دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر خواب خیانت مرد و خیانت زن چیست؟

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

خیانت یکی از کار های بسیار کثیفی می باشد که برخی از افراد آن را انجام می دهند. اگر دوست دارید تعبیر خواب آن را را بدانید بهتر است تا پایان این مطلب با ما باشید و با توجه به جزئیات خواب معنای آن خوابی که دیده اید را پیدا کنید.

بسیاری از افراد معتقد اند که خواب های ما نشات گرفته از دوران کودکی می باشد. در واقع خواب هایی که عنوان بی وفایی دارد نشان می دهد که فرد از چیزی می ترسد و دوست ندارد تنهایی را تجربه کند. در ادامه تعبیر خواب خیانت را برای شما بررسی خواهیم کرد.

تعبیر خواب خیانت

تعبیر خواب خیانت

در همانطور که می دانید دوران کودکی مسئولیت های بسیاری بر دوش والدین می باشد و آن ها باید برای فرزندان خود محیط سالم و عاری از هرگونه ترس را ایجاد کنند. زمانی که یکی از نیاز های فطری کودک با خیانت رو به رو می شود در روان آن فرد تاثیر می گذارد و باعث دیدن چنین خواب هایی می شود. کتاب فرهنگ تفسیر رویا بیان می کند که اگر فردی در خواب خود ببیند که توسط دیگری ترک شده است به همین شکل تعبیر نمی شود. در واقع این خواب نشانه ای از ترس افراد می باشد و آن ها دوست ندارند تنها باشند. در واقع این خواب به دو بخش بزرگ تقسیم شده است که یکی از آن ها خیانت زن و دیگری خیانت مرد می باشد و معبران برای آن ها تعابیر متفاوتی آورده اند.

خیانت مرد

رویای خیانت یکی از خواب های بسیار شایع در میان بانوان می باشد و اکثر بانوان حداقل یک الی دو بار این خواب را دیده اند. تعابیری که معبران برای ان نوع خواب در نظر دارند عبارت است از :

  • معبران غربی می گویند این نوع خواب می تواند نشانه ای از اخلاق شما در روابطتان باشد. البته برخی از آن ها بر این باور هستند که این خواب می تواند از افکار پریشان شما نشات گرفته باشد و ممکن است اصلا معنای خاصی نداشته باشد. بسیاری از بانوان بر اساس حرف ها و شوخی های همسرشان که آن ها را تهدید به زن دوم می کنند این نوع خواب ها را می بینند و بسیار آزرده می شوند ولی بهتر است نگران این نوع خواب های خود نباشید.
  • ابن سیرین برای تعبیر خواب خیانت بیان می کند که این رویا به شما مژده خیر و برکت و افزونی نعمت را می دهد و نشان می دهد که شما به زودی ثروتمند خواهید شد.
  • امام صادق(ع) نیز این خواب را تعبیر کرده است و بر این اعتقاد هستند که گرفتن زن دوم توسط مرد ها به معنی خیر و برکت، مال و ثروت و فراوانی نعمت می باشد.
  • تعبیر این خواب در سرزمین رویا ها بدین صورت می باشد که عمر شما افزایش می یابد.
  • آنلی بیتون اعتقاد دارد که اگر مردی در خواب خود دو زن داشته باشد نشانه ای از ترس های او نسبت به موضوعی است و اگر زنی در خواب ببیند که همسرش به او خیانت کرده و او را ترک می کند نشانه ای از رابطه شکرآب میان آن ها می باشد که این رابطه به زودی خوب می شود.

خیانت مرد در خواب

تعبیر خواب خیانت زن

مردان کم تر از زنان این خواب را تجربه می کنند زیرا از حساسیت های زنان برخوردار نمی باشند. تعابیری که برای این خواب بیان شده است عبارت اند از :

  •  آرون گروپس
  • جابر مغربی بیان می کند که اگر مردی در خواب ببیند که زن او در حال فساد می باشد یعنی به زودی به نیکی و منافع بسیار زیادی دست می یابد.
  • کتاب سرزمین رویا ها که یکی از کتاب های بسیار خوب برای تعبیر می باشد بیان می کند که اگر مردی در خواب خود ببیند که زن و یا نامزد او فرد دیگری را در آغوش می کشد نشانه ای تنهایی و گرفتاری ها و مشکلات او دارد و اگر بی وفایی زنی را در خواب ببیند این احتمال وجود دارد که همسرش باردار می باشد.
  • آنلی بیتون بیان می کند که اگر زنی در خواب دو همسر داشته باشد نشانه ای کار های او می باشد که رسوا شدن را در پی خواهد داشت.

خیانت در خواب و معنای آن

از دست دادن معشوق به دلی خیانت

اگر کسی در خواب ببیند که همسر یا معشوقش را به دلیل خیانتی که به او کرده است، ترک می کند، می تواند بیانگر عشق شدید او به همسرش باشد یا اینکه این رویا بیانگر هشداری در مورد رفتار بیننده خواب و رعایت نکردن تعادل در رفتارش با دیگران است، اگر این خواب بیشتر شبیه یک کابوس باشد، یعنی اینکه وی به شدت تحت فشار استرس قرار دارد.

در صوتی که اتفاقات رخ داده در خواب را به سختی به یاد می آورید، یعنی اینکه کمی احساس خستگی کرده و تصور می کنید که دیگر قادر به ادامه دادن نیستید، حال به جای کنار کشیدن بهتر است کمی به خودتان استراحت دهید.

تعبیر رویای معبر هندی

اگر کسی در خواب ببیند که همسرش خیانت می کند، می تواند اینطور باشد که وی خیلی به همسرش وابسته است و به لحاظ عاطفی تحمل دوری از او را ندارد، این وابستگی تا جایی که افراطی نباشد، حتی بسیار نیکو بوده و توصیه می شود.

تاویل خواب خیانت

همچنین تعبیر این خواب درباره خیانت می تواند بیانگر آن باشد که شما به کسی غیر از همسرتان وابسته هستید و حتی ممکن است وی را به همسرتان ترجیح دهید، بنابراین دیدن چنین خوابی می تواند بیانگر وجود مشکلات عاطفی و عشقی بیننده خواب در زندگی شخصی اش باشد.

به طور کلی جدا از این موضوع که ممکن است بیننده رویا، زن باشد یا مرد؛ در صورتی که کسی در خواب ببیند که همسرش در حال خیانت کردن بوده و او همسرش را در همین حین می بیند، یعنی به نشانه آن است که همسر این فرد با افراد زیادی رابطه جنسی و عاطفی دارد وی از این موضوع آگاه است اما به دلایلی نمی تواند یا نمی خواهد که بر علیه همسرش کاری کند. مثلا اینکه به لحاظ مالی یا شغلی وابسته بوده و منتظر فرصتی است که بتواند خود را از این وابستگی نجات دهد.

تعابیر دیگر

برخی دیگر از معبران بیان می کنند که این خواب ها می تواند نشانه ای تغییر شغل باشد که در بیداری برای شما رخ داده است. البته این خواب بیش تر در افرادی ایجاد می شود که به کارفرمای خود تعهد دارند و کار خود را دوست دارند بنابراین خواب هایی همچون خیانت و خواب ارتباط با نامحرم، خواب بی وفایی، خواب هوو و یا حتی خواب طلاق می بینند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *