دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی نسیم ادبی و عکس های متفاوت وی

  • مینا سعادتی
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

نسیم ادبی از هنرمندان خوب و فعال تئاتر می باشد همچنین در عرصه بازیگری بسیار توانا هستند که در سریال های مختلف از جمله شهرزاد بسیار شهرت پیدا کردند، در ادامه بیوگرافی نسیم ادبی همراه ما باشید.

نسیم ادبی از بازیگران خوب و فعال کشورمان می باشد که بیشتر فعالیت خود را در تئاتر انجام داده است اولین نمایش هنری نسیم ادبی تنبور نواز بود که در مجموعه تئاتر شهر در سال ۷۲ بر روی صحنه ایفای نقش کرد نسیم ادبی اولین تجربه خود را در سینما در سال ۷۶ به دست آورد. در ادامه بیشتر با بیوگرافی نسیم ادبی آشنا خواهید شد.

عکس عاشقانه نسیم ادبی

بیوگرافی نسیم ادبی به همراه تصاویر وی

نسیم ادبی از بازیگران توانای تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران می باشد که مدرک لیسانس نمایش خود را در دانشگاه آزاد در گرایش بازیگری گرفت. نسیم در ۱۶ شهریور ۱۳۵۵ در شهر تهران به دنیا آمد. نسیم فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ شروع کرد. سپس در سال ۱۳۷۵ در تلویزیون و سریال دو قلوها ایفای نقش کرد پس از یک سال تجربه در تلویزیون اولین تجربه خود را در فیلم زندگی کسب کرد. همچنین این هنرمند بیشتر در نقش حمیرا در سریال شهرزاد و در سریال معمای شاه بیشتر شناخته شد و به اوج شهرت  رسید.در بیوگرافی نسیم ادبی و تصاویر وی همراه ما باشید.

بیوگرافی نسیم ادبیبیوگرافی نسیم ادبی و همسرش

زندگی متفاوت ادبی نسیم ادبی در کنار لیلا حاتمی

زیباترین بازیگر نسیم ادبی

ازدواج و همسر نسیم ادبی

همسر نسیم ادبی ابراهیم اثباتی آهنگساز و نوازنده می باشد آشنایی نسیم با همسرش در سال ۱۳۸۳ نیز رخ داد هنگامی که نسیم در نمایش شمس پرنده به کارگردانی پری صابری در تالار وحدت ایفای نقش می کردند همسر نسیم نیز آهنگسازی این فیلم را نیز برعهده داشت نسیم ادبی بعد ۵ سال آشنایی با ابراهیم اثباتی در سال ۱۳۸۸ نیز با هم ازدواج کردند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

نسیم عاشق ساز و موسیقیژستی زیبا از نسیم ادبی و همسرش

ادبی خوش چهره ترین بازیگر

سریال های نسیم ادبی

دوقلوها (۱۳۷۵)، برگ سبز(۱۳۷۵)، شب چراغ(۱۳۷۸)، استنطاق(۱۳۷۹)، حلقه سبز(۱۳۸۶)، شهرزاد(۱۳۹۳_شبکه نمایش خانگی)، معمای شاه(۱۳۹۴)، در قصه ها زندگی می کنند (۱۳۹۵)، عقیق(۱۳۹۶)، گلشیفته(۱۳۹۶_شبکه نمایش خانگی)

عکس زیبای نسیم ادبی و همسرش

خوانندگی نسیم ادبی

نسیم ادبی علاقه خاصی به خوانندگی دارد نسیم دوره های خوانندگی اش را زیر نظر حوروش خلیلی خواننده زن سنتی کشور سپری کرده است. پس از مدتی در گروه وصل یار هم خوانی کرده است همچنین این هنرمند خوش چهره و خوش اخلاق در کارگاه های مختلف بازیگری مشغول تدریس می باشد .

بیوگرافی پرماجرا از نسیم ادبی

شهرت نسیم ادبی

این هنرمند خوش چهره در سال ۹۳ با سریال شهرزاد در نقش حمیرا از شبکه نمایش خانگی به شهرت رسید. نسیم در سال ۷۶ با فیلم زندگی وارد عرصه سینما شد و بعد از چندین فیلم تلویزیونی و سینمایی زیاد دیده و به چشم نمی آمد تا در سریال شهرزاد به اوج و شهرت خود دست یافت.

تصویری زیبا و عاشقانه از نسیم نسیم ادبی و جمعی از هنرمندان سریال شهرزاد

 زوج دوست‌داشتنی نسیم ادبی و همسرش نسیم ادبی در کنار بازیگر سریال شهرزاد

گریم جالب نسیم ادبی نسیم ادبی در مدل لباسی خاص و زیبا

نسیم ادبی هنرمندی زیبا

آدرس اینستاگرام نسیم ادبی

برای آشنایی بیشتر بیوگرافی نسیم ادبی در اینستاگرام nasimadabi@ آن را دنبال کنید. نسیم در هیچ سریال یا فیلمی زیاد دیده نمی شد تا اینکه در سریال شهرزاد طرفدار زیادی پیدا کرد و عکس های زیادی از خود در پیج شخصی اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

نسیم ادبی عاشق تئاتر است

نسیم ادبی در فیلم های سینمایی

زندگی(۱۳۷۶)، مانا(۱۳۸۷)، حراج(۱۳۹۳)، خانه دختر(۱۳۹۳)، دوران عاشقی(۱۳۹۳)، ارغوان(۱۳۹۳)، ذوب شدن پادشاه(۱۳۹۴)، چهارشنبه(۱۳۹۵)، خوب، بد، جلف(۱۳۹۵)

زندگی نامه نسیم و چهره زیبای آن تصویری دل نشین و زیبا از نسیم ادبی

زندگی نوشته نسیم ادبی

صفات همسر نسیم ادبی

نسیم ادبی از صفات و خصوصیات همسر خود می گوید او فردی بسیار معاشرتی و خونگرم می باشد این زوج هنرمند علاقه ی زیادی به رستوران  رفتن دارند حتی اگر وقت رفتن به رستوران را پیدا نکردند به نوشیدن قهوه ای به کافی شاپ می روند و یاد دوران آشنایی و حس و حال آن دوران می افتند.

نسیم ادبی بازیگری مهربان وآرام بیوگرافی نسیم ادبی هنرمندی توانا و فعال

نسیم هنرمندی خارق العاده

گوشی نسیم ادبی

 نسیم ادبی گفته است که اصلا نمی تواند گوشی خود را به خوبی نگه دارد و همیشه اتفاق های مختلفی  برای گوشی ام افتاده است از جمله دزدیدن، گم شدن، و یا رها شدن گوشی از دستش می باشد. و همسر نسیم ادبی همیشه برای سالگرد ازدواج یا تولد گوشی به نسیم هدیه داده است.

زندگی نامه نسیم ادبی

پس از آشنایی بیوگرافی نسیم ادبی امیدوار هستیم نهایت لذت را برده باشید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش عکس بازیگران با سایر بازیگران نیز آشنایی بیشتری پیدا کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *