دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بررسی گلکسی نوت ۲۰ و مشخصات فنی و ویژگی های دوست داشتنی آن

  • شقایق ایران دوست
  • ۷ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مقاله شما را با گوشی های جدید شرکت سامسونگ به نام نوت ۲۰ آشنا می کنیم. باید بدانید که این نوع از گوشی های هوشمند پرچمداران شرکت گلکسی می باشند و می توان گفت که با قیمت های نجومی وارد بازار می شوند.

یکی دیگر از گوشی های سامسونگ که اخیرا درباره آن مطالبی به بیرون درز کرده است گلکسی نوت ۲۰ می باشد. این گوشی موبایل یکی از گوشی های دیگری از شرکت سامسونگ می باشد که با ویژگی های برتر از گوشی های هوشمند قبلی وارد بازار می شود.

بررسی گلکسی نوت 20

بررسی گلکسی نوت ۲۰

در این مقاله شایعاتی که درباره گوشی هوشمند گلکسی نوت ۲۰ می باشد را بررسی می کنیم و این گوشی جدید و هوشمند شرکت سامسونگ را به شما معرفی می کنیم. قبل از بررسی گلکسی نوت ۲۰ باید بدانید که شرکت سامسونگ هیچ مطلبی را انتشار نکرده است که سری بعدی گوشی هایی که به بازار عرضه خواهد کرد نوت ۲۰ می باشد اما دلیل دیگری هم مبنی بر عدم عرضه این محصول وجود ندارد. همانطور که می دانید سری گوشی های هوشمند S و Note سامسونگ یک راه را دنبال کرده و عموما تفاوتی بین آن ها وجود ندارد ولی با توجه به جهش گوشی های سامسونگ از ۱۰ به ۲۰ می توان گفت نام بعدی گوشی هایی که این شرکت ارائه می دهد گلکسی نوت ۲۰ می باشد. همانطور که می دانید بعد از زمان کمی از عرضه سری S 20  سامسونگ کد کرنل این نوع از گوشی های هوشمند را منتشر کرده است. توسعه دهندگان XDA سه نام از رمز های مختلف را در رمز گشایی کد کرنل نوت ۲۰ مشخص کردند. این رمز ها شامل Project canvas ، Project XYZ ، Project winner 2 می باشد. با توجه به شواهدی که تاکنون وجود دارد Project canvas همان گلکسی نوت ۲۰ می باشد. قبل از این ها بیش تر از رمز Project C برای نوت ۲۰ مورد استفاده قرار می گیرد. انتظار می رود که شرکت سامسونگ دو مدل گوشی را رو نمایی کند که یکی از آن ها نوت ۲۰ و دیگری نوت ۲۰ پلاس می باشد. شاید سامسونگ از نام اولترا استفاده کند بسیار ولی چون درباره نوت ها می باشد انتظار داریم از پلاس برای این گوشی ها استفاده کند.

زمان عرضه نوت 20 به بازار 15 مرداد ماه می باشد

زمان عرضه

در مورد تاریخ معرفی این نوع از گوشی های هوشمند باید بگوییم که The Korea Herald اعلام کرده است که گلکسی نوت ۲۰ در ماه آگوست وارد بازار می شود. این منبع اعلام کرده است که بیماری کرونا تاثیری بر روند عرضه این محصول از شرکت سامسونگ ندارد. اما باید انتظار این را هم داشته باشیم که نوت ۲۰ در تاریخی غیر از ماه آگوست که معمولا زمان رونمایی گوشی های نوت می باشد به بازار عرضه شود. البته بسیاری از افراد اعتقاد دارند که عرضه این تلفن همراه ممکن است به صورت آنلاین باشد.

بررسی طراحی گوشی نوت ۲۰

چندی پیش یکی از ویراستار ها تصویری از قاب این گوشی در توییتر خود منتشر کرد که تا حدودی می توانیم به طراحی این نوع گوشی پی ببریم. از این تصاویری که از نوت ۲۰ منتشر شده است می توان دریافت که ماژول دوربین این نوع از گوشی های هوشمند چگونه می باشد. با توجه به تصاویر دریافتی در گلکسی نوت ۲۰ از همان ماژول هایی استفاده می شود که در سری اس اولترا به کار رفته است. درباره دکمه های کنترل صدا می توان گفت که این نوع از گوشی های گوشمند دکمه هایشان به سمت راست برگردانده شده اند. این گوشی هوشمند دارای قلم S_Pen می باشد و نمایشگر آن حواشی بسیار کمی دارد و همچنین می توان گفت که جنس بدنه آن فلز و شیشه می باشد.

  •  آرون گروپس

طراحی دوربین های گلکسی

یکی دیگر از مواردی که افراد خیلی به آن اهمیت می دهند دوربین های گوشی هوشمند می باشد. باید بدانید که شرکت سامسونگ هم تا کنون از بهترین دوربین ها برای محصولاتش استفاده کرده است ولی در یکی دو سال اخیر هیچ تغییری بر طراحی دوربین های نوت و اس بوجود نیاورده است و این باعث شکایت مردم شده  و آن ها می خواهند که  سامسونگ از دوربین های زیر نمایشگر بهره ببرد.

طراحی های گوشی نوت 20

مشخصات فنی

یکی دیگر از مواردی که دربررسی گلکسی نوت ۲۰ اهمیت بسیار زیادی دارد این است که مشخصات فنی این نوع گوشی چگونه می باشد. در واقع خبر های زیادی درباره این نوع از گوشی های هوشمند در دست نیست ولی همان چیز هایی که شایعه شده احتمال بسیار زیادی دارد که سامسونگ آن ها را روی گوش های خود اعمال کند. همه مردم انتظار دارند که گوشی های جدیدی که عرضه می شود از اسنپدراگون ۸۶۵ و اینترنت ۵G بهره مند باشد که گوشی های نوت ۲۰ سامسونگ هم از این قضیه مستثنی نمی باشد. باید بدانید که بر اساس آن چه درباره گلکسی نوت ۲۰ وجود دارد این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ می باشد. البته شاید این پردازنده ها فقط در گوشی هایی عرضه شود که در آمریکا به فروش می رسد و ممکن است گوشی های دیگری که به بازار های دیگر عرضه می شود به پردازنده اگزینوس ۹۹۰ مجهز شوند. یکی دیگر از مشخصات این نوع از گوشی های هوشمند این است که آن ها از IP استاندارد یعنی IP68 استفاده می کنند. ممکن است رم این نوع از گوشی های گلکسی ۱۲ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باشد. البته می توان گفت یکی دیگر از مشخصات فنی این نوع از گوشی های هوشمند این است که آن ها بتوانند از حسگر انگشتی و شارژر بی سیم پشتیبانی کنند.

مشخصات فنی نوت 20

حسگر انگشتی در نوت ۲۰

یکی از مواردی که این روز ها بسیاری از کاربران نگران آن هستند حسگر های انگشتی می باشند که در گوشی های گلکسی به کار می رود. در واقع سامسونگ یکی از شرکت هایی می باشد که برای این حسگر ها از حسگر های اولتراسونیک استفاده می کند که متاسفانه این نوع از حسگر ها نمی توانند به خوبی عمل کنند و دقت و سرعت بالایی ندارند. تنها چیزی که این روز ها از سامسونگ انتظار داریم این است که این حس گر ها را ارتقاء بدهند تا بتوانند رضایت کاربران را جلب کنند.

باتری نوت ۲۰

برای بررسی گلکسی نوت ۲۰ باید باتری آن را نیز مورد بررسی قرار بدهیم. باید بدانید که ظرفیت این باتری ها ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد که از مدل نوت ۱۰، ۵۰۰میلی آمپر بالا تر می باشد. این باتری می تواند یکی از مزیت های مهم این گوشی هوشمند باشد. این ویژگی دور از انتظار هم نیست زیرا این گوشی ها از نمایشگر های بزرگ تر و اینترنت ۵G بهره مند است بنابراین سامسونگ بدون این که در این باتری تغییرات حجمی ایجاد کند آن را روانه بازار می کند.

باتری نوت 20 یکی از مهم ترین مشخصات آن می باشد

قیمت نوت ۲۰

با بررسی گلکسی نوت ۲۰ می توان درباره قیمت آن نظر داد. باید بدانید که پرچم داران گوشی های سامسونگ همیشه گران ترین نوع گوشی هایی می باشند که در بازار وجود دارد. با این حال سامسونگ نوت ۲۰ هم یکی از گوشی هایی می باشد که می توان گفت پرچم دار این شرکت در سال ۲۰۲۰ است بنابراین باید شاهد قیمت بالا و نجومی آن باشیم. برای این که بتوانیم راحت تر این مدل ها را حدس بزنیم می توانیم نگاهی به قیمت های سری گذشته سامسونگ بیندازیم. با توجه به قیمت های سری نوت ۱۰ باید شاهد افزایش قیمت نوت ۲۰ باشیم. پرچم دار های سری قبلی از نوت ۱۰ بین ۹۴۹ دلار تا ۱۳۹۹ دلار به فروش رسید. از آنجایی که این گوشی جدید به اینترنت ۵G مجهز می باشد و آپشنهای بسیار زیادی دارد باید انتظار داشته باشیم که نوت ۲۰ و نوت ۲۰پلاس با قیمت های بالای ۱۰۰۰ دلار وارد بازار شوند.

قیمت گلکسی نوت 20

عرضه به بازار

در نظر داشته باشید که سامسونگ گوشی های خود را به همه کشور ها عرضه می کند. تنها چیزی که در ابهام وجود دارد این است که این شرکت چه تصمیمی درباره پردازنده ها دارد و در چه مناطقی از چه پردازنده هایی استفاده می کند. زمان عرضه این گوشی ها به بازار ۵ آگوست یعنی ۱۵ مرداد ماه در نظر گرفته شده است. در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک ها سایر مقالات مربوط به بررسی گوشی موبایل، بررسی گوشی گلکسی s20 و بررسی گلکسی نوت ۱۰  را مشاهده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *