دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل مانتو زمستانی دخترانه شیک و جذاب مخصوص دختران با سلیقه

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو زمستانی دخترانه با جدیدترین طرح و رنگ ها را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

با شروع فصل زمستان بازار خرید مانتوهای زمستانه گرم می شود و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد سال مانتویی گرم و مناسب داشته باشید بهتر است انواع مدل مانتو زمستانی دخترانه و زنانه را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب نمایید.

مدل مانتو زمستانی دخترانه با طرح و رنگ های زیبا

مانتوهای پاییزه و زمستانی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و بهتر است دختران جوان طرح و رنگ این مانتوها را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایند. در ادامه با انواع مدل مانتو زمستانی دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرند.

مدل مانتو زمستانی دخترانه

طرح های مانتوی زمستانی دخترانه

برای دوخت مانتوهای زمستانی از پارچه های گرم و ضخیم با مدل های طرح دار و ساده استفاده می شود و این طرح مانتوها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و رنگ پوست خود رنگ این مانتوها را انتخاب کنید.

مانتوهای رنگ تیره زمستانه برای پوشیدن در روزهای سرد سال مناسب تر هستند زیرا این رنگ مانتوها گرمای بیشتری را جذب می کنند و باعث گرم تر نگه داشتن بدن می شوند. مانتوهای رنگ روشن زمستانی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم های به روز و جذاب انتخابی مناسب هستند.

مدل مانتو زمستانی

طرح مانتو زمستانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

طرح مانتو زمستانی

مانتوی طرح دار زمستانه

مدل مانتو زمستانه

مانتوی بلند زمستانه

مدل مانتو زمستانی دخترانه

مانتو زمستانه شیک و زیبا

مدل مانتوی زمستانی

مانتو بلند زمستانه دخترانه

طرح مانتو زمستانی

مانتوی کوتاه زمستانه

مانتوی زمستانی

مانتوی کوتاه زمستانه

مانتوی طرح دار زمستانه

طرح مانتو زمستانه بلند و شیک

مانتو کوتاه زمستانه

مانتوی کوتاه زمستانی

مانتو دخترانه زمستانه

مانتوی طرح دار زمستانی

مدل مانتو زمستانی

مانتوی کوتاه قهوه ای زمستانه

مانتوهای زمستانه دخترانه همچنین در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند و اگر شما دارای قدی متناسب یا بلند هستید بهتر است مانتوها با اندازه قد متوسط یا بلند را برای پوشیدن انتخاب نمایید. مانتوهای زمستانه کوتاه نیز برای خانم ها با اندازه قد مختلف مناسب و ایده آل می باشند.

مانتوهای زمستانه به صورت جلوباز و جلو بسته و دکمه دار و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

برای داشتن استایلی متفاوت بهتر است مانتوهای زمستانه را با شلوار و کفش های زمستانی و سایر اکسسوری های مناسب بپوشید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه در مکان های مختلف به نظر برسید.

مانتو زمستانه

مانتو زمستانه شیک و زیبا

مانتو زمستانی شیک

طرح مانتوی زمستانه دخترانه

مانتوی زمستانه

مدل مانتوی شیک و زمستانه

مدل مانتوی زمستانه

مدل مانتو رنگ تیره دخترانه

مدل مانتو زمستانه

مانتو زمستانی دخترانه جدید

مانتوی رنگ روشن

مانتوی زمستانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو زمستانی دخترانه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار گرفته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *