دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس ماشین کروک یا کانورتیبل با طراحی های مدرن و لوکس

  • محدثه خاکشور
  • ۵ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

ماشین های کروکی نوعی زا خودروهای شیک و لاکچری می باشند که علاقه مندان زیادی در میان خریداران دارند. این عکس را به عکس ماشین کروک اختصاص داده ایم، از دست ندهید و همراه باشید.

ماشین های کانورتیبل یا کابریو یک کلاس از ماشین های سواری شیک می باشند که در ایران با اسم کروک معروف هستند و نسبتا از نظر ظاهر به فست بک و کوپه شباهت دارند، با این تفاوت که سقف آن ها (فلزی و یا پارچه ای) اغلب به طور برقی باز و بسته می گردند. کروک ها خودروهایی فوق العاده لوکس و البته گران قیمت هستند. در این مطلب با مجموعه ای گلچین از عکس ماشین کروک همراه شما خواهیم بود.

عکس ماشین کروک زیبا و جدید

عکس ماشین کروک خفن و لاکچری

همان طور که ذر تعریف کروک ها گفتیم یک نوع از خودرو می باشند که سقفی جمع شونده دارد که می توان ماشینی روباز و یا روبسته را برای شما فراهم کند. سقف آن در بیشتر مواقع در صندوق عقب و یا محفظه ای مانند آن جمع می گردد. ماشین کروک نیز به ۲ درب و ۴ درب موجود هستند که مدل ۲ درب آن برخی مواقع ماشین کوپه گمان می شوند. ولی بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که ماشین های کوپه دارای سقف جمع شونده نمی باشند.

عکس خودروی کروک خفن

عکسهای زیبا از ماشین کروک

عکس ماشین کروک لاکچری و زیبا

ایده هایی متفاوت و جذاب از عکس ماشین کروک

  •  آرون گروپس

لکسوس IS300 کروک مدل

این مدل ماشین ها خیلی زیبا و لوکس هستند که همیشه نسبت به زمان خود جدیدتر و بروزتر می باشند.

ایده هایی ایده آل از عکس ماشین کروک

وولو C70 مدل

وولو از جمله برترین خودروهای کروکی بازار ایران محسوب می شود که ممکن است فقط چند تا از آن در کشور ما موجود باشد. این ماشین ۲ درب و ۴ نفره فقط در مدل ۲۰۱۳ به کشور ما واردات گردیده است. دارای موتور ۲/۵ لیتری، ۵ سیلندر خطی، توان تولید ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور می باشد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن هفت ثانیه و سقف سرعت آن ۲۳۰ کیلومتر در ساعت می باشد.

عکس ماشین کروکی زیبا و لاکچری

فولکس واگن بیتل کروک

فولکس واگن بیتل ماشینی آلمانی شیک از خودروی ماشین سازی دارای اعتبار به شمار می رود. فقط مدل ۲۰۱۳ این ماشین در تعدادی کم در کشور ایران موجود است. فولکس واگن بیتل کروک از کلاس هاچ بک دارای موتور دو لیتر، چهار سیلندر می باشد که بیشتر از ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور به بهترین شکل جوابگوی سرعت و شتاب بالای این ماشین می باشد.

ایده های جذابی از عکس ماشین کروک

BMV سری ۴ کروک

از دیگر ماشین های برتر کروک که در ایران نیز وجود دارد، می توان بهBMV سری ۴ کروک اشاره داشت. این ماشین آلمانی فست بک با ۲ درب و چهار سرنشین در مدل های ۲۰۱۴، ۲۰۱۵،۲۰۱۶ در کشور ایران وجود دارند که متناسب با سالی که تولید شده اند، قیمتی متفاوت دارند. ولی همه ی مدل های صفر این ماشین حدودا میان ۳-۴ میلیارد می باشد. BMV 480 از جدیدترین کلاس های این کمپانی با اعتبار می باشد که در ۲۰۱۳ از آن رونمایی گردید.

پورشه باکستر

این ماشین هم یکی دیگر از بهترین خودروهای کروک در ایران به شمار می رود که دارای قیمتی بالا نیز می باشد. در ایران فقط پورشه باکستر در مدل ۲۰۱۱ و مدل ۲۰۱۷ وجود دارد. بهترین تیپ پورشه ۷۱۸ در کشورمان کیت S  کلاس کوپه اسپرت دو نفره است. این ماشین موتوری ۲ لیتری و چهار عدد سیلندر خطی دارد که حداکثر قدرت آن ۳۹۹ اسب بخار و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور آن است. محور پشتی این ماشین نیروی محرکه موتور را از یک گیربکس ۷ سرعته خودکار RKD می گیرد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این ماشین زیر ۵ ثانیه و سقف سرعتی آن تقریبا ۳۰۰ کیلومتر در ساعت برآورد شده است.

ایده هایی زیبا از عکس خودروی کروک

مرسدس بنز کلاس E  کروک

کمپانی بنز به واسطه محصولات بی نظیر و شیکی که دارد همیشه یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای خودروسازی بوده است و می باشد و خواهد بود. کروک E200 از کلاس کوپه در مدل های ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ در کشورمان وجود دارد. در طراحی این ماشین شیک و لوکس بودن را در کنار زیبایی و امکانت به روز تجربه خواهید کرد. دارای موتور دو لیتری و قدرت ۱۸۰ اسب بخاری و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متری می باشد. سقف سرعت این خودرو ۲۴۰ اسب بخار و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن ۷ ثانیه می باشند. گیربکس دارای سرعت ۷، خودکار, تیپ ترونیک این ماشین قدرت موتور را به محور عقبی ماشین انتقال می دهد.

عکس ماشینهای کروک لاکچری

تصویر ماشین کروک زیبا و لوکس

عکس خودروی کروک شیک

ایده های ناب از عکس ماشین کروک

تصویر ماشین کروک زیبا

عکس خودروی کروک زیبا و جدید

ایده هایی زیبا از عکس ماشین کروک

عکس ماشین کروکی مدرن و شیک

عکس های جذاب از ماشین کروک

تصاویر ماشین کروک شیک

ایده عکس ماشین کروک لاکچری

تصویر ماشین کروک اشرافی و زیبا

عکس ماشین کروکی جذاب و جدید

عکس خودروی کروک مدرن

ایده هایی شیک از عکس ماشین کروک

ایده هایی مدرن از عکس ماشین کروک

عکس ماشین کروک زیبا و جذاب

تصویر ماشین کروک برای لاکچری نشین ها

عکس ماشین کروک جدید و زیبا

عکس ماشین کروکی گرانبها

عکس ماشین کروکی خفن

عکس ماشین کروکی بینظیر

ایده خفن از عکس ماشین کروک

عکس های شیک و بینظیر از ماشین کروک

عکس خودروی کروک زیبا و جدید

تصویر ماشین کروک شیک و جدید

عکس های خفن و مدرن از ماشین کروک

تصویر ماشین کروک لاکچری

ایده های زیبایی از عکس ماشین کروک

عکس شیک و جدید از ماشین کروک

عکس ماشینهای کروک زیبا و شیک

عکس های اعیونی از ماشین کروک

عکس های جدید و لوکس ماشین کروک

 

تصویر ماشین کروک زیبا و جذاب

عکس ماشین کروکی لوکس

ایده هایی شیک از عکس ماشین کروک

عکس ماشین کروک خفن

تصویر ماشین کروک زیبا و جدید

عکس ماشین کروکی شیک

عکس ماشین کروک خاص

از اینکه با انواع عکس ماشین کروک در این مطلب همراه ما بودید از شما متشکریم و امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. شما می توانید برای مشاهده عکس های ماشین اسپرت و عکس ماشین مازراتی بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *