دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های استایل کژوال مردانه و مهمترین نکات آن

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب به بررسی ویژگی های استایل کژوال مردانه برای آقایان شیک پوش و امروزی خواهیم پرداخت که امیدواریم با توجه به مطالب ذکر شده بتوانید اطلاعات لازم را در زمینه این استایل خاص و متفاوت بدست آورید.

استایل کژوال مردانه از انواع تیپ های خاص است که به آقایان این فرصت را می دهد تا لباس هایی شیک و راحت را برای پوشیدن انتخاب نمایند و این سبک ظاهری کاری به رسمی بودن یا نبودن تیپ شما ندارد و ترکیبی را از راحتی و شیک بودن می باشد و لباس هایی نظیر تیشرت و شلوار جین که هرگز از مد نمی افتند از عناصر اصلی تیپ کژوال به شمار می روند.

بررسی خصوصیات استایل کژوال مردانه

استایل ها با مدل های متنوعی وجود دارند و امروزه اغلب آقایان تمایل دارند برای جذابیت بیشتر در پوشش خود از سبک لباس پوشیدن خاصی استفاده کنند. در مطالب قبلی مدل هایی از تیپ الگانت و تیپ گنگ را مشاهده کردید در ادامه مدل هایی از استایل کژوال را پیش رو خواهید داشت.

استایل کژوال مردانه

در تیپ کژوال از چه لباس هایی استفاده می شود ؟

آزادی و انعطاف این سبک لباس پوشیدن در حد زیادی ابهام آور می باشد از این رو اغلب آقایان ترجیح می دهند لباس های ساده خود را بپوشند و تیپ ظاهری شان را به سبک کژوال در نیاورند ولی بهتر است بدانید که این سبک لباس پوشیدن گزینه های متنوعی از لباس ها و اکسسوری ها را در اختیار شما قرار می دهد.

اگر شما تمایل دارید سر قرار ملاقاتی حاضر شوید و جذاب تر از همیشه نیز به نظر برسد بهتر است سبک کژوال را به یاد داشته باشید. برای داشتن ظاهری رسمی تر می توانید از شلوار کتان یا شلوار جین راسته و با رنگ تیره در پوشش خود استفاده نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید تیشرت و کت بلیزر و و پیراهن مردانه یقه دار بپوشید و بسته به رسمی بودن تیپ تان از کفش مجلسی یا کفش اسنیکرز استفاده نمایید.

وقتی می خواهید برای انجام فعالیت های روزانه از منزل خارج شوید باید لباسی را بپوشید که در آن احساس راحتی داشته باشید. شلوار جین و شلوار کتان راسته از انواع شلوارهای مناسب و راحت می باشند همچنین می توانید این مدل شلوارها را در پوشش خود با تیشرت و کاپشن کوتاه ست نمایید در مورد کفش نیز بهتر است از کفش اسنیکرز استفاده نمایید.

برای شرکت در دورهمی های دوستانه داشتن استایل کژوال مناسب است و شما می توانید برای حضور در این مهمانی ها از شلوار جین مشکی یا سورمه ای به همراه پیراهن ساده و تیشرت و کت بیلزر استفاده نمایید همچنین می توانید کت چرم بپوشید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

استایل زیبا کژوال ست لباس برای استایل کژوال استایل شیک و خاص کژوال استایل زیبا کژوال مدل تیپ مردانه کژوال استایل خاص کژوال استایل کژوال مردانه زیبا و شیک مدل استایل کژوال مردانه شیک استایل مردانه سبک استایل کژوال مردانه ست لباس کژوال مردانه استایل کژوال مردانه مدل هایی از استایل کژوال مردانه استایل کژوال ساده مردانه   مدل های استایل کژوال مخصوص آقایان استایل خاص کژوال

تیشرت ها از اصلی ترین لباس ها در این سبک به شمار می روند و شما می توانید از تیشرت های کتان با یقه کلاسیک و گرد در پوشش خود استفاده نمایید همچنین در انتخاب رنگ تیشرت نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد.

اگر تمایلی به پوشیدن شلوار جین ندارید می توانید از شلوار کتان با رنگ های بژ و کرمی و سورمه ای و خاکی در پوشش خود استفاده نمایید و در صورت پوشیدن شلوار جین نیز بهتر است رنگ آن را تیره انتخاب کنید.

در فصل سرما پوشیدن هودی مردانه گزینه ای مناسب برای داشتن استایل کژوال می باشد و هودی را می توانید با شلوار جین تنگ یا کت و پالتوی بلند بپوشید همچنین این لباس ها را می توانید در پوشش خود با کفش اسنیکرز یا بوت مردانه ست نمایید و این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که باید کفش هایتان تمیز باشند.

استفاده از اکسسوری در این سبک پوشش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید از ساعت و دستبند چرم استفاده نمایید و نباید مچ دست هایتان خالی باشند.

توجه داشته باشید که برای داشتن این سبک استایل بهتر است لباس هایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که هیچوقت از مد نمی افتند و علاوه بر این از رنگ های خنثی نظیر طوسی و مشکی و سفید در پوشش خود استفاده نمایید زیرا این رنگ ها به راحتی با همه رنگ ها ست می گردند همچنین باید بین شیک بودن و راحت بودن نیز تعادل برقرار نمایید.

اکسسوری ها در استایل کژوال

اکسسوری ها در استایل کژوال مردانه استایل ساده کژوال استایل زمستانه مردانه کژوال استایل کژوال مردانه تابستانی استایل زیبا مردانه کژوال استایل مردانه کژوال تیپ مردانه و شیک کژوال ست لباس برای استایل کژوال استایل مردانه استایل خاص کژوالاستایل مردانه راحتی استایل کژوال راحتی استایل شیک کژوال استایل زیبا کژوال استایل کژوال مردانه خاص و متفاوت ست لباس برای استایل کژوال استایل زیبا کژوال

لباس پوشیدن متناسب با هر موقعیت نشان دهنده شخصیت افراد می باشد از این رو اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که تمایل دارید استایلی راحت و در عین آراسته داشته باشید بهتر است از استایل کژوال برای انتخاب ست لباس های خود ایده بگیرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *