دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بررسی گوشی دوجی s88 pro و نگاهی به ویژگی های این گوشی هوشمند

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰

گوشی دوجی s88 pro یکی از بهترین گزینه ها برای گیمر ها و افرادی می باشد که علاقه بسیاری به فیلم دیدن بدون وقفه دارند. در واقع باتری این گوشی ها بسیار قوی می باشد و می تواند ۷ الی ۸ روز برای یک کاربر معمولی مورد استفاده قرار گرفته و نیازی به شارژ شدن مجدد نداشته باشد.

امروزه گوشی های هوشمند نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند و نبودشان نوعی مشکل به حساب می آید. بسیاری از کسب و کار ها به صورت اینترنتی و با گوشی های هوشمند انجام می گیرد. در ادامه به بررسی گوشی دوجی s88 pro می پردازیم.

مشخصات گوشی هوشمند

بررسی گوشی دوجی s88 pro

در مطالب قبلی در بخش اخبار تکنولوژی به بررسی گوشی دوجی S40 پرداختیم و در ادامه قصد داریم شما را با یکی دیگر از گوشی های قدرتمند آشنا کنیم.گوشی دوجی s88 pro در سال ۲۰۲۰ رونمایی و عرضه شده است. این گوشی دارای ابعاد ۱۷۱.۶ میلی متر طول و ۸۵.۵ میلی متر عرض و ارتفاع آن ۱۸.۷ میلی متر می باشد. وزن این گوشی حدودا ۳۷۰ گرم می باشد و نسبت به بسیاری از گوشی های موبایلی که در بازار وجود دارد کمی سنگین تر است و می توان گفت این تنها ایرادی است که می توانید روی این گوشی هوشمند بگذارید. گوشی دوجی s88 pro به رنگ های مشکی، زرد و سبز ارائه شده است و رنگ دیگری در بازار وجود ندارد.

 صفحه نمایش و طراحی آن

گوشی دوجی s88 pro صفحه نمایش خازنی ۶.۳ اینچی دارد و رزولوشن آن فوا اچ دی است. تراکم پیکسلی این گوشی ۴۱۰ می باشد و وضوح این صفحه نمایش ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ است. این گوشی دارای قابلیت چند لمسی نیز می باشد. برای محافظت از این گوشی شرکت سازنده آن از Corning Gorilla Glass استفاده کرده است که صفحه نمایش آن از خش و ضربه در امان می ماند. اگر این گوشی را مشاهده کنید می بینید که بدنه بسیار مقاومی دارد و می تواند به خوبی از قطعات داخلی خود مراقبت کند بنابراین می توان گفت علاوه بر ضد ضربه بودن استاندارد IP68 را نیز دارد و نشان می دهد که می تواند در عمق ۱.۵ متری دوام بیاورد. گوشی دوجی دارای استاندارد دیگری به نام IP69K  را دارد که نشان می دهد این گوشی توانایی این را دارد که بتواند در میان گرد و غبار به قطر یک میلی متر مقاومت کند.

گوشی دوجی s88 pro

پردازنده و قابلیت های دیگر این گوشی

در بررسی گوشی دوجی s88 pro متوجه شدیم که این گوشی دارای چیپست Mediatek helio P70 MT67771T  است و همچنین پردازنده این گوشی هشت هسته ای می باشد. پردازنده این گوشی باعث می شود که ۱۰ الی ۱۳ سریع تر عمل کند و همچنین ۱۰ الی ۳۰ درصد بازده گوشی را بالا تر می برد. از دیگر قابلیت هایی که این گوشی دارد می توان به مواردی اشاره کرد که عبارت اند از :

  •  آرون گروپس
  •  WI FI
  • Bluetooth
  • گیرنده های رادیویی FM
  • قفل تشخیص چهره
  • قفل اثر انگشت
  • قطب نما
  • صدا سنج
  • ژیروسکوپ
  • GPS

دوربین ها

دوربین های هر گوشی یکی از مهم ترین بخش های آن می باشد که بسیاری از کاربران برای خرید به آن توجه ویژه ای دارند. این گوشی دارای دوربین های سه گانه می باشد و علاوه بر دوربین های عقبی این گوشی دارای یک دوربین سلفی با زاویه ۸۰ درجه است و شما می توانید به خوبی با آن عکس برداری کنید.

دوربین گوشی دوجی s88 pro

باتری

این گوشی در بخش باتری به خوبی عمل کرده است و از یک باتری پلیمری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر استفاده کرده که ظرفیت قابل توجهی دارد. این گوشی توانایی شارژ کردن بی سیم را دارد و شما می توانید برای شارژ کردن آن از شارژر ۲۴ واتی استفاده کنید. اگر یک کاربر عادی باشید می توانید با یک بار شارژ شدن گوشی به مدت ۷ الی ۸ روز از آن استفاده کنید. در واقع اگر شما این گوشی را با شارژر اورجینال شارژ کنید می تواند ۱۹ ساعت بازی سه بعدی، ۱۸ ساعت تماشای فیلم، ۲۳ ساعت مکالمه با تلفن و ۲۷ ساعت موسیقی گوش کردن دوام بیاورد. باید بدانید که این نوع باتری ها غیر قابل تعویض هستند.

اگر قصد خرید گوشی هوشمند دارید باید توانایی تشخیص گوشی تعمیری را داشته باشید تا بتوانید یک گوشی خوب با قابلیت های مناسب تهیه کنید و سرتان کلاه نرود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *