دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب ازدواج مجدد بر اساس نظر معبران مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۲ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با تعبیر خواب ازدواج مجدد از دیدگاه تعبیرگران مختلف در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

اغلب زنان و مردان متاهل ممکن است رویاهایی را در مورد ازدواج مجدد خود یا همسرشان ببیند که دیدن این خواب ها اغلب باعث پریشانی خواب بیننده می شود. دیدن ازدواج مجدد در عالم رویا از دیدگاه معبران دارای تعابیری متفاوت می باشد و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که مشاهده کرده اید رویای خود را تفسیر کنید.

تعبیر خواب ازدواج مجدد از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی

دیدن ازدواج و عزا و نامزدی و … از انواع رویاهای رایجی می باشد که ممکن است هر فردی در طول عمر خود مشاهده کند. در مطالب قبلی تعبیر رویای نامزدی و تعبیر رویای ازدواج و تعبیر رویای عروسی را مطالعه کردید در ادامه با تعبیر رویای ازدواج مجدد در خدمت شما خواهیم بود.

تعبیر خواب ازدواج مجدد

دیدن ازدواج مجدد در عالم رویا دارای چه تعابیری می باشد ؟

۱. امام صادق علیه السلام

روایتی از امام صادق نقل شده است که روزی فردی مضطرب و پریشان نزد آن حضرت رسید و رویای خود را که در رابطه با ازدواج مجددش بود بیان کرد. آن حضرت فرمود خوشحال باش که تعبیر خوابی که مشاهده کرده ای پر از خیر و برکت می باشد و بزودی مال و ثروتی را بدست می آوری و یا برکت و نعمت سرازیر منزل تو می شود.

۲. ابن سیرین

اگر فردی متاهل در خواب ببیند که با زنی ازدواج کرده است نشانه این می باشد که وی شرافت و بزرگی بدست می آورد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تعبیر رویای ازدواج مجدد

۳. ابراهیم کرمانی

اگر زنی شوهر دار در خواب ببیند که مجددا ازدواج کرده است ولی مراسم عروسی خودش را نبیند نشانه این است که بیننده رویا مال و اموال زیادی بدست می آورد و شرافت و عزت او نیز بیشتر می شود.

۴. ابن سیرین

اگر زنی در عالم رویا مشاهده کند که شوهرش سر وی هوو می آورد نشانه آن است که خیر و برکت زیادی به بیننده رویا می رسد و مال و ثروت وی نیز بیشتر می شود.

تعبیر مشاهده ازدواج مجدد چیست ؟

۵. کارل گوستا یونگ

اگر فردی در خواب ببیند شوهرش مجددا ازدواج کرده است نشانه این است که بیننده رویا دارای حالات درونی آشفته ای می باشد و او ترس نادیده گرفته شدن توسط دیگران را دارد.

تعبیر رویای ازدواج مجدد چیست ؟

در این مطلب تعبیر خواب ازدواج مجدد از دیدگاه معبران برجسته اسلامی و غربی را پیش رو داشتید که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید رویایی را که مشاهده کرده اید به راحتی تفسیر نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *