دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل دامن زمستانی با طراحی خاص و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل دامن زمستانی زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دامن با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

برای دوخت دامن های زنانه و دخترانه از پارچه های مختلف نازک و ضخیم استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد زمستانی و پاییزی استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از مدل دامن زمستانی استفاده نمایید.

مدل دامن زمستانی جدید و شیک

دامن های زمستانه در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود می باشند و بهتر است شما از بین این طرح ها ، دامنی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل دامن زمستانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

دامن بلند و شیک

طرح های دامن زمستانه دخترانه و زنانه

دامن های زمستانه در انواع طرح های دامن کوتاه و دامن بلند و متوسط موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها سلیقه ای می باشد و اگر شما دارای قدی متناسب یا بلند هستید بهتر است از دامن های بلند در پوشش خود استفاده نمایید. دامن های کوتاه نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب به شمار می روند.

دامن های طرح دار زمستانه برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و استایلی امروزی داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند. دامن های ساده زمستانه نیز برای خانم هایی که به داشتن ظاهر و استایلی آراسته و ساده علاقه مند می باشند انتخابی مناسب می باشند.

اگر شما دارای تیپ و استایلی درشت هستید بهتر است از پوشیدن دامن های طرح دار خودداری نمایید همچنین دامن های ساده برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب و درشت انتخابی مناسب به شمار می روند.

توجه داشته باشید که برای داشتن استایل و ظاهری متفاوت بهتر است دامن های زمستانه را در پوشش خود با لباس ها و اکسسوری هایی مناسب ست نمایید. اگر از دامن طرح دار در پوشش خود استفاده کرده اید بهتر است طرح لباس ها و اکسسوری های خود را ساده انتخاب نمایید. اگر دامن شما ساده می باشد می توانید برای جذابیت بیشتر ظاهر و استایل خود از لباس ها و اکسسوری هایی طرح دار استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس

دامن بلند دامن کوتاه و شیک دامن زیبا و کوتاه دامن طرح دار دامن بلند زنانه مدل دامن زمستانی مدل دامن کوتاه زمستانی دامن شیک و کوتاه دامن بلند زمستانی دامن کوتاه زنانه   دامن زمستانه دامن بلند و شیک دامن زمستانی دامن کوتاه

انتخاب رنگی مناسب برای دامن زمستانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ دامن خود را با توجه به رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید.

دامن های رنگ تیره یا رنگ خنثی قابلیت ست شدن با سایر رنگ ها را دارند همچنین شما می توانید در پوشش خود از دامن هایی با رنگ روشن استفاده نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. در صورت تمایل می توانید برای داشتن استایلی بی نظیر رنگ کفش هایتان را با رنگ لباس تان ست نمایید و رنگ دامن را متضاد با رنگ لباس هایتان انتخاب نمایید.

دامن های زمستانه به صورت طرح های دامن مجلسی و دامن راحتی دوخته می شوند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

دامن قهوه ای زنانه دامن زنانه زیبا و ساده دامن طرح دار دامن طرح دار دامن بلند دامن طرح دار دامن قرمز کوتاه دامن شیک و ساده زمستانی دامن کوتاه زمستانی دامن کوتاه و جدید زمستانی دامن رنگ روشن زمستانی دامن زمستانه

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل دامن زمستانه مخصوص خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دامنی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *