دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

لیست هدیه برای تولد مردانه با ۲۰ پیشنهاد رمانتیک و کم هزینه

  • محسن محمدی
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸
  • ۰

این که در هنگام تولد خانمها چه چیزی می توانند برای شوهران خود تهیه کنند همواره یکی از فکر های اصلی بانوان می باشد. ما در این مقاله سعی داریم به هدیه برای تولد مردانه بپردازیم تا بهترین موارد را برای شما شرح داده باشیم.

توجه داشته باشید که خریدن و تهیه کردن هدیه برای افرادی که دوستشان داریم می تواند گزینه مناسبی برای نشان دادن و ابراز علاقه به آنها باشد. هدیه برای تولد مردانه (لیست هدیه برای مردان) یکی از این زمان های کم می باشد تا شما بتوانید از این فرصت استفاده کام را ببرید. و با خریدن هدیه ای ویژه و قابل توجه فرد مورد نظر او را خوشحال نمایید. ما در این مقاله به بررسی هدیه های که می تواند مردان را در زمان تولد خویش خوشحال و ذوق زده نماید می پردازیم. تا بانوان بتوانند از این راه کارها استفاده کرده و در زمان مناسب فرد مورد نظر خود را شگفت زده کنند.

هدیه برای تولد مردانه چی بخریم؟

هدیه برای تولد مردانه

در زیر لیست متفاوتی از عنوان های که می توان برای تولد مردان با سلیقه های مختلف تهیه کرد آورده شده است.

هدیه اول

شما می توانید تعدادی گل رز طبیعی و یک گل رز مصنوعی بخرید. و این تک گل مصنوعی را در وسط گلها قرار داده و به آن کارت تبریکی وصل شده باشد. که بر روی آن بنویسید تا زمانی که آخرین گل پژمرده می شود دوستت دارم.

هدیه دوم

هدیه برای تولد مردان

به محل کار وی می توانید گل بفرستید. چرا که وقتی طرف همکاران نیز به خاطر این عمل مورد توجه قرار بگیرد حتما خوشحالی وی چند برابر خواهد شد.

هدیه سوم

پس از آن که به روستایی در اطراف شهرتان رفته اید به تپه ای در آن روستا بروید و در حالی که بر روی علفها دراز کشیده اید به دنبال اشکالی در آسمان همچون فرزندان خود بگردید.

  •  آرون گروپس

هدیه چهارم

یکی از رمانتیک ترین هدیه برای تولد مردانه این است که گلی رز با ساقه بلند را انتخاب کنید و در محلی قرار دهید که مورد دید وی قرار بگیرد. و بر روی کاغذی که به آن چسبانده اید بنویسید از این که در زنگی شما حضور دارد متشکرید.

هدیه پنجم

در حالی که به ساحل دریا رفته اید قلبی بزرگ را بکشید به طوری که هر دو شما بتوانید در آن جای گیرید. و به تماشای غروب خورشید بپردازید و از عاشقانه های خود بگویید.

هدیه ششم

هدیه برای تولد مردانه

شما می توانید به همراه فرد مورد نظر خود به یک کتاب فروشی رفته و در بین قفسه ها قدم بردارید تا بتوانید کتاب مورد علاقه او را پیدا کرده و برای وی خریداری کنید.

هدیه هفتم

از انواع فناوری های موجود مانند ایمیل و … به گفتن تبریک به وی بپردازید.

هدیه هشتم

شما می توانید با طراحی یک نقشه که به گنج می رسد او را خوشحال کنید. به این صورت که در انتهای نقشه به خود وی ختم شود تا نشان دهید که بزرگترین گنج برای شما خود او می باشد.

هدیه دهم

شما می توانید با خواندن شعر مورد علاقه او و ضبط آن در یک سی دی آن را برای او بفرستید تا گوش دهد. فراموش نکنید در آن سی دی گفته های عاشقانه شما می تواند بسیار شاداب کننده باشد.

هدیه یازدهم

اگر قصد رفتن به سفر را دارد می توانید کادویی هر چند کوچک را برای وی خریداری کرده و در چمدان او پنهان کنید تا در هنگام سفر آن را پیدا کند.

هدیه دوازدهم

نهال درختی را در مکانی خاص بکارید و در روز مخصوص به آن مکان رفته و با میل کردن یک نوشیدنی مورد علاقه ابراز عشق خود را به وی داشته باشید. و بگویید که چگونه به همراه این درخت در حال رشد می باشید.

هدیه سیزدهم

بهترین هدیه های تولد

یک صبح زود هنگام به همراه وی به نظاره کردن طلوع خورشید بپردازید. چرا که تماشای طلوع خورشید می تواند بسیار جذاب باشد برای فردی که روز تولدش می باشد.

هدیه چهاردهم

می توانید کتابی که هر دو شما به خواندن آن علاقه مند هستید را خریده و شب هنگام در زمان خواب بخشی از آن را هر یکی از شما بخواند این کار جایگزین مناسبی برای سایر رسانه ها خواهد بود. هم چنین هدیه ماندگاری برای تولد مردانه می باشد.

هدیه پانزدهم

ترتیب دادن یک مجله خصوصی به این شکل که می توانید یک مجله مورد علاقه وی را انتخاب کرده و با داشتن عکسی (عکس پروفایل عاشقانه پسرانه) جذاب از او آن را در رایانه و فتوشاپ ترتیب دهید سپس آن را به وی تقدیم کنید.

هدیه شانزدهم

هدیه برای تولد مردانه

در مورد بهترین سرگرمی که می تواند داشته باشد جستجو کنید و هدیه ای مناسب با آن را برای وی خریداری کنید توجه کنید که سرگرمی مورد علاقه او چه می باشد؟

هفدهم

می توانید نامی مستعار را که فقط مخصوص شما دو نفر باشد انتخاب کرده و به او بگویید.

هدیه هجدهم

شما می توانید صبحانه وی را در تخت او برایش سرو کنید که می تواند کار جذابی باشد.

هدیه نوزدهم

سعی کنید فیلمی را از زمانی که با هم هستید مثلا در سفرها را تهیه کنید و در مواقع اینچنینی به تماشای آن بپردازید.

هدیه بیستم

عاشقانه ترین هدیه های تولد

در شب هنگام برای هواخوری به طبیعت رفته و پس از چندی قدم زدن می توانید شعله آتشی را فراهم کرده و با تماشای آن از خاطرات خوش گذشته بگویید.

امیدواریم این هدیه های کم هزینه و رمانتیک برای تولد مردانه ایده های مناسبی برای برگزاری روز تولد فراموش نشدنی در کنار همسرتان باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *