد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه سام اصغری بازیگر و مدل خوش هیکل

آشنایی با زندگینامه سام اصغری و همسر ایرانی - آمریکایی بریتنی اسپیرز

آشنایی با زندگینامه سام اصغری مدل و بازیگر هالیوددی آمریکایی - ایرانی

مروری مختصر بر بیوگرافی بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز با نام کامل بریتنی جین اسپیرز در دوم دسامبر سال ۱۹۸۱ مصادف با یازدهم آذرماه ۱۳۶۰ در مک کام، می سی سی پی به دنیا آمد. فعالیت های او به نویسندگی، خوانندگی، بازیگری، ترانه سرایی و رقاصی خلاصه می شود. بریتنی اولین آلبوم اش را به نام «عزیزم یک بار دیگر» در سال ۱۹۹۹ روانه بازار نمود و بسیار هم مشهور شد. به مراتب آلبوم های بعدی او موجب تثبیت شهرت و محبوبیت او گردید.

و اما زندگی شخصی بریتنی به ۳ ازدواج ناموفق و یک ازدواج در حال موفق خلاصه می شود. وی در ۱۹۹۹ – ۲۰۰۲ با جاستین تیمبرلیک خواننده مشهور آمریکایی رابطه ی عاشقانه ای داشت که به ازدواج منتهی نشد.

اسپیرز در ۲۰۰۴ با جیسون آلن الکساندر که دوست زمان کودکی وی بود؛ ازدواج نمود. ولی این ازدواج به طرز شگفت انگیزی فقط  ۵۵ ساعت طول کشید و پس از این زمان به جدایی ختم گردید.

سپس با کوپن فدرلاین ازدواج نمود که نتیجه ی آن فرزندان پسر (۲ پسر) به اسم های جیدن و پرستون بود. پس از جدایی و طلاق از کوپن فدرلاین بریتنی افسردگی شدیدی را تجربه نمود که در این مدت قیم پول های او پدرش بود.

و در سال ۲۰۱۶ با سام اصغری جوان ایرانی – آمریکایی ازدواج نمود. سام با پسران بریتنی رابطه خوبی دارد، به طوری که زمان زیادی را به آنها اختصاص می دهد. با آن ها به تمرینات اسکیت برد و نیز استخر می رود.

زندگینامه سام اصغری همسر جوان و خوش اندام بریتنی اسپیرز

بیوگرافی سام اصغری بازیگر و مدل بااستعداد

آشنایی با زندگینامه سام اصغری

خبر سقط جنین یکماهه بریتنی و سام

دقیقا یک ماه بعد از نامزد شدن، خبر از سقط شدن جنین یک ماهه ی خویش دادند که در این باره بسیار متاسف و ناراحت بودند.

آشنایی با بیوگرافی سام اصغری همسر بریتنی اسپیرز

زندگینامه سام اصغری همسر جوان و خوش اندام بریتنی اسپیرز

تاثیر این ازدواج بر روی اینستاگرام سام اصغری

پس از ازدواج سام اصغری با بریتنی صدها هزار دنبال کننده به پیج او افزوده شده که تا ماه سپتامبر ۲۰۱۸ تعداد دنبال کنندگانش از ۸۰۰,۰۰۰ نفر نیز گذشت. پیج او دارای تیک آبی است که پست های زیادی را در آن به اشتراک می گذارد و اغلب کامنت های بسیاری نیز به او ارسال می شود که سایه بریتنی در تمامی آن ها مشهود می باشد.

آشنایی با زندگینامه سام اصغری بازیگر و مدل هالیوودی

ویژگی های اخلاقی سام

سام اصغری به طور کلی مهربان، کم حرف و خجالتی است که در گذشته شدت آن بیشتر بوده، و اعتماد به نفس پایینی داشته است. اما با گذشت زمان و پرورش اندام و داشتن تیپی متناسب و زیبا اعتماد به نفس او بهبود یافته است. وی از طرفداران حقوق زنان می باشد.

طبق گفته ی خود سام، هنگام انجام تمرینات کاردیو بر روی تردمیل؛ پیوسته سریال و فیلم نگاه می کند و یا کتاب می خواند.

آشنایی با بیوگرافی سام اصغری همسر بریتنی اسپیرز

آشنایی با زندگینامه سام اصغری بازیگر و مدل هالیوودی

بیوگرافی سام اصغری و همسر ایرانی - آمریکایی بریتنی اسپیرز

از اینکه ما را با بیوگرافی سام اصغری همراهی کردید، از شما قدردان و متشکریم. امیدواریم از مطالعه زندگینامه این هنرمند جوان ایرانی – آمریکایی نهایت لذت را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *