دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رژیم نیکلاس پریکون یک رژیم ایده آل برای کاهش وزن و افزایش زیبایی!

  • مهتاب علی پناه
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

رژیم نیکلاس پریکون یکی از رژیم های غذایی بسیار مفید می باشد که علاوه بر داشتن خواص ضد پیری به از بین بردن چین و چروک پوست و لاغری نیز کمک شگفت انگیزی می کند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال رژیم های بسیار مفید و تاثیر گذار می باشد که یکی از این رژیم های مناسب که از فواید بی شماری برخوردار است پریکون نیکلاس می باشد و برای لاغری و از بین بردن چین و چروک گزینه بسیار مناسبی است، در ادامه مطلب شما را با رژیم نیکلاس پریکون بیشتر آشنا خواهیم کرد.

جلوگیری از چین و چروک با دستور غذایی نیکلاس پریکون

راه های مختلفی به منظور کاهش وزن و کند کردن روند پیری وجود دارند که با کمک یک رژیم غذایی مناسب هم می توانید به وزن ایده آل تان برسید و هم پوستی زیبا و سالم داشته باشید، بنابراین اگر از این رژیم که توسط نیکولاس پریکون نوشته شده است استفاده کنید در عرض سه روز نتیجه فوق العاده ای در بهبود سلامت پوست تان مشاهده خواهید کرد.

آشنایی با رژیم نیکلاس پریکون

استفاده از این رژیم غذایی به منظور کاهش چین و چروک و همچنین بهبود بخشیدن به ظاهر پوست، مو و ناخن ها می باشد و در کنار این مزایا به کاهش وزن نیز منجر خواهد شود.

منابع غذایی این رژیم

سالمون : این ماهی غنی از پروتئین می باشد و سلول های بدن و اسید های چرب امگا ۳ را زنده می کند و در نتیجه سبب تازه تر و درخشان شدن پوست می شود همچنین به دلیل اینکه ماهی سالمون دارای آنتی اکسیدان ها و DMAE می باشد سبب حفظ ماهیچه ها به خصوص ماهیچه های صورت می شود و در نتیجه باعث جلوگیری از چین و چروک می شود.

سبزیجات تیره : سبزیجات سبز تیره دارای آنتی اکسیدان هایی می باشند که سبب خنثی شدن رادیکال های آزاد می شوند در نتیجه از پیری پیشگیری می کند.

توت و میوه ها : تمشک، ملون، سیب، گلابی و توت فرنگی برای دسر بسیار مناسب هستند زیرا، دارای مقادیر فراوانی آنتی اکسیدان و کربوهیدرات با شاخص گلیسمی بالا هستند که قند خون را بیش از حد بالا نمی برند.

  •  آرون گروپس

لاغری با برنامه غذایی نیکلاس پریکون

برنامه غذایی سه روزه

برای رژیم نیکلاس پریکون سه روزه و ۲۸ روزه دو نوع غذای معروف وجود دارد، اگر حداقل دو بار در روز ماهی سالمون را به مدت سه روز استفاده کنید احساس خوبی خواهید داشت.

منوی دستور غذایی سه روزه

صبحانه : یک عدد تخم مرغ آبپز و سه عدد تخم مرغ نیمرو و یا ۱۱۰ تا ۱۶۰ گرم ماهی سالمون، یک دوم فنجان املت، یک دوم کاسه توت و یک تکه ملون و یک تا دو لیوان آب.

ناهار: صد تا صدوپنجاه گرم ماهی تن یا سالمون، سالاد سبزیجات سبز تیره با روغن زیتون و آب لیمو، یک دوم فنجان توت، یک عدد کیوی و یا یک برش لیمو و یک تا دو لیوان آب.

شام : صد تا صدو پنجاه گرم سالمون، سالاد سبزیجات سبز تیره با روغن زیتون و آب لیمو، یک دوم کاسه سبزیجات بخار پز مانند: اسفناج، مارچوبه و بروکلی، یک دوم فنجان توت و یک تکه ملون، یک تا دو لیوان آب

قبل از خوابیدن نیز می توانید ۵۰ گرم بوقلمون، یک عدد سیب، صد و پنجاه گرم ماست طبیعی، یک مشت گردو یا بادام و فندق.

برنامه غذایی سه روزه نیکلاس پریکون

 به این ترتنیب ابتدا باید پروتئین و بعد کربوهیدرات مصرف کنید.

برنمه غذایی ۲۸ روزه

استفاده از رژیم غذایی سه روزه می تواند در واقع شروع یک رژیم غذایی طولانی تر باشد که در این برنامه غذایی سه وعده غذایی در روز با دو میان وعده، اما لیست غذا ها بزرگتر می باشد که عبارتند از :

  • بوقلمون و سینه مرغ، ماهی اقیانوسی و غذای دربایی
  • تمام سبزیجات به جز : هویج، نخود فرنگی، سیب زمینی، ذرت و جعفری
  • توت و میوه ها به جز : انگور، هندوانه، پرتقال، انبه، پاپایا
  • دانه های خام مانند : بادام، فندق و گردو
  • زیتون و روغن زیتون
  • لوبیا ها
  • املت
  • محصولات لبنی بدون چربی
  • آب
  • چای سبز

مواد ممنوع در رژیم نیکلاس پریکون عبارتند از : نوشابه، قهوه، آب میوه، غذاهای آماده، غذا های منجمد، شیرینی، نان و سس.

برنامه غذایی نیکلاس پریکون

نکات مهم در رابطه با این رژیم

  1. علاوه بر مصرف غذای خوب، نوشیدن آب کافی و ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است.
  2. به منظور حفظ رطوبت پوست باید هر روز هشت تا ده لیوان آب بنوشید مانند : آب معدنی یا چای سبز
  3. باید حداقل چهار بار در هفته به مدت سی تا چهل و پنج دقیقه فعالیت های فیزیکی از قبیل : دویدن، پیاده روی و تمرینات کششی و هوازی انجام دهید.

رسیدن به وزن ایده آل با رژیم نیکلاس پریکون

مزایای این برنامه غذایی

  • کاهش وزن
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی
  • پیشگیری از چین و چروک

آشنایی با رژیم نیکلاس پریکون

بهتر است قبل از استفاده از رژیم نیکلاس پریکون و دیگر رژیم ها از جمله : رژیم خیار، رژیم عسل، رژیم دانمارکی و… که در مطالب قبلی با آن ها آشنا شدید با پزشک مشورت نمایید

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *