دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل ریش های شیک و جذاب برای صورت های لاغر و باریک

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل ریش برای صورت لاغر را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

ریش تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری آقایان دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل ریش برای صورت لاغر و صورت چاق حساسیت لازم را به خرج بدهید.

مدل ریش برای صورت لاغر مخصوص پسران و آقایان امروزی

ریش مردانه در انواع مدل های مختلف نظیر ته ریش و ریش بلند و ریش کوتاه و ریش پرفسوری و … وجود دارد و بهتر است شما با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها مدلی مناسب را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدلهای ریش مخصوص صورتهای لاغر را پیش رو خواهید داشت.

مدل ریش مخصوص صورت لاغر

مدل های ریش مخصوص صورتهای لاغر و کشیده

اگر صورت شما لاغر است و تمایل دارید صورتی درشت تر داشته باشید بهتر است ریش های خود را نتراشید و تا حد ممکن آن ها را بلند کنید توجه داشته باشید که هر چند روز یک بار باید ریش ها را اصلاح کنید تا مرتب و آراسته تر به نظر برسید.

علاوه بر این ریش از صورت شما در برابر آفتاب سوختگی محافظت می کند و پوست تان شاداب و جوان تر می ماند و اگر در پوست صورت تان جوش وجود دارد ریش عیب ها و جوش های موجود در صورت را می پوشاند.

اگر تمایل دارید ظاهری جذاب تر داشته باشید بهتر است در انتخاب مدل ریش تان توجه لازم را داشته باشید. اگر مدل ریش خود را به درستی انتخاب نکنید ممکن است ظاهرتان نامطلوب به نظر برسد از این رو بهتر است قبل از هر چیز فرم صورتان را تشخیص بدهید سپس مدل ریشی مناسب را انتخاب کنید.

اگر ریش هایتان سفید شده اند می توانید آن ها را رنگ بزنید زیرا داشتن ریش سفید از جذابیت ظاهری شما می کاهد و علاوه بر این اغلب آقایان تمایلی به داشتن ریش سفید در صورت خود ندارند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اگر فرم صورت شما لاغر و کوچک می باشد بهتر است ریش هایتان را پرپشت نکنید و ته ریش داشته باشید همچنین افرادی که صورت لاغر و کشیده ای دارند بهتر است ریش هایتان را مدام اصلاح کنند.

مدل ریش برای صورت لاغر مدل ریش کوتاه برای صورت لاغر مدل ریش کوتاه و زیبا مدل ریش کوتاه برای صورت لاغر و کشیده ریش برای صورت کشیده و لاغر مدل ریش زیبا برای صورت لاغر مدل ریش مدل ریش صورت برای افراد لاغر

برای مرتب کردن ریش هایتان حتما از روغن مخصوص استفاده نمایید این نوع روغن ها به ریش و پوست زیر ریش رطوبت لازم را می رسانند در صورت تمایل می توانید ابتدا ریش هایتان را چرب کنید سپس آن ها را شانه بزنید تا ریش هایی منظم و آراسته تر داشته باشید.

در زمان اصلاح کردن ریش هایتان بهتر است موهای اضافه اطراف آن ها را بزنید. توجه داشته باشید که اگر خط ریش تان مقداری بالا و پایین شود همه زحمات شما هدر می رود و مجبور می شوید کل ریش هایتان را بتراشید. برای صحیح اصلاح کردن ریش ها یک خط فرضی را از دو طرف گوش تا زیر چانه تان تصور کنید توجه داشته باشید که این خط منحنی می تواند راهنمای خوبی برای زدن موهای اطراف ریش باشد.

 مدل ریش کوتاه برای صورت لاغر ریش کوتاه برای صورت لاغر مدل ریش بلند برای صورت لاغر و کشیده ریش برای صورت لاغر ریش کوتاه برای صورت های لاغر مدل ریش برای صورت لاغر با جدیدترین متدها مدل ریش برای صورت لاغر

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل ریش مردانه و پسرانه مخصوص صورت های لاغر جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مدلی مناسب را برای اصلاح کردن ریش های خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *