دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش ارسال ایمیل تنها در چند قدم ساده

  • حکیمه فهیمی
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

امروزه بهره گیری از ایمیل یک راه مهم برای برقراری ارتباط با خانواده یا دوستان می باشد. در هر نقطه یا جایی از جهان که باشید به راحتی می توانید پیام یا فایل مدنظر خود را برای مخاطب خود ارسال کنید. در این مطلب با آموزش ارسال ایمیل تنها در چند قدم ساده همراه شما عزیران هستیم.

در حال حاضر استفاده از ایمیل در بین کابران اینترنتی چایگاه خاصی پیدا کرده است. با توجه به این که ممکن است برای یک فرد مبتدی نحوه فرستادن ایمیل دشوار به نظر برسد در این مطلب قصد داریم به آموزش چند مرحله ساده برای اجرای این امر بپردازیم تا در فرستادن ایمیل مهارت کافی را پیدا کنید.

آموزش ارسال ایمیل

ارسال نامه الکترونیکی به سادگی

امروزه بهره گیری از ایمیل یا نامه الکترونیکی یک راه مهم برای برقراری ارتباط با خانواده ،دوستان و حتی اهداف تجاری می باشد. در هر نقطه یا جایی از جهان که باشید به راحتی و با یک کلیک می توانید پیام یا فایل مدنظر خود را برای مخاطب خود ارسال کنید. و در مقایسه با نامه پستی فرستادن ایمیل راحتتر ، سریعتر و ارزانتر است. شما در عرض چند ثانیه می توانید پیامی را ارسال یا دریافت کنید و در وقت هم صرفه جویی کنید. در ادامه با آموزش ارسال ایمیل، از طریق سایت یاهو با ما همراه باشید. در ضمن توجه داشته باشید نحوه فرستادن ایمیل در سایتهای مختلف مانند جیمیل، هات میل و … روش یکسانی دارد.

 

فرستادن ایمیل از طریق سایت یاهو

۱. ابتدا در مرورگر خود به آدرس Yahoo Mail Login یا Yahoomail.com را رفته و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده تا صفحه ایمیل شما باز شود.

ارتباط ارزان با ایمیل

۲. حالا برای فرستادن ایمیل به مخاطب خود روی گزینه Compose کلیک کنید.

  •  آرون گروپس

مراحل ارسال نامه الکترونیکی

۳. در ادامه وارد صفحه ارسال ایمیل، می شوید. در اینجا بخش های متعددی وجود دارد. در بخش To آدرس ایمیل گیرنده اصلی نوشته می شود. در قسمت Subject موضوع یا عنوان ایمیل نوشته می شود و در کادر پایین متن مدنظر را وارد کنید.

فرستادن ایمیل

۴. اگر قصد دارید از ایمیل خود یک کپی برای افراد دیگر به جز گیرنده اصلی بفرستید وارد قسمت CC شده آدرس ایمیل آن فرد را وارد کنید. و چنانچه بخواهید یک کپی از ایمیل خود را بدون اطلاع دیگر گیرندگان ایمیل، برای افراد دیگری نیز ارسال کنید به قسمت BCC رفته و آدرس ایمیل مربوطه را وارد کنید. به این ترتیب گیرنده های مختلف از ایمیل های یکدیگر باخبر نخواهند شد.

۵. چنانچه قصد دارید فایلی را به ایمیل خود پیوست کنید روی گزینه Attach File کلیک کنید.

برقراری ارتباط با ایمیل

۶. در ادامه پنجره File Upload ( آپلود فایل)  باز می شود. فایل مد نظر برای پیوست به ایمیل را انتخاب کرده و بعد روی گزینه Open کلیک کنید. توجه کنید حداکثر حجم فایل پیوستی ۲۵ مگابایت است.

مراحل ارسال ایمیل

۷. اگر قصد دارید ایمیلتان را فعلا ارسال نکنید می توانید آن را به حالت پیش نویس ذخیره کنید. برای این کار روی Save Draft کلیک کنید.

ارسال ایمیل در چند مرحله

۸. مرحله پایانی . بعد از تکمیل ایمیل، برای ارسال آن روی گزینه Send کنید.

نحوه فرستادن ایمیل

در ادامه پیامی ظاهر می شود که به شما اعلام می کند ایمیل، با موفقیت ارسال شد.

نحوه ارسال پیام الکترونیکی

همچنین برای ثبت نام و ساخت ایمیل می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *