دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل دستبند دخترانه شیک و لاکچری با طرح های زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل دستبند دخترانه طلا و نقره و مروارید و … آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دستبندی خاص و شیک را برای خود انتخاب نمایید و تغییراتی مثبت را در استایل تان ایجاد کنید.

دستبند از انواع اکسسوری های پرطرفدار و محبوب در بین دختران جوان می باشد که دارای طرح های متنوعی است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع مدل دستبند دخترانه شیک و زیبایی را برای خود انتخاب کنید.

مدل دستبند دخترانه شیک و زیبا

دستبندهای زنانه و دخترانه در انواع طرح های دستبند طلا و دستبند نقره و استیل و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از بین آن ها دستبندی مناسب را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه طرح هایی از دستبند برای دختران جوان را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل دستبند دخترانه

طرح های دستبند مخصوص دختران جوان

دستبندهای دخترانه دارای طرح های اسپرت و ساده و کار شده می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز شخصی خود از بین آن ها دستبندی مناسب را انتخاب نمایید همچنین می توانید در صورت امکان چند طرح دستبند داشته باشید تا بتوانید در صورت نیاز از آن ها استفاده نمایید.

دستبندهای چرم امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و این طرح ها برای افرادی که تمایل دارند استایلی متفاوت و امروزی داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند. دستبندهای طلا و نقره نیز از انواع طرح های کاربردی می باشند و شما می توانید این طرح دستبندها را با طرح سایر زیورآلات خود ست نمایید و جذابیت استایل تان را تکمیل کنید.

برای تزیین دستبندهای طلا و نقره از نگین و اشکال مختلف نظیر ستاره و ماه و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید دستبندی با طرح متفاوت داشته باشید بهتر است از بین طرح های کار شده مدلی مناسب را انتخاب نمایید.

دستبند زیبا و شیک دخترانه مدل های دستبند دخترانه مدل دستبند دخترانه زیبا و شیک طرح دستبند دخترانه مدل دستبند دخترانه مروارید دستبند طلا دخترانه دستبند طلا و ساده دخترانه دستبند شیک و جذاب دخترانه دستبند طلا و زیبا دخترانه مدل های دستبند دخترانه دستبند طلا و شیک دخترانه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دستبندهای مرواریدی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و در طراحی برخی از آن ها از ترکیب مروارید و طلا استفاده می شود همچنین این طرح ها به صورت زنجیره ای از مروارید یا به صورت تک نگین می باشند. اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت برای حضور در مهمانی ها و مجالس داشته باشید بهتر است از دستبند مروارید استفاده کنید همچنین می توانید این طرح دستبند را با لباس شب و … ست نمایید و درخشش جذابی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

توجه به سایز دستبند نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما از دستبندی استفاده نمایید که اندازه آن دقیقا اندازه دور مچ تان است. دستبندهای خیلی گشاد یا تنگ برای شما انتخابی مناسب نمی باشند و بهتر است از آن ها در استایل خود استفاده نکنید.

دستبندهای ساده برای خانم های جوانی که در استایل خود از لباس ها و اکسسوری های طرح دار استفاده می کنند انتخابی مناسب می باشند همچنین اگر شما ظاهری آراسته و ساده دارید بهتر است از دستبند کار شده استفاده نمایید تا تغییرات مثبتی در استایل تان ایجاد شود.

دستبند طلا و شیک دخترانه دستبند طلا دخترانه دستبند طلا دخترانه طرح دستبند دخترانه شیک و جدید دستبند ساده و زیبا دخترانه دستبند مروارید دخترانه مدل دستبند شیک و جذاب دخترانه دستبند ساده دخترانه دستبند شیک و خاص دخترانه دستبند ساده و زیبا دخترانه دستبند دخترانه دستبند مرواریدی دخترانه دستبند طلا دخترانه مدل دستبند مروارید

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های دستبند مخصوص دختران خوش سلیقه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *