دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب پروانه چیست؟ و دیدن پروانه در عالم رویا چه مفهومی دارد؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب پروانه از دید چند تعبیرگر متفاوت را پیش رو خواهید شد که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید خوابی را که مشاهده کرده اید به راحتی تفسیر نمایید.

تعبیر خواب پروانه از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی متفاوت است و برخی از معبران پروانه را در عالم رویا به انسانی هوس باز و کند ذهن تعبیر کرده اند و برخی دیگر از تعبیرگران نیز پروانه را در عالم رویا نشانه نگرش بیننده رویا درباره طی کردن راه طبیعی در زندگی دانسته اند همچنین دیدن پروانه در عالم رویا می تواند نشانه تغییراتی در زندگی آینده باشد.

تعبیر خواب پروانه از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی

هر یک از حشرات و پرندگان و حیواناتی که در عالم رویا مشاهده می شوند دارای تعابیری متفاوت هستند که این تعبیرها می توانند روی زندگی بیننده رویا تاثیرگذار باشند. در مطالب قبلی تعبیر خواب مارمولک و تعبیر خواب خفاش و تعبیر خواب هزارپا را مطالعه کردید در ادامه با تعبیر خواب پروانه در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود.

تعبیر خواب پروانه

دیدن پروانه در عالم رویا دارای چه تعبیری می باشد ؟

  • محمد بن سیرین 

تفسیر خواب پروانه نشانه مردی نادان و ضعیف می باشد که خود را در نادانی اش به هلاکت می اندازد.

  • منوچهر مطیعی تهرانی  

پروانه در عالم رویا بیانگر سبکی و جلفی است.
اگر فردی در عالم رویا پروانه ای را ببیند که به تماشای آن ایستاده باشد نشانه این است که ضمیر ناخودآگاه خواب بیننده از طلوع هوسی در زندگی وی خبر می دهد.
اگر فردی در خواب ببیند که به دنبال پروانه ای می دود و تمایل دارد آن را بگیرد نشانه این است که بیننده رویا به دنبال هوس هایش می رود که رسیدن یا نرسیدن به این هوس ها در زندگی وی تغییری را ایجاد نمی کند.
اگر فردی در خواب ببیند که پروانه ای را به عمد می کشد نشانه این می باشد که بیننده رویا باطنا نمی خواهد به صورت انسانی هوس باز شناخته شود ولی در زندگی وی این امر پیش می آید که باید با دانایی و هوشیاری با آن برخورد نماید.
اگر فردی در خواب ببیند که پروانه ای به صورت پرواز کنان آمد و بر دست و سر وی نشست نشانه این است که هوس و جذبه ای بیننده رویا را اغوا خواهد کرد و وی را فریب می دهد.
گرفتن و حبس کردن پروانه در شیشه و یا خشکاندن آن درون آلبوم و کتاب نشانه پاکی و پرهیزگاری و تقوی بیننده رویا است.

تعبیر دیدن پروانه در عالم رویا

  • لوک اویتنهاو 

تعبیر خواب پروانه بیانگر بی وفایی و خیانت می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس
  • لیلا برایت 

اگر فردی در خواب پروانه ببیند نشانه این می باشد که با افرادی غیر قابل اعتماد آشنا می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که پروانه ای را گرفته است بیانگر این می باشد که دچار خیانت می شود.

  • آنلی بیتون 

معنی خواب پروانه ها در میان گل ها و روی چمن ها نشانه این است که بیننده رویا کامیاب و پیروز می شود.
اگر فردی پروانه ها را در حال پرواز کردن بببیند نشانه این می باشد که از دوستانش که دور از وی زندگی می کنند توسط نامه یا افرادی که با آن ها دیدار داشته اند باخبر خواهد شد.

تعبیر دیدن پروانه

ابن سیرین 

اگر مردی سالمند در خواب ببیند که به دنبال پروانه می رود یا پروانه ای را می گیرد نشانه این است که نادانی و ضعفی را از خود بروز خواهد داد که در شان و مرتبه وی نمی باشد.

  • ابراهیم کرمانی 

اگر فردی در خواب ببیند که پروانه ای از پس پشت او پرید و وی آن را نگرفت بیانگر این می باشد که بیننده رویا به کنیزکی دوشیزه دست درازی می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که پروانه ای را می کشد یا پروانه در دست وی هلاک می شود نشانه این می باشد که فرزند بیننده رویا هلاک خواهد شد.

تعبیر مشاهده پروانه در خواب

  • تعابیر خواب مختلف برای دیدن پروانه در عالم رویا 

۱. اگر فردی در عالم رویا دو عدد پروانه ببیند نشانه خوبی در رابطه با زندگی عاشقانه وی می باشد و این خواب ممکن است بیانگر این باشد که بیننده رویا رابطه عاشقانه سعادتمندی خواهد داشت یا در ازدواجش به خوشبختی می رسد همچنین دیدن این رویا می تواند بیانگر تعهد بیننده رویا به شکل نامزدی و عقد باشد.
۲. اگر فردی در عالم رویا چند پروانه یا پروانه ای رنگی ببیند بیانگر رهایی و پذیرش و الهام و رشد خواب بیننده در بعضی از حوزه های زندگی اش می باشد همچنین دیدن این رویا می تواند بیانگر دریافت خبرهای خوب در آینده ای نزدیک برای بیننده رویا باشد.
۳. دیدن پروانه های سیاه و سفید در عالم رویا نشانه بروز اتفاق های خطرناک و ناخوشایند برای بیننده رویا است.

تعبیر دیدن پروانه
۴. تعبیر خواب پروانه مرده نشانه هدف های برآورده نشده بیننده رویا است.
۵. اگر فردی در خواب ببیند که پروانه ای روی وی فرود می آید نشانه فرصت های جدید و موفقیت کاری برای وی می باشد که این فرصت ها برای بیننده رویا درآمد خوبی را به ارمغان خواهند آورد.
۶. اگر فردی در خواب ببیند که درصدد نگه داشتن پروانه ای است نشانه این می باشد که زندگی اش را با آثار هنری و یادگیری و آموزش پر می کند و کاری جدید را همراه با ذوق و قریحه شروع خواهد کرد.
۷. اگر فردی در خواب مشاهده کند که پروانه ای دارد و آن را از دست می دهد یا پروانه به نوعی فرار می کند نشانه این می باشد که عشقی را در زندگی واقعی اش از دست می دهد و رابطه عاطفی وی پایان می پذیرد.

دیدن پروانه در عالم رویا
۸. تعبیر خواب دور شدن پروانه نشانه رها کردن فردی خاص و مهم در زندگی بیننده رویا است همچنین دیدن این رویا می تواند بیانگر تغییراتی در زندگی خواب بیننده باشد که وی مجبور به انجام آن ها است.
۹. اگر فردی در خواب پروانه ای را ببیند که به دور وی می گردد نشانه فرصت های جدید و نعمت و موفقیت برای بیننده رویا است همچنین دیدن این رویا می تواند بیانگر پاداش یا هدیه ای بزرگ برای بیننده خواب باشد.
۱۰. اگر فردی در خواب ببیند که پروانه ای از دور به سمت وی می آید نشانه این می باشد که هدیه یا سوغاتی را از راه دور دریافت خواهد کرد.

تعبیر دیدن پروانه در رویا

پیله پروانه

دیدن خواب پروانه به نشانه دگرگونی فکری است و می تواند به این معنا باشد که در مسیر جدیدی گام بر می دارید، تمامی افکار گذشته را کنار گذاشته و تحولی جدید برایتان اتفاق خواهد افتاد.

خالکوبی پروانه

دیدن این خواب نیز به نشانه تغییر شخصی در زندگی می باشد.

بال پروانه

اگر در خواب بال پروانه را ببنید به معنای وجود عشق و شور در زندگی بوده که به زودی برای شما اتفاق می افتد.

پروانه زرد

دیدن پروانه زرد در خواب به معنای خوشحالی و شادی است.

پروانه سیاه سفید

پروانه سیاه و سفید نماد فرشتگان مرگ می باشد، بنابراین اگر کسی این پروانه را در خواب ببیند به معنای آن است که زمان مرگش فرا رسیده است.

پروانه قهوه ای

دیدن پروانه قهوه ای در خواب به نشانه آزادی و خلاصی از زندان می باشد.

پروانه آبی

اگر خواب پروانه ای به رنگ آبی را ببینید، یعنی حقیقت برایتان آشکار می شود.

تفسیر خواب پروانه

پروانه نارنجی

اگر خواب پروانه نارنجی را ببینید به نشانه موفقیت در اجتماع است، همچنین دیدن این خواب به نشانه آن است که برای رسیدن به موفقیت راه درستی را انتخاب کرده اید.

پروانه بنفش

این خواب به نشانه داشتن مقام و مرتبه بالای اجتماعی است.

پروانه بزرگ

دیدن پروانه بزرگ در عالم خواب، یعنی اینکه شما فرد گوشه گیر و انزوا طلبی هستید و دوست دارید تنها و مستقل بوده و دور از خانواده زندگی کنید.

دنبال کردن پروانه ها

در صورتی که در خواب ببینید؛ دو پروانه یکدیگر را دنبال می کنند به نشانه وجود عشق ناب و ازدواج طولانی می باشد که به زودی برایتان اتفاق می افتد.

نگهداری پروانه در خانه

اگر در خواب ببینید که در خانه تان پروانه نگهداری می کنید به نشانه آن است که شما به کسی ظلم می کنید.

گرفتن پروانه

گرفتن پروانه در خواب نیز به معنای آن است که شما دوست دارید همه چیز های خوب برای شما باشد.

کشتن پروانه

دیدن این خواب نیز به نشانه آن است که شما فردی سطحی نگر و ظاهر بین هستید، از نظر برخی معبران نیز چنین خوابی به معنای مرگ فرزند می باشد.

تفسیر رویای پروانه

در این مطلب با تعبیر خواب پروانه از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی آشنا خواهید شد که امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *