دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های مانتو بافتنی دخترانه ساده و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع مدل مانتو بافتنی دخترانه با طرح های کوتاه و بلند را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و با ایده گرفتن از آن ها بتوانید استایلی خاص را برای روزهای سرد سال داشته باشید.

مدل مانتو بافتنی دخترانه از انواع طرح های محبوب مانتوی پاییزه و زمستانه به شمار می رود و شما می توانید برای ایجاد تغییر در سبک پوشش خود از این طرح مانتو استفاده نمایید.

مدل مانتو بافتنی دخترانه شیک و جدید

مانتوی بافت مانند ژاکت بافتنی و بلوز بافتنی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد که شما می توانید از بین آن ها با توجه ویژگی های ظاهری و سبک استایل خود مانتویی با تن پوش مناسب را انتخاب کنید.

طرح های مانتو بافت دخترانه

طرح های مانتو بافت مخصوص دختران خوش سلیقه

اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد پاییز و زمستان استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است علاوه بر مانتوی پاییزه و مانتوی زمستانه از مانتوی بافتنی در پوشش خود استفاده نمایید.

اگر دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است از پوشیدن مانتویی که دارای بافت برجسته است خودداری نمایید و مانتو با بافتنی ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین مانتو بافت با یقه هفت برای خانم های چاق و درشت اندام انتخابی مناسب می باشد.

اگر فرم اندام شما لاغر یا متناسب می باشد بهتر است از پوشیدن مانتوی بافت با سایز بزرگ خودداری نمایید زیرا این طرح ها باعث می شوند تا فرم اندام شما نامطلوب به نظر برسد همچنین مانتو با بافت برجسته و طرح دار برای خانم های لاغر اندام انتخابی مناسب می باشد.

مانتوهای بافتنی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و اگر شما قد کوتاه هستید بهتر است مانتویی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که اندازه قد آن تا روی زانو یا کمی بالاتر از زانو است. خانم ها با اندازه قد متناسب و بلند می توانند از مانتوی بلند بافتنی در پوشش خود استفاده نمایند.

  •  آرون گروپس

مدل مانتو بافتنی دخترانه طوسی مانتوی بافتنی شیک طرح مانتوی بافتنی دخترانه مدل مانتو بافتنی دخترانه جدید مانتوی بافت مخصوص دختران جوان مدل مانتو بافتنی شیک دخترانه مانتو جلو باز بافتنی مدل مانتو بافت رنگ روشن مدل مانتو بافتنی پاییزه مانتوی شیک و بافتنی دخترانه مدل مانتو بافتنی دخترانه صورتی مانتو بافت سبز مدل مانتو بافت رنگی

مانتوهای بافتنی به صورت دکمه دار و جلوبسته و جلوباز بافته می شوند و اگر شما مانتوی جلو بسته ای را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است برای جذابیت بیشتر استایل تان از کمربند نیز استفاده کنید همچنین رنگ کمربند را باید متناسب با رنگ مانتو انتخاب کنید.

ست کردن مانتوی بافتنی در پوشش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید این طرح مانتو را با شلوار استرچ یا ساپورت ضخیم و نیم بوت یا بوت ساق دار بپوشید. اگر به مهمانی دعوت شده اید بهتر است مانتوی بافتنی را با بوت ساق بلند بپوشید که در این صورت بهتر است مانتو را با جوراب شلواری پشمی در پوشش خود ست کنید.

برای بافت این طرح مانتوها از کامواها با رنگ روشن و تیره استفاده می شود همچنین در بافت برخی از مانتوها از ترکیب چند رنگ کاموا استفاده می شود که بهتر است شما رنگ مانتو را با توجه به فرم اندام و رنگ پوست و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید. در صورت تمایل می توانید رنگ مانتوی بافتنی را با رنگ بوت یا کفش هایتان ست نمایید که در این صورت جذابیت ظاهری تان چند برابر می شود.

 مدل مانتو بافتنی رنگ روشن و شیک مانتوی سبز بافت مدل مانتو بلند بافتنی مانتوی دخترانه بافتنی مانتو بافتنی طرح دار و زیبا مدل مانتو قهوه ای بافتنی دخترانه مانتوی صورتی بافتنی مانتوی بافتنی دخترانه ساده مدل مانتو بافتنی بلند دخترانه با رنگ طوسی مدل مانتوی شیک و کوتاه دخترانه مدل مانتوی بافتنی قرمز مانتوی دخترانه بافت مدل مانتوی بافت دخترانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع طرح های مانتوی بافتنی مخصوص دختران خوش سلیقه جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *