دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی بنیامین بهادری و سیری به زندگی پر فراز و نشیب این خواننده محبوب

  • زهرا خانزاده
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

بیوگرافی بنیامین بهادری خواننده جوان و محبوب موسیقی پاپ را در این مطلب بخوانید. او نخستین آلبومش را در سال ۱۳۸۵ منتشر کرد که قطعه آهنگ خاطره یا همان «دنیا دیگه مثل تو نداره» و قطعه «لکنت» از این آلبوم بسیار شنیده شد.

بنیامین بهادری از جمله خوانندگانی است که علاوه بر خوانندگی، ترانه نیز می سراید و همچنین آهنگساز تمامی قطعه آهنگ های خود بوده است. او علاوه بر فعالیت در موسیقی، حرفه بازیگری را در فیلم سینمایی «سلام بمبئی» محصول مشترک ایران و هند تجربه کرده و در کنار محمدرضا گلزار و دیا میرزا به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه این مطلب می توانید بیوگرافی بنیامین بهادری را مورد مطالعه قرار دهید و نظاره گر تصاویر شخصی و خانوادگی وی باشید.

بیوگرافی بنیامین بهادری و تصاویر وی در گذر زمان

بنیامین بهادری با نام شناسنامه ای وحید بهادری متولد ۱۸ شهریورماه سال ۱۳۶۸ در تهران در محله ای به نام جیحون می باشد.

او از همان دوران کودکی به یادگیری موسیقی روی آورد و زمانی که ۱۶ سال سن داشت، موسیقی را به طور جدی تر دنبال کرد.

در سن ۱۹ سالگی، نواختن ساز گیتار را آموخت و پیش از حضور حرفه ای در عرصه آهنگسازی، بیشتر فعالیتش را معطوف به ترانه سرایی کرد.

وی در طی این مدت، به عنوان ترانه سرا و آهنگساز با تنی چند از خوانندگان موسیقی پاپ همچون ناصر عبداللهی همکاری داشت. همچنین آلبومی را با نام «گل های رنگین کمان» مختص کودکان  تولید کرد.

عکس های کودکی بنیامین بهادری به همراه زندگینامه وی عکس کودکی بنیامین بهادری

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زندگینامه و تصاویر شخصی بنیامین بهادریعکس جوانی بنیامین بهادری

زندگینامه و تصاویر قشنگ بنیامین بهادریعکس و بیوگرافی بنیامین بهادری

متفاوت ترین عکس های بنیامین بهادری و زندگینامه وی

اولین آلبوم

نخستین فعالیت رسمی بنیامین بهادری از سال ۱۳۸۵ و با آلبومی به نام «۸۵» می باشد که این آلبوم ۱۰ قطعه داشت، البته آهنگ «دختر آفتاب» از این آلبوم حذف گردید.

بر اساس شنیده ها، این آلبوم به طور کاملا اتفاقی لو رفته است. آهنگ خاطره یا دنیا دیگه مثل تو نداره به سرعت شنیده شد و مخاطبان بسیار زیادی پیدا کرد، به طو‌ری بسیاری از علاقمندان به موسیقی پاپ، هنوز هم از این قطعه به عنوان بهترین آهنگ بنیامین بهادری یاد می کنند.

لکنت، عاشق شدم، اینم بمونه، یادم میاد، بی اعتنا، ترانه واژه، من امشب می میرم، آدم آهنی و دختر آفتاب از دیگر قطعه آهنگ های آلبوم ۸۵ با آهنگسازی و خوانندگی بنیامین بهادری می باشند، کار تنظیم این آهنگ ها را نیما وارسته بر عهده داشت و ترانه تمامی قطعات را سید فرید احمدی سروده بود.

عکس های دیدنی بنیامین بهادری به همراه زندگینامه وی

دومین آلبوم

آلبوم ۸۸، دومین آلبومی بود که بعد از یک وقفه طولانی مدت و در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۸ روانه باز موسیقی شد و در طی هفته نخست انتشار این آلبوم، در حدود ۵۰۰۰ نسخه آن به فروش رسید‌ که انتشار این آلبوم در ایران و آمریکا به طور همزمان انجام شد.

با وجود استقبال بی نظیر از این آلبوم، بهادری در یکی از مصاحبه های خود عنوان کرد که آلبوم ۸۵ در مقایسه با آلبوم ۸۸ موفق تر بوده است.

این آلبوم ۱۷ قطعه آهنگ به نام های شناسنامه، کجای دنیایی، من و تنها، عاشقی با تو، آهای تو، عشق آدم کش، بیا عاشقم کن، ای وای دلم، صدای قلب تو، خواب، من لعنتی، رفیقا میگن، پرسه، لیلی در پاییز، هفته به هفته، تموم شد و شومینه داشت. تنظیم این قطعات را پیام شمس انجام داد و تمامی ترانه های آلبوم ۸۸ را فرید احمدی سرود.

عکس های زیبای بنیامین بهادری به همراه زندگینامه وی

سومین آلبوم

در سال ۱۳۸۴ قطعه آهنگ های با اشعار مذهبی به عنوان آلبوم سوم بهادری انتشار یافت که این آلبوم مناسبتی ماه محرم، ماه مهربون نام داشت. سروده های این آلبوم همچون آلبوم های قبلی، متعلق به فرید احمدی بود.

مجموعه جدید عکس های بنیامین بهادری به همراه زندگینامه وی

چهارمین آلبوم

آلبوم ۹۳ چهارمین آلبومی است که بنیامین بهادری آن را در تاریخ ۱۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۳ منتشر کرد که فرید احمدی و نیما وارسته، ترانه سرا و تنظیم کننده این آلبوم بودند. استقبال از این آلبوم به حدی بود که در ۱۰ روز نخست انتشار آلبوم، عرضه آن در سراسر کشور به پایان رسید.

قهوه، جادوگر گیسو، مدار، دوباره چشمات، هفته عشق، دست نگه دار، عشق داغ من، یه خونه، فقط شبیه خودتی، گل یاس ۲، آشوب و عشق در روز قیامت نام های قطعات این آلبوم می باشند. فرید احمدی و نیما وارسته در این آلبوم با بینامین بهادری همکاری داشتند.

مجموعه خاص عکس های بنیامین بهادری به همراه زندگینامه وی

پنجمین آلبوم

آلبوم ۹۴ با فاصله ای یک ساله نسبت به آلبوم قبلی بنیامین بهادری و در تاریخ ۲۴ تیر سال ۱۳۹۴ انتشار یافت، این آلبوم شامل ۹ قطعه با نام های اشکال، تظاهر، حواسم به توئه، دوره های عاشقی، بارانا، مه آلود، آهنگ شماره ۴، عاشق مثل ماه و به من اعتماد کن می باشد. فرید احمدی تمامی ترانه های این آلبوم را سروده و تنظیم آهنگ ها را محمد موجرلو انجام داده است.

بیوگرافی بنیامین بهادری و تصاویر جذاب ویعکس بنیامین بهادری خواننده پاپ

بیوگرافی بنیامین بهادری و تصاویر جدید ویعکس محمد علیزاده و بنیامین بهادری

مجموعه دیدنی عکس های بنیامین بهادری به همراه زندگینامه وی عکس زیبای محسن یگانه و بنیامین بهادری

بیوگرافی بنیامین بهادری و تصاویر خاص ویبنیامین بهادری در کنار پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست

عکس های دوست داشتنی بنیامین بهادری به همراه زندگینامه وی علی ضیا در کنار بنیامین بهادری

زندگینامه و تصاویر متفاوت بنیامین بهادریبنیامین بهادری در کنار آزاده نامداری و همسرش

زندگینامه و تصاویر دیدنی بنیامین بهادریعکس جالب بنیامین بهادری

جذاب ترین عکس های بنیامین بهادری به همراه زندگینامه وی عکس احسان علیخانی و بنیامین بهادری

بیوگرافی بنیامین بهادری و تصاویر زیبای ویمحمدرضا گلزار، دیا میرزا و بنیامین بهادری در نمایی از فیلم سلام بمبئی

زندگینامه و تصاویر هنری بنیامین بهادری

در ادامه بیوگرافی بنیامین بهادری می توانید با زندگی خصوصی وی بیشتر آشنا شوید و تصاویر زیبای خانوادی او را مشاهده نمایید.

زندگی خصوصی بنیامین بهادری

بنیامین بهادری تا کنون دو مرتبه ازدواج کرده است.

همسر اول ولی نسیم حشمتی (عکاس) بود که در اثر یک سانحه رانندگی درگذشت. حاصل این ازدواج دختری به نام بارانا می باشد. که در حال حاضر ۸ ساله می باشد.

نسیم حشمتی متولد ۵ بهمن ماه ۱۳۶۳ در سال ۱۳۸۹ با بهادری ازدواج کرد و سه سال بعد در تاریخ ۲۹ آذرماه سال ۱۳۹۲، زمانی که بارانا ۲ ساله بود، در اثر تصادف از دنیا رفت.

نسیم حشمتی در آلبوم ۸۸ به عنوان عکاس با بنیامین بهادری همکاری داشت‌.

بنیامین بهادری دو سال بعد از مرگ همسرش با شایلی محمودی (بازیگر) ازدواج کرد که مهرماه ۹۶ پسرش بن سان متولد شد و در آذر ۹۷ نیز، سومین فرزند بهادری به نام شایمین به دنیا آمد.

زندگینامه و تصاویر بنیامین بهادرینسیم حشمتی و بارانا بهادری

زندگینامه و تصاویر زیبای بنیامین بهادریشایلی محمودی و بنیامین بهادری

سری جدید عکس های بنیامین بهادری به همراه زندگینامه وی بنیامین بهادری در کنار همسرش شایلی و دخترش بارانا

زندگینامه و تصاویر خانوادگی بنیامین بهادریسلفی بنیامین بهادری با همسرش

عکس های متفاوت بنیامین بهادری به همراه زندگینامه وی تولد سومین فرزند بنیامین بهادری

عکس های خانوادگی بنیامین بهادری به همراه زندگینامه وی

همان گونه که در اینجا بیوگرافی بنیامین بهادری را ملاحظه فرمودید، برای آشنایی با زندگی شخصی و آثار هنری دیگر خوانندگان و هنرپیشه ها بر روی عکس بازیگران کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *