دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 تعبیر خواب ارتباط داشتن با نامحرم چیست؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب ارتباط با نامحرم از دیدگاه معبرین برجسته و معروف را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرد.

تعبیر خواب ارتباط با نامحرم از نظر آمیزش و جماع نسبت به یکدیگر تفاوت چندانی ندارد و اغلب معبرین برای مشاهده این رویاها تعابیری یکسان را ذکر کرده اند. جالب است بدانید یک فرد در طول عمر خود ۱۰۰ هزار خواب مختلف می بیند که خواب ارتباط با نامحرم حدود هشت درصد از خواب های یک انسان را به خود اختصاص داده است.

تعبیر خواب ارتباط با نامحرم از دیدگاه معبرین برجسته

هر یک از خواب هایی که مشاهده می شوند دارای تعابیری متفاوت می باشند و شما می توانید با مطالعه تعابیر خواب با تفسیر رویایی که مشاهده کرده اید آشنا شوید. در مطالب قبلی تعبیر رویای رابطه و تعبیر رویای ازدواج مجدد و تعبیر رویای همسر دوم را مطالعه کردید در ادامه تعبیر رویای ارتباط با نامحرم را پیش رو خواهید داشت.

تعبیر خواب ارتباط با نامحرمان

دیدن خواب ارتباط با نامحرم دارای چه تعبیری می باشد ؟

۱.تحلیل گران خواب و رویا

دیدن رابطه جنسی و ارتباط با نامحرم و لمس نامحرم در عالم رویا بیانگر این است که قسمت های مختلف بدن شما نسبت به یکدیگر درگیر می باشند و نوع خواب شما بیانگر چگونگی درگیری میان اعضای بدن تان می باشد.

تعبیر خواب رابطه با نامحرم

۲.منوچهر مطیعی تهرانی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

رابطه با نامحرم در عالم رویا بیانگر تحصیل فراغت و کسب آسودگی می باشد که هر یک از این تعابیر بسته به موقعیت و شرایطی که در عالم بیداری دارید متفاوت می باشد.

دیدن خواب رابطه با نامحرم در زمانی که شما غمگین هستید بیانگر فارغ شدن از غم می باشد و اگر شما بدهی دارید دین خود را ادا خواهید کرد همچنین اگر مسافر دور افتاده ای دارید از وی خبری به شما می رسد و خوشحال می شوید و اگر با فردی قهر هستید آشتی خواهید کرد.

تعبیر دیدن رویای عروس و داماد

۳. معبران غربی

به تعبیر معبرین غربی دیدن همبستر شدن با فرد غریبه و نامحرم به تغییراتی که در درون شما در حال رخ دادن است اشاره دارد. این رویا همچنین بر این مساله تاکید دارد که شما از همه لحاظ آمادگی رویارویی با این تغییرات را دارید.

لمس کردن نامحرم در عالم رویا برای مردان نشانه شادی و رسیدن به هدف می باشد.

اگر مرد مجردی در خواب ببیند که به زنی دست می زند و با او ارتباط دارد نشانه این می باشد که ازدواج می کند و صاحب فرزند می شود.

اگر مرد متاهلی در خواب ببیند که به زنی نامحرم دست می زند نشانه این است که در دنیا خیر و صلاح می کند.

۴. شیخ طوسی

 اگر فردی در خواب ببیند که با نامحرم رابطه دارد و به بدن او دست می زند نشانه این می باشد که به بیننده خواب غم و اندوهی می رسد.

تعبیر دیدن ارتباط با نامحرم

در این مطلب با تعبیر دیدن رویای ارتباط با نامحرم در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *