دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی محمدرضا گلزار و جذاب ترین عکس های وی در گذر زمان

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

محمدرضا گلزار بازیگر، نوازنده، خواننده و مدل ۴۲ ساله ایرانی است که اخیرا با اجرای مسابقه تلویزیونی «برنده باش» مجری گری را نیز تجربه کرده است، در ادامه بیوگرافی محمدرضا گلزار را مرور می کنیم.

این مطلب را به معرفی بیوگرافی محمدرضا گلزار هنرپیشه محبوب و مشهور سینما و تلویزیون ایران اختصاص داده ایم، وی در ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران متولد شده است و فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر معروف سینما اصالت آذری دارد، پدرش اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار می باشد. وی فرزند سوم خانواده و دارای دو برادر به نام های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا است که همگی دارای تحصیلات عالی می باشند.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

در ادامه بیوگرافی محمدرضا گلزار می خوانید، وی در دوران مدرسه همیشه شاگرد اول و درس خوان بوده و تقریبا تا سال آخر دبیرستان هیچ فعالیت هنری نداشته است، جالب است، بدانید وی تجربه تدریس را هم دارد و به دلیل اینکه در کنکور، موفق به کسب رتبه ۱۰۰ در دروس عربی و معارف شده بود، به تدریس این دو درس در زمان دانشجویی اش می پرداخت.

بیوگرافی جذاب محمدرضا گلزار

او علاقه زیادی به نوازندگی و گیتار داشت، اما پدرش با گیتار زدن وی مخالفت می کرد، از این رو وی تنها گاهی ارگ می زد و نواختن گیتار را نیز به صورت خودآموز فرا گرفت.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

سرگذشت محمدرضا گلزار

وی بعد از گرفتن دیپلم در رشته ریاضی در کنکور دانشگاه آزاد شرکت کرده و در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب قبول شد، اما خانواده اش علاقمند بودند که او در رشته پزشکی تحصیل کند، برای همین در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد قبولی در رشته دندان پزشکی در آزمون سراسری شرکت کرد، اما قبول نشد، بنابراین تصمیم گرفت همان رشته مهندسی مکانیک را ادامه دهد.

بیوگرافی کامل محمدرضا گلزار

او بالاخره در سال ۱۳۷۷ فعالیتش را در حرفه ای که به آن علاقمند بود، شروع کرد. وی کار خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد و طی سال های همکاری خود با این گروه، ساز های مختلفی از جمله گیتار، اُرگ و پرکاشن می نواخت و هم اکنون نیز موسیقی را به طور حرفه ای دنبال کرده و خوانندگی می کند؛ او تاکنون در شهرهای مختلفی از جمله تهران، گرگان، اردبیل، شیراز، همدان، اصفهان، رشت، تبریز، بوشهر و … کنسرت برگزار کرده است.

بیوگرافی درباره محمدرضا گلزار

اولین تجربه رضا گلزار در زمینه بازیگری در سال ۱۳۷۹ در فیلم سینمایی «سام و نرگس» به کارگردانی ایرج قادری اتفاق افتاد. گویا وی در یک کافی شاپ در شهر خزر شهر با ایرج قادری ملاقات می کند و از ایشان برای حضور در اولین کنسرت گروه آریان دعوت بعمل می آورد و در پاسخ، آقای قادری گلزار را برای بازی و ایفای نقش سام در فیلم سینمایی اش دعوت می کند و در نهایت بعد از چند تست بازیگری و پیش تولید، وی اولین تجربه بازیگری خود را بدست می آورد . محمدرضا گلزار بعد از این فیلم به سرعت در سینما به شهرت رسید و در فیلم های پر فروش بسیاری حضور پیدا کرد؛ در زیر نمایی از بازی وی در فیلم سینمایی «آتش بس» در نقش مقابل مهناز افشار را می بینید.

زندگینامه محمدرضا گلزار

وی به دلیل چهره جذابش، شانس حضور در فیلم های سینمایی زیادی داشته است و حتی از سوی کارگردانان معروفی همچون مسعود کیمیایی، بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی دعوت به همکاری شده، ولی هر بار به دلایل مختلفی این امکان فراهم نشده است.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

مسابقه تلویزیونی برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار که دو شب در هفته، از شبکه سه سیما پخش می شد، توانست، مخاطبان زیادی را با خود همراه کند، این برنامه با حاشیه های زیادی از جمله دست کاری در آرای مردمی در جشنواره جام جم همراه بود و در نهایت به دلیل فتوی آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر قمار قلمداد شدن این برنامه به خاطر شیوه پرداخت جوایز و نیز درآمد برنامه، پخش آن متوقف گردید. گلزار در جشنواره جام جم بعد از دریافت جایزه اش گفت :

 کاراکترم در برنده باش خیلی به شخصیتم نزدیک است، من در منزل با دوستانم هم همینم که در برنده باش می بینید؛ خوشحالم که با حضور من در رسانه ملی، مخاطبان زیادی به تلویزیون اضافه شد!

محمدرضا گلزار در کنار هنر سینما و موسیقی، به ورزش نیز علاقه زیادی دارد. وی در دوران دبیرستان در تیم باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم والیبال بازی می کرده است، او اسکی را نیز به طور حرفه ای دنبال می کند و حتی دارای کارت مربیگری اسکی آلپاین می باشد.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

گلزار دارای استایلیست اختصاصی می باشد و از سال ۱۳۸۶، آهو سپانلو کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباس برای مراسم های مختلف وی را برعهده گرفته است. خانوم سپانلو فارغ التحصیل مد و لباس از دانشگاه انگلستان می باشند.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

او علاوه بر بازیگری فعالیت های اقتصادی مختلفی از جمله راه اندازی یک کلوپ زیبایی مردانه، مدیریت رستوران انار و نیز همکاری با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک را تجربه کرده است. وی هم اکنون صاحب دو فروشگاه دیجیتال به نام  Go sport به نمایندگی فرانسه و نیز در دبی یک مرکز سولاریومی (برنزه کردن پوست) با نام سان پینت می باشد.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد. وی در جایی گفته است؛ “در تمام این سالها به خوبی حس کرده ام که تا چه اندازه شهرت مرا تنها کرده است، با وجود همه شایعات هنوز مجردم و نتوانستم ازدواج کنم.”

بیوگرافی دیده نشده محمدرضا گلزار

اکنون بعد از مطاله بیوگرافی محمدرضا گلزار دعوت می نماییم، از عکس های گردآوری شده وی برای این مطلب دیدن نمایید.

بیوگرافی محمدرضا گلزار+تصاویرعکس جدید محمدرضا گلزار

بیوگرافی و زندگینامه محمدرضا گلزارمحمدرضا گلزار و مادرش

بیوگرافی محمدرضا گلزارعکس خانواده شیلا خداداد در کنار محمدرضا گلزار

زندگینامه رضا گلزارسلفی هومن سیدی، حسین یاری، رضا گلزار و مهناز افشار

زندگینامه محمدرضا گلزار+عکس    مهران مدیری و محمدرضا گلزار

زندگی نوشته محمدرضا گلزارمحمدرضا گلزار در کنار بازیگر ساخت ایران

زندگینامه جدید محمدرضا گلزار   عکسی از پشت صحنه فیلم آینه بغل

بیوگرافی خواندنی محمدرضا گلزارمهناز افشار در کنسرت محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار+عکسمحمدرضا گلزار و دیا میرزا

بیوگرافی محمدرضا گلزارساره بیات در کنار محمدرضا گلزار

بیوگرافی رضا گلزارعکس رضا گلزار در کنار مادربزرگ و خواهر زاده اش

بیوگرافی در مورد محمدرضا گلزارعکس و بیوگرافی محمدرضا گلزار

بیوگرافی متفاوت محمدرضا گلزارعکس جدید رضا گلزار در خارج از کشور

بیوگرافی دیدنی محمدرضا گلزارحضور ترلان پروانه در کنسرت محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزارعکس و زندگینامه محمدرضا گلزار

بیوگرافی جدید محمدرضا گلزارنقش آفرینی رضا گلزار در فیلم سینمایی سلام بمبئی

بیوگرافی جامع محمدرضا گلزارعکسی از کودکی محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

فیلم شناسی محمدرضا گلزار

فیلم های سینمایی

رحمان ۱۴۰۰، ما همه با هم هستیم، آینه بغل، سلام بمبئی، خشکسالی و دروغ، مادر قلب اتمی، دلم می خواد، بانویی از ماه، تو و من، در امتداد شهر، شیش و بش، دموکراسی تو روز روشن، دو خواهر، مثل آن شب، مجنون لیلی، توفیق اجباری، کلاغ پر، تله، آتش بس، شام عروسی، گل یخ، بوتیک، سیزده گربه روی شیروانی، کما، چشمان سیاه، زهر عسل، بالای شهر پایین شهر، زمانه، شام آخر، سام و نرگس

بیوگرافی محمدرضا گلزار

شبکه نمایش خانگی

ساخت ایران ۲ (برزو نیک نژاد، ۱۳۹۷)، عاشقانه (منوچهر هادی، ۱۳۹۶)، عشق تعطیل نیست (بیژن بیرنگ، ۱۳۹۴)، ساخت ایران (محمد حسین لطیفی، ۱۳۹۰)

بیوگرافی خاص محمدرضا گلزار

امیدواریم مطالعه بیوگرافی محمدرضا گلزار برای دوستداران و علاقمندان وی جذاب بوده باشد، پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل برای مشاهده تصاویر متنوع و جدید و نیز اخبار دیگر هنرمندان داخلی و خارجی بر روی عکس بازیگران کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *