دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی علی دهکردی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

  • مینا سعادتی
  • ۶ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

علی دهکردی از بازیگران باتجربه در عرصه سینما و تلویزیون می باشد که با بازی های ماندگار و زیبایش در دل مردم جای پیدا کرده است. خواهشمندیم در این مطلب با بیوگرافی علی دهکردی همراه ما باشید.

در این مطلب بیوگرافی علی دهکردی را مرور می کنیم. وی یکی از بازیگران ایرانی و با استعداد در عرصه سینما و تلویزیون می باشد که توانست اولین بازی خود را در سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام از کرخه تا راین به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به خوبی به ایفای نقش بپردازد.

زندگینامه علی دهکردی و عکس های وی

آشنایی با بیوگرافی علی دهکردی و تصاویر وی

در زندگینامه علی دهکردی ذکر شده که علی اسماعیل پور دهکردی ۱۷ آبان در سال ۱۳۴۴ در شهرکرد به دنیا آمده است.

علی دهکردی تحصیلات خود را در عرصه بازیگری و کارگردانی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داده است و فارغ التحصیل آن دانشگاه می باشد، همان گونه که علی دهکردی درس و تحصیلات خود را در بازیگری و کارگردانی گذرانده است اما تا به امروز نقش های زیادی را تجربه کرده است، یکی از ماندگارترین نقشی که این بازیگر محبوب و با تجربه داشته فیلم از کرخه تا راین است که نقش یک جانباز شیمیایی را به خوبی و حرفه ای بازی کرده است.

تصویر هنری و دیدنی علی دهکردی

علی دهکردی از شهرکرد تا تهران

 این بازیگر محبوب و سرشناس علی دهکردی پایان تحصیلات متوسطه خود را در شهرکرد گذرانده است و مدرک دیپلم خود را در سال ۱۳۶۳ گرفت که توانست همان سال وارد دانشگاه تهران، دانشکده هنرهای زیبا در رشته هنرهای نمایشی با گرایش کارگردانی و بازیگری تحصیلات خود را ادامه دهد.

علی دهکردی در زمان دانشجویی خود نمایش های زیادی را با آقایان و بانوانی که امروزه چهره های سرشناسی دارند هم بازی بوده است .

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سرگذشت خواندنی علی دهکردی عکس و بیوگرافی علی دهکردی

گالری متفاوت خانوادگی علی دهکردیعکس جالب و دیدنی بازیگر سینما و تلویزیون علی دهکردی

زیباترین گالری هنری علی دهکردی

از علایق دهکردی تا هنر بازیگری

این بازیگر سرشناس و هنرمند در دوران دبیرستان عضو گروه تئاتر و اداره ارشاد اسلامی شهرکرد بوده است که باعث شد همین اتفاق کوچک مسیر زندگی دهکردی را عوض کند و به سمت بازیگری بکشاند از علایق علی دهکردی تا به امروز می توان به نقاشی، خط، موسیقی و عکاسی اشاره کرد. حتی جالب اینجاست که علی دهکردی در آن سن و سال کار شعرخوانی را انجام می داد و شعر می سرود.

جدیدترین و شیک ترین عکس علی دهکردیعکس متفاوت و تماشایی علی دهکردی در نمایشگاه نقاشی

گالری شخصی و دیدنی علی دهکردی

آثار علی دهکردی در سینما

(۱۳۷۱) از کرخه تا راین اثر ابراهیم حاتمی کیا، (۱۳۷۲) پاییز بلند اثر منوچهر عسگری‌ نسب، (۱۳۷۳) روز شیطان اثر بهروز افخمی، (۱۳۷۴) شیخ مفید اثر فریبرز صالح و سیروس مقدم، (۱۳۷۴) ماه و خورشید اثر محمدحسین حقیقی، (۱۳۷۴) عبور از خط سرخ اثر جمال شورجه، (۱۳۷۵) خلبان اثر جمال شورجه، (۱۳۷۵) ماه و خورشید اثر محمدحسین حقیقی، (۱۳۷۵) سجده بر آب اثر حمید خیرالدین، (۱۳۸۱) گاهی به آسمان نگاه کن اثر کمال تبریزی، (۱۳۸۲) سلام اثر جواد ارشاد، (۱۳۸۶) آن مرد آمد اثر حمید بهمنی، (۱۳۸۷) تاکسی نارنجی اثر ابراهیم وحیدزاده، (۱۳۸۹) اخراجی‌ ها ۳ اثر مسعود ده نمکی، (۱۳۹۰) تلفن همراه رئیس جمهور، (۱۳۹۲) فردا اثر ایمان افشاریان و مهدی پاکدل، (۱۳۹۵) دریاچه ماهی اثر مریم دوستی.

تصاویر زیبا و جدید علی دهکردیبازیگر سینما و تلویزیون کشورمان علی دهکردی

تصاویر جذاب علی دهکردیتصویر جالب و متفاوت الهام حمیدی در کنار علی دهکردی

جالب ترین گالری هنری علی دهکردی

آثار علی دهکردی در تلویزیون

(۱۳۶۹) مهر و ماه، (۱۳۷۰) قابیل اثر حمید تمجیدی، (۱۳۷۱) مزد ترس، (۱۳۷۶) در قلب من، (۱۳۷۵-۱۳۷۷) تصویر یک رویا، (۱۳۷۷) شرکت، (۱۳۸۲–۱۳۷۹) آتش و شبنم،  (۱۳۸۱) مهر خاموش، (۱۳۸۴) عشق گمشده، (۱۳۸۵) آخرین گناه، (۱۳۸۷) شیخ بهایی، (۱۳۸۷) مسافر زمان، (۱۳۸۹) ملکوت، (۱۳۹۳) پرده‌نشین، (۱۳۹۳) جلال‌الدین، (۱۳۹۴) میکائیل، (١٣٩۴) معماى شاه، (۱۳۹۴) غیر علنی، (۱۳۹۷) سریال ۸۷ متر، (۱۴۰۰) احضار، (۱۴۰۰) سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری در حال فیلمبرداری.

سرگذشت متفاوت علی دهکردیبازی زیبا و متفاوت علی دهکردی در یکی از سریال ها

خاص ترین عکس لاکچری علی دهکردیعکس افسانه پاکرو در کنار علی دهکردی

تصاویر شخصی و خانوادگی علی دهکردی

آغاز بازیگری علی دهکردی

وی نخستین تجربه و بازی خود را در فیلمی به نام شانزده میلیمتری گلن سپری کرد که کارگردان وی مهدی ودادی بوده است. در آنجا نخستین فعالیت هنری و حرفه ای آقای دهکردی در بازی با سریالی به نام مهر ماه به کارگردانی حمید لبخنده بوده است.

شروع اولین تجربه دهکردی در سینما هم در فیلم از کرخه تا راین به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بوده است.

گالری لاکچری علی دهکردیتشکر ویژه علی دهکردی از ابراهیم حاتمی کیا

متفاوت ترین عکس شخصی علی دهکردیعکس تماشایی و جذاب بازیگر سینما و تلویزیون

شیک ترین گالری هنری علی دهکردیعلی دهکری در حال اجرای برنامه تلویزیونی هزاردستان

تصاویر دیدنی و متفاوت علی دهکردیژست زیبا و دیدنی علی دهکردی

جذاب ترین و جدیدترین عکس علی دهکردیعکس متفاوت از علی دهکردی

جذاب ترین تصویر علی دهکردی

ازدواج و همسر وی

علی دهکردی بازیگر محبوب و باتجربه کشورمان در سال ۱۳۶۸ با آفرین چیت ساز که روزنامه نگار بود با یک دیگر ازدواج کردند.

 پس از ۱۳ سال زندگی مشترک در سال ۱۳۸۱ به جدایی و طلاق منجر شد. همچنین همسر سابق علی دهکردی آفرین چیت ساز در سال ۱۳۹۵ به مدت زمان ۱۰ سال به حبس تعزیری محکوم و گرفتار شد. دلیل آن بر این بود که وی باعث به هم زدن جامعه و هم دستی و ارتباط با ارگان و دولت های بیگانه را داشت.

شیک ترین تصویر علی دهکردی و بیوگرافی ویتصویر علی دهکردی و همسر سابقش آفرین چیت ساز

گالری خانوادگی علی دهکردیعکس زیبا و دیدنی همسر سابق علی دهکردی

جذاب ترین عکس علی دهکردی

ضمن سپاس از توجه شما و نگاه های پر مهرتان، امیدواریم که این بخش از مجله را به بیوگرافی علی دهکردی اختصاص داده بودیم نهایت لذت را برده باشید همچنین برای مشاهده و آشنایی بیشتر با بازیگران، خوانندگان و بازیکنان فوتبال و والیبال می توانید از مطالب قبلی در قسمت عکس بازیگران بازدید نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *