دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی نیما مظاهری و آشنایی بیشتر با زندگی هنر و شخصی وی

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی نیما مظاهری بازیگر تلویزیون و نویسنده و کارگردان تئاتر ایرانی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

محمد نیما مظاهری یکی دیگر از بازیگران توانمند و بااستعداد تلویزیون و تئاتر ایرانی می باشد. ایشان علاوه بر بازیگری در عرصه نویسندگی و کارگردانی تئاتر فعالیت دارد. او فعالیت حرفه ای خود را در مقام کارگردانی با نمایش ” مواچیله در هیج جا” آغاز نمود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی نیما مظاهری همراه با تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

بیوگرافی نیما مظاهری هنرپیشه ایرانی

محمد نیما مظاهری بازیگر، نویسنده، کارگردان و طراح لباس و صحنه تئاتر و هنرپیشه تلویزیون کشورمان است که توانسته در این زمینه آثار شاخصی از خود به جای بگذارد و محبوبیت زیادی در میان عامه مردم و همچنین علاقه مندان به هنر، تلویزیون و تئاتر به دست آورد که می توان از جمله به سریال ” قورباغه” کاری از هومن سیدی و نمایش ” نوشت سر” اشاره نمود.

بیوگرافی نیما مظاهری + عکس جدید

محمد نیما مظاهری نخستین فعالیت خود را در عرصه کارگردانی با نمایش «مواچیله در هیچ جا» به دست آورد. ایشان درمورد این نمایش بیان نموده است که:

موضوع اصلی «مواچیله در هیچ جا» جهان‌ های موازی است و همچنین ادای دینی به زنده ‌یاد «حسین پناهی» نیز به حساب می آید. به گواه یک سری از اشعاری که زنده‌یاد «حسین پناهی» سال‌ ها قبل سروده است و در نمایش نیز راجع‌ به آن‌ ها صحبت می‌شود، می ‌توان فهمید که او سال ‌ها قبل از اینکه فرضیه جهان ‌های موازی به اندازه‌ی امروز مورد توجه قرار گیرد به این موضوع پرداخته بوده است.

بیوگرافی نیما مظاهری + تصاویر جذاب

عکس اینستاگرام نیما مظاهری

  •  آرون گروپس

زندگینامه خواندنی نیما مظاهری

این هنرمند نمایش ” نوشت سر” را روی صحنه برد و در این تئاتر به عنوان بازیگر، نویسنده، کارگردان و طراح و لباس و صحته حضور موفقی داشت. خوب است بدانید که او در هر دو نمایش از هنرجویان آموزشگاه هشت میلیمتری استفاده کرده است و بخشی از درآمد را به کودکان سرطانی هدیه داده است. محمد درباره این نمایش می گوید:

نوشت سر، طنزی تلخ از روایت ‌های مختلف سرنوشت است. یک درام اجتماعی است که هر تماشاگری به راحتی می‌تواند در یکی از شخصیت ‌ها خودش یا نزدیکانش را پیدا کند و با او همذات ‌پنداری کند.
در این نمایش، من کاملاً یک داستان رئال و مربوط به زمان حال را روایت خواهم کرد، در صورتی که معمولاً کارهای من سوررئال و فاقد زمان یا مکان مشخص است.

زندگینامه جامع نیما مظاهری

زندگینامه نیما مظاهری و همسرش

از دیگر نمایش های مهم وی که در آن حضور داشته است می توان به نمایش‌ «تنهایی پرهیاهو» به کارگردانی امیر کاوه آهنین ‌جان و «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان را دارد.

بیوگرافی نیما مظاهری + عکس

عکس متفاوت و زیبا نیما مظاهری

زندگینامه کامل نیما مظاهری

فعالیت تلویزیون

نیما مظاهری نخستین فعالیت تلویزیونی خود را با سریال پرطرفدار ” قورباغه” به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی در نقش آباد در سال ۱۳۹۹ آغاز نمود. در این سریال بازیگرانی از جمله هومن سیدی، شهروز دل افکار، اسماعیل سلطانیان، آناهیتا افشار، نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، مهران غفوریان و … حضور داشتند.

شرح حال نیما مظاهری

عکس پشت صحنه نیما مظاهری در سریال قورباغه

شرح حال خواندنی نیما مظاهری

پیج اینستاگرام نیما مظاهری

پیج اینستاگرام محمد نیما مظاهری به آدرس nimaamazaheri@ می باشد که در آن تصاویر و ویدئو های شخصی و جالب خود را به نمایش گذاشته است.

زندگینامه نیما مظاهری + عکس

بیوگرافی نیما مظاهری + تصاویر جذاب

امیدواریم از خواندن بیوگرافی محمد نیما مظاهری هنرپیشه محبوب و بااستعداد تئاتر و تلویزیون ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *