دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل ساعت مچی مردانه لوکس و خاص برای آقایان شیک پوش

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل ساعت مچی مردانه شیک و جدید مخصوص آقایان جذاب و بی نظیر آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

ساعت از انواع اکسسوری های کاربردی برای آقایان است که در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان از بین طرح های متنوع مدلهای دلخواه ساعت مردانه زیبا و بی نظیری را برای خود انتخاب نمایید.

مدل ساعت مچی مردانه با جدیدترین طرح ها

اغلب آقایان تمایل زیادی به استفاده از ساعت مچی دارند و جالب است بدانید که ساعت های مچی علاوه بر اینکه کاربردی می باشند می توانند روی زیبایی و جذابیت استایل آقایان تاثیر زیادی داشته باشند.

در مطالب قبلی مدل دستنبد طلا مردانه و مدل انگشتر طلا را مشاهده کردید در ادامه با انواع مدل ساعت مردانه در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

مدل ساعت مچی مردانه

طرح های ساعت مردانه

ساعت های مردانه در انواع طرح های کلاسیک و اسپرت و … موجود می باشند که در هنگام انتخاب ساعت برای آقایان باید نکات زیادی را مورد توجه قرار دهید.
اندازه صفحه ساعت یکی از مهم ترین مسائل در هنگام خرید ساعت است. ساعت های کلاسیک دارای صفحات کوچک تری نسبت به ساعت های اسپرت هستند و بهتر است شما قبل از انتخاب مدل ساعت خود نوع شغل و مکان مورد استفاده و سلیقه شخصی تان را در نظر بگیرید.

برای اندازه ابعاد صفحه ساعت بهتر است به فرم دست های خود توجه داشته باشید و اگر دست های شما کوچک می باشد مدل ساعت های مچی با صفحه کوچک یا متوسط برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
ساعت ها با صفحه بزرگ برای آقایانی که دارای دست های بزرگ و درشتی هستند انتخابی ایده آلی می باشند همچنین خواندن تاریخ و زمان از روی این ساعت ها راحت تر است.

برای ساخت جنس صفحه ساعت مردانه اغلب از پلاستیک و شیشه و کریستال و تلق استفاده می شود. ساعت ها با جنس صفحه پلاستیک و تلق خیلی زود خش می خورند و ساعت هایی که دارای جنس شیشه ای می باشند امکان شکستن آن ها زیاد است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ساعت فلزی مردانه

ساعت مردانه فلزی

ساعت مردانه

طرح ساعت  مردانه

مدل ساعت مچی مردانه

مدل ساعت مردانه

ساعت مچی فلزی مردانه

مدل ساعت مچی مردانه

ساعت مردانه فلزی

ساعت مردانه فلزی و شیک

مدل ساعت فلزی مردانه

ساعت اسپرت جدید مردانه

طرح ساعت مردانه

ساعت مردانه جدید

ساعت مردانه

ساعت مچی

ساعت شیک مردانه

مدل ساعت مچی

ساعت مردانه زیبا

ساعت مچی با بند چرمی

ساعت با بند فلزی

ساعت مچی با بند فلزی

ساعت مچی اسپرت

طرح ساعت اسپرت مردانه

طرح ساعت فلزی مردانه

ساعت فلزی مردانه

ساعت مردانه فلزی

ساعت مردانه شیک

مدل ساعت مردانه زیبا

ساعت رسمی مردانه

ساعت فلزی و شیک

ساعت رسمی و شیک مردانه

ساعت اسپرت مردانه

مچ بند اسپرت و زیبا مردانه

ساعت ها با جنس صفحه کریستال از دوام زیادی برخوردار می باشند و این جنس صفحات ضد ضربه و خش هستند ولی قیمت آن ها نسبت به سایر ساعت ها گران تر است.
برای ساخت بند ساعت های مردانه از فلز و چرم استفاده می شود که مدل ساعت ها با بند فلزی برای موقعیت های رسمی انتخابی مناسب می باشند و اگر شما تمایل دارید فقط یک طرح ساعت داشته باشید بهتر است بند ساعتتان را فلزی انتخاب کنید.

ساعت ها با بند چرمی منحصر به فرد می باشند و اگر شما تمایل دارید تیپ و استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است رنگ کفش و کمربند و بند ساعت خود را با یکدیگر ست نمایید.
توجه به برند ساعت نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید از ساعت مچی تان سال های طولانی استفاده کنید بهتر است برند ساعت را از بین برندهای معتبر انتخاب نمایید.

طرح ساعت مردانه

ساعت فلزی مردانه

مدل ساعت

طرح ساعت مردانه

ساعت مردانه شیک

مدل ساعت مچی شیک

ساعت اسپرت و شیک مردانه

ساعت اسپرت و شیک مردانه

ساعت اسپرت مردانه

ساعت مردانه شیک

ساعت فلزی مردانه

طرح ساعت مردانه زیبا

ساعت مردانه

مدل ساعت مردانه جدید

ساعت فلزی مردانه

مدل ساعت شیک مردانه

ساعت اسپرت مردانه

ساعت مردانه شیک و جذاب

طرح ساعت اسپرت مردانه

ساعت اسپرت مردانه

ساعت با بند چرمی مردانه

ساعت اسپرت و جذاب مردانه

ساعت فلزی مردانه

ساعت فلزی مردانه

در این مطلب با انواع مدل ساعت مچی مردانه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها ساعتی با طرح و رنگی جذاب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *