دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر نمای داخلی و خارجی پژو 301 + مشخصات فنی

  • مرضیه نیکزاد
  • ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • ۰

در این مطلب برای شما دوستان عزیز گالری عکس پژو 301 و همچنین اطلاعاتی کامل و جامع در مورد این ماشین زیبا و جدید را قرار داده ایم.در ادامه این بخش تصاویر پژو 301 را در زوایای مختلف می توانید مشاهده نمایید.

شرکت خودروسازی ایرانخودرو یکی دیگر از محصولات خود را به نام پژو 301 تولید کرده و آن را راهی بازار کرده است. خانواده های ایرانی می توانند با خیال آسوده این ماشین بسیار زیبا را خریداری کرده و از آن استفاده کنند. در ادامه مطلب گالری عکس پژو 301 از نمای داخلی و خارجی و همچنین مشخصات فنی آن را می توانید مشاهده می نمایید.

با پیشرفت تکنولوژی و تولید ماشین های اسپرت زیبا و شیک، دیگر مانند قبل تمایل افراد به سمت خرید ماشین های قدیمی کمتر شده است. ماشین پژو 301 یکی از جدیدترین خودروهای شرکت فرانسوی پژو است که طراحی زیبا و کاربر پسندی دارد. این خودرو دارای 3 نسخه ی بنزینی اصل می باشد. موتور با جعبه دنده اتوماتیک 1600 سی سی، موتور با جعبه دنده دستی 1600 سی سی و موتور با  گیربکس دستی 1200 سی سی که 3 نسخه ی اصلی پژو 301 می باشند. در ادامه می توانید از سایر مشخصات فنی پژو 301 آگاه شوید.

گالری عکس پژو 301

پژو 301 از طراحی بسیار شیک و جذابی برخوردار است، طراحی داخلی آن بسیار زیبا و منحصر به فرد است طوری که چشم هر بیننده ای را به سمت خود جذب می کند. این خودروی زیبا تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی فراوانی نیز دارد. سیستم ورود بدون کلید، سیستم صوتی بسیار پیشرفته، آینه و شیشه های برقی، سیستم مربوط به تهویه هوا، 2 کیسه هوا، چراغ مه شکن و ترمز از جمله امکانات محصول جدید ایران خودرو می باشند. در ادامه شما می توانید گالری عکس خودروی پژو 301 را مشاهده نمایید.

خودروهای ایرانی

عکس خودروی زیبای پژو 301

عکس پژو301 قهوه ای

تصویر نمای کلی خودروی جدید پژو 301

  •  آرون گروپس

تصاویر خودروهای جدید سال

خودروی زیبا و جدید پژو 301

تصویر خودروهای زیبا

تصاویر زیبای خودروی پژو301

عکس جدید پژو 301

عکس خودروی زیبای پژو 301

عکس پژو 301 بژ

عکس پژو 301

تصاویر خودروهای ایرانی

زیباترین تصاویر پژو 301 خودروی جدید ایرانخودرو

عکس پژو های زیبا

عکس پژو 301 نقره ای

عکس زیبای خودروی پژو

تصویر خودروی زیبا و جدید پژو 301

عکس پژو 301جدید

عکس پژو 301 سفید

تصویر پژو 301 سفید

عکس پژو 301نقره ای

عکس پژو 301 خودروی جدید ایرانخودرو

تصویر پژو 301 زیبا

عکس پژو از نمای جلوی اتومبیل

عکس های داخلی ماشین پژو 301

خودروی زیبا و جدید پژو 301 خودرویی تقریبا ارزان قیمت می باشد که در حال حاضر در بازار کشورهای آمریکا و اروپای غربی حضور ندارد، زیرا به منظور گرفتن بازارهای آمریکای جنوبی، اروپای شرقی و آسیا تولید و طراحی شده اند. خودروی پژو 301 یکی از کم آلوده ترین خودروهای ایران می باشد. رقیب سرسخت این خودرو، ماشین تندر 90 و ماشین دنا دیگر محصول ایران خودرو می باشد خصوصیات فنی هر دو خودرو کاملا شبیه هم است اما پژو 301 ظاهر زیباتر و جذاب تری را دارد.

نمای داخلی پژو 301

زیباترین خودروهای ایرانی

تصویر نمای داخلی پژو

تصاویر ماشین های جدید

عکس پژو 301 از نمای داخلی

نمای داخلی پژو301

تصویر پژو از نمای داخلی آن

نمای داخلی بسیار زیبای پژو

با توجه به ویژگی ها و خصوصیات این اتومبیل زیبا و جدید، خانواده های ایرانی می توانند با خاطری آسوده از این اتومبیل زیبا استفاده کنند. امیدواریم از گالری  عکس پژو 301 و معرفی مشخصات فنی و اطلاعات دیگر آن لذت برده باشید و توانسته باشیم تا در معرفی این خودروی زیبا تا حدودی شما را راهنمایی کرده باشیم. برای مشاهده تصاویر بیشتر انواع خودروها به بخش عکس ماشین مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *