دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل دامن مجلسی جدید با زیباترین طرح های روز دنیا

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۳ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب گالری تاویر انواع مدل دامن مجلسی، مدل دامن مجلسی کوتاه و مدل دامن مجلسی دخترانه در طرح ها و رنگ های زیبا را برای شما جمع آوری کرده ایم. امیدوارم این مدل ها برای شما جذاب باشند. و تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

یکی از انواع پوشش های زنانه و دخترانه که اغلب از کمر تا زانو و یا بالاتر از آن و گاهی اوقات تا مچ پا را می پوشاند دامن می باشد. برخی از دختران شیک پوش ترجیح می دهند در مراسم و مهمانی ها از دامن استفاده کنند در این مطلب گالری تصاویر مدل دامن مجلسی را برای شما آورده ایم.

دامن ها بر اساس قد و اندازه به چند گونه تقسیم بندی می شوند که عبارتند از: دامن های بسیار بلند یا بسیار کوتاه و مدل های آن نیز چین دار، کلوش، راسته می باشند. در این مطلب گالری تصاویر مدل دامن های شیک در طرح ها و رنگ های متفاوت و جذاب را جمع آوری کرده ایم.

مدل دامن مجلسی سفید

مدل دامن مجلسی

تنوع پارچه های دامنی بسیار زیاد می باشد. دامن ها می توانند از جنس پنبه، کتان یا حریر باشند. اغلب دختران و زنان شیک پوش دامن را با کت و یا بلوز خود هماهنگ می کنند و این باعث جذابیت بیشتر آن ها می گردد.

مدل دامن کوتاه

برخی دختران ترجیح می دهند دامن کوتاه برای خود انتخاب نمایند البته لازم به ذکر است که در انتخاب دامن باید نکات زیادی را از جمله پارچه آن و اندام خود رعایت کنید. سعی کنید دامنی متناسب با اندام خود انتخاب نمایید تا زیبا و جذاب به نظر برسید.

مدل دامن مجلسی کوتاه مدل دامن مجلسی لیمدل دامن مجلسی کوتاه زنانه مدل دامن مجلسی بسیار زیبا مدل دامن مجلسی آبیمدل دامن مجلسی و بلوزمدل دامن مجلسی چهارخونه مدل دامن مجلسی چرم مدل دامن مجلسی کلوش

مدل دامن دخترانه

در این بخش گالری تصاویر مدل دامن های دخترانه در طرح ها و رنگ های متنوع و در اندازه های متفاوت را برای دخترخانم های سخت پسند جمع آوری کرده ایم. امیدوارم این مدل ها برای شما جذاب باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل دامن مجلسی مدل دامن مجلسی مدل دامن مجلسی بلند مدل دامن مجلسی سبز مدل دامن مجلسی صورتی مدل دامن مجلسی طوسی مدل دامن مجلسی مخمل مدل دامن مجلسی گیپور مدل دامن مجلسی گیپور سفید مدل دامن مجلسی مشکی مدل دامن مجلسی ساده مدل دامن مجلسی شیک مدل دامن مجلسی بنفش مدل دامن مجلسی کمربنددار

این مدل دامنهای بلند بسیار زیبا و شیک را می توان با انواع  بلوز مجلسی ست کرد.

مدل دامن مجلسی گیپور زنانه

دامن های گیپور که دارای پارچه ای شیک و جذاب با طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا می باشند را می توانید با انواع مدل های کت بپوشید تا زیبا و جذاب به نظر برسید.

گالری مدل دامن مجلسی مدل دامن مجلس بلند

مدلهای دامن مجلسی بلند

دامن از جمله لباس های زنانه پر طرفدار است که دارای تنوع زیادی بوده و در طرح ها و جنس های مختلفی طراحی می شود؛ انواع مدل دامن لی کوتاه و بلند، دامن کتان و دامن های حریر و گیپور از جمله مدلهای پرطرفدار دامنهای زنانه و دخترانه هستند، اکنون در ادامه این بخش قصد داریم مدلهای دیگری از دامن زنانه و دخترانه بلند را در اختیارتان قرار دهیم، بنابراین در ادامه همراه ما شوید.

دامنهای بلند, راحت، ظریف و چشم نواز هستند، ضمن اینکه استفاده از آنها به همراه صندل و تاپ در هوای گرم تابستان و یا به همراه ژاکت و چکمه برای فصول سرد پوششی عالی و مناسب می باشند؛ دامن ها بر اساس قدی که دارند دسته بندی می شوند و دامن های بلند که بیشتر برای افراد قد بلند مناسب هستند می توان آنها را در دسته های مدل دامن کلوش، راسته، دامن ترک، دامن چین دار و … تقسیم بندی کرد.

انتخاب دامن برای مکان های مختلف نیز به جنس پارچه مرتبط می شود و جنس پارچه دقیقا مشخص خواهد کرد که دامنتان مناسب چه مکانی می باشد؛ اغلب دامن های مجلسی دارای پارچه های کار شده از جنس گیپور، حریر و یا سنگ کاری شده می باشند، همچنین پارچه هایی که حالت مجلسی دارند، معمولا از نوع پارچه های ضخیم هستند و نیز دارای تن پوشی آراسته و شیک می باشند. در اینجا می توانید مدلهای متنوعی از دامن بلند مجلسی زنانه و دخترانه را ببینید.

مدل دامنهای دخترانه مجلسی

انواع دامن مجلسی جدید

مدل دامنهای مجلسی

مدل دامنی دخترانه و مجلسی

انواع مدلهای دامن مجلسی

مدلی از دامن مجلسی مشکی

مدلی از دامن مجلسی کشی

مدل دامن مجلسی شیک

مدلی منحصر به فرد از دامن مجلسی

مدلی خاص از دامن مجلسی

مدل دامن مجلسی لی

مدلی جذاب از دامن مجلسی

مدلی جدید از دامن مجلسی

مدلی از دامن مجلسی

مدل جذاب دامن مجلسی

امیدوارم مدل دامن های جدید و مدرن در طرح ها و رنگ های جذاب و شیک جمع آوری شده در این مطلب برای شما جذاب بوده باشند و با استفاده از این مدل ها بتوانید مدل دامن های زیبایی برای خود انتخاب نمایید. در صورت تمایل مشاهده مدل کت و دامن مجلسی کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *