دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی ملیکا زارعی و آشنایی بیشتر با زندگی هنری و شخصی وی + عکس

  • فاطمه میرزایی
  • ۱ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

ملیکا زارعی مجری تلویزیون، معروف به خاله شادونه و خواهر کوچکتر مریلا زارعی بازیگر موفق سینما و تلویزیون می باشد، در ادامه می توانید بیوگرافی ملیکا زارعی به همراه عکس های جدید و خانوادگی وی را ملاحظه کنید.

در این مطلب می توانید با بیوگرافی ملیکا زارعی مجری برنامه های کودک و بازیگر سینما و تلویزیون آشنا شوید. وی در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران متولد شده و در رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل کرده است، برای آشنایی بیشتر با این بازیگر ایرانی که بسیار محبوب بچه ها می باشد، در ادامه همراه ما شوید.

تصایر جدید و بیوگرافی ملیکا زارعی

ملیکا دارای یک خواهر بزرگتر از خودش به نام مریلا است که جزء بازیگران شناخته شده و مطرح کشورمان می باشد. وی زمانی که در مقطع دبستان تحصیل می کرد، برای اولین بار در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه دو پخش می شد، حضور یافت و اینگونه پایش به تلویزیون باز شد.

زندگی نوشته جدید ملیکا زارعی

بازی در سکانسی از سریال دوران سرکشی در سال ۱۳۸۲، اولین تجربه بازیگری وی می باشد. سپس زمانی که ۱۷ سال داشت برای نقش مینو در سریال «مهر خاموش» در کنار بازیگرانی چون علی دهکردی، آتنه فقیه نصیری، احمد آقالو، مجید حاجی زاده و … انتخاب و به ایفای نقش پرداخت.

 بیوگرافی ملیکا زارعی

ملیکا همزمان با قبول شدن در دانشگاه، مجری گری برنامه کودک را نیز شروع کرد و با شخصیت خاله شادونه در بین مردم، مخصوصا کودکان محبوبیت و شهرت یافت؛ لحن کودکانه و دوست داشتنی وی در کنار پوشیدن لباس های رنگی و شاد تاثیر زیادی در جذابیت و علاقمندی کودکان به نقش خاله شادونه داشته است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه جددی ملیکا زارعی

ملیکا زارعی علاوه بر سریال مهر خاموش، بازی در فیلم ها و سریال های دیگری از جمله سریال پر طرفدار «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران و فیلم سینمایی «تله» در کنار بازیگران مطرحی چون محمدرضا گلزار، مهناز افشار، ماه چهره خلیلی و امین حیایی را نیز تجربه کرده است.

زندگینامه ملیکا زارعی

وی در سریال متهم گریخت نقش مقابل علی صادقی را بازی می کرد و بعد از این سریال مدتها شایعه شده بود که این دو با یکدیگر ازدواج کرده اند، اما وی در صفحه اینستاگرامش و نیز در برنامه «خندوانه» شایعه ازدواجش با علی صادقی را تکذیب کرد.

زندگینامه خواندنی ملیکا زارعی

از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی طنز که برای ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده بود، می توان به سیروس گرجستانی، مریم امیر جلالی، سعید آقاخانی، شهربانو موسوی، علیرضا جعفری، احمد پور مخبر، محمود بهرامی و … اشاره کرد.

عکس و زندگی نوشته ملیکا زارعی

یکی از حوادث تلخ و ناگواری که در طول اجرای خاله شادونه اتفاق افتاده است، حضور وی در شهرستان خرمده از توابع استان زنجان در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ بود که در این حادثه به دلیل ازدحام جمعیت در هنگام خروج، متاسفانه ۳ کودک جان خود را از دست داده و ۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

زندگی نامه و تصاویر ملیکا زارعی

ملیکا زارعی متاهل است و سالها پیش، با یکی از همکاران خود که در پشت صحنه برنامه های تلویزیونی فعالیت می کند، ازدواج کرد و هم اکنون دارای یک فرزند دختر به نام مانلی می باشد.

سرگذشت ملیکا زارعی

حال بعد از خواندن بیوگرافی ملیکا زارعی می توانید عکس های جدید و منتشر شده وی را در این بخش ببینید.

زندگینامه درباره ملیکا زارعیعکس ملیکا و مریلا زارعی با تیپ سفید

زندگینامه جالب ملیکا زارعیملیکا زارعی و هانیه توسلی

 بیوگرافی ملیکا زارعیسلفی ملیکا زارعی در خارج از کشور

زندگی نوشته ملیکا زارعیعکس و بیوگرافی ملیکا زارعی

 بیوگرافی ملیکا زارعیعکس با نمک ملیکا زارعی و دخترش زندگی نامه خواندنی ملیکا زارعیتصویر خواهران زارعی با تیپ زمستانی

زندگینامه و تصاویر ملیکا زارعیملیکا زارعی در کنسرت حسن ریوندی

عکس ها و زندگینامه ملیکا زارعی  عکس سلفی ملیکا زارعی و دخترش مانلی

همه چیز درباره ملیکا زارعیعکس ملیکا زارعی

بیوگرافی خاله شادونهعکس ملیکا زارعی در دوران دبیرستان

زندگینامه و تصاویر خاله شادونه

در پایان این بخش، امیدواریم از مطالعه بیوگرافی ملیکا زارعی و تماشای عکس های جذاب وی لذت برده باشید، در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین تصاویر و حواشی پیرامون بازیگران و افراد مشهور داخلی و خارجی می توانید بر روی لینک عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *