دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی و بررسی مشخصات گوشی سامسونگ m20

  • محسن محمدی
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

گوشی سامسونگ m20 یکی از گوشی های شرکت سامسونگ می توان آن را به عنوان یکی از گوشی های برشمرد که قابل رقابت با سایر گوشیها می باشد نام برد. ما در این مقاله به بررسی مشخصات گوشی سامسونگ m20 خواهیم پرداخت.

گوشی سامسونگ m20 یکی دیگر از تولیدات شرکت سامسونگ می باشد که با توجه به تجهیزات و ویژگی های که دارد در مدت زمان کوتاه توانسته است رضایت تعداد بسیاری از مشتریان گوشی های سامسونگ و طرفداران مد را به خود جلب نماید. ما در ادامه سعی داریم به بررسی گوشی سامسونگ m20 بپردازیم و آن را از لحاظ سخت افزاری مورد نقد قرار دهیم تا افراد علاقه مند به این مدل از گوشی در صورتی که تمایل به خرید آن را دارند بتوانند از اطلاعات مفید موجود در این مقاله استفاده کافی و وافی را ببرند. و با آگاهی کامل نسبت به خرید این گوشی اقدام نمایند.

گوشی سامسونگ m20 و مهمترین ویژگی های آن

گوشی سامسونگ m20

برای بررسی این گوشی باید به نکاتی مثل طراحی ظاهری، دوربین، باتری ( شیوه کارکرد باتری ها ) و … پرداخته شود که ما در ادامه این کار را انجام داده ایم.

طراحی ظاهری گلکسی ام ۲۰

طراحی ظاهری گوشی سامسونگ m20 به دو بخش کلی نمای پشتی و صفحه نمایش تقسیم می شود. اگر بخواهیم از نمای پشتی این گوشی برای شما بگوییم نمی توان تعریف چندانی از آن داشت ولی دارای صفحه نمایشی بسیار جذاب است. قاب پشتی این گوشی که پلاستیکی بوده و همچنین مات دارای یک روکش شفاف است که همانند سایز گوشی های سامسونگ است. توجه داشته باشید که با جنس بکار رفته شده در قاب پشتی این گوشی لکه و گرد و خاک به خوبی جذب گوشی می شود.

گوشی سامسونگ گلکسی ام 20

در پشت این گوشی یک دوربین دوگانه و یک فلش LED طراحی شده است. همچنین سنسور اثر انگشت آن نیز در مکانی مناسب تعبیه شده است تا بتوان به راحتی آن را پیدا نمود.

اما از لحاظ قسمت جلویی شرایط کاملا متفاوت می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش گری می باشد که در بالای آن یک notch  کوچک وی شکل قرار گرفته است. همچنین حاشیه های دور این گوشی بسیار کوچک و مناسب ساخته شده است البته باید گفت که ضخامت حاشیه پایینی نسبتا زیاد می باشد.

  •  آرون گروپس

نمایشگر گوشی سامسونگ m20

گوشی سامسونگ m20

این گوشی دارای صفحه نمایشی به بزرگی ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۳۴۰ می باشد که می توان گفت این گوشی دارای کشیدگی خاص می باشد. در صورتی که حاشیه پایینی این گوشی کمی باریک تر ساخته می شد می توانستیم صفحه نمایش این گوشی را با اسمارت فون های پرچمدار مقایسه کنیم. از لحاظ عملکرد هم می توان نمایشگر این مدل از گوشی را در سطح قابل قبولی به شمار آورد. توجه داشته باشید که شرکت سامسونگ برای محافظت از این صفحه نمایش از یل لایه شیشه ای Dragontrail  استفاده کرده است.

باتری گوشی سامسونگ m20

یکی از نقاط قوت این مدل از گوشی های سامسونگ استفاده از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که با یک دور کامل شارژ شدن می توان تا ۴۸ ساعت پاسخگوی استفاده های معمولی شما را بدهد. با استفاده از تکنولوژی های سریع این گوشی در مدت زمان ۲:۱۵ می تواند از صفر تا صد درصد شارژ کامل شود. توجه داشته باشید که شارژر سریع این گوشی به همراه سایر تجهیزات در جعبه فروش این مدل از گوشی قرار دارد و نیاز به تهیه جداگانه آن نمی باشد.

دورببین گلکسی ام ۲۰

انواع گوشی های سامسونگ

در این مدل از گوشی سامسونگ m20 از یک دوربین دوگانه با کیفیت دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسل و دوربین ثانویه ۵ مگا پیکسل استفاده شده است. در صورتی که شما به تصویر برداری در نور کافی بپردازید می توانید از عکس های با کیفیت قابل قبولی بهره مند شوید. اما در اگر نور کافی را نداشته باشید باید بدانید که در عکسها نویز های زیادی وجود خواهد داشت.

گوشی سامسونگ m20

در گوشی سامسونگ m20 از یک لنز ۸ مگا پیکسل برای دوربین جلو استفاده شده است که می توان به وسیله آن عکس های سلفی مناسبی را انداخت. شما با استفاده از گوشی گلکسی ام ۲۰ می توانید در شرایطی که نور کافی وجود دارد عکس های با کیفیت بالا را تهیه کرده و از آنها استفاده لازم را ببرید. شما با استفاده از دو دوربین جلو و عقب در این مدل از گوشی می توانید ویدئوهایی با ۳۰fps  را ضبط کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *