دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

نحوه میکاپ گونه مانند آرایشگران حرفه ای در خانه

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب نحوه میکاپ گونه در ۵ مرحله ساده و در عین حال حرفه ای را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید گریم گونه هایتان را به راحتی و به صورت حرفه ای در منزل انجام دهید.

گونه ها از تاثیرگذارترین اجزای صورت در آرایش محسوب می شوند بنابراین بهتر است شما آرایش گونه هایتان را به صورتی انجام دهید که عیب های موجود در صورت شما کمتر دیده شود و علاوه بر این گونه هایتان برجسته و زیباتر به نظر برسند.

نحوه میکاپ گونه در ۵ مرحله ساده

گریم گونه ها و گریم لب ها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت چهره دارد بنابراین بهتر است شما در هنگام آرایش صورت خود بعد از گریم چشم ها به گریم این قسمت از اجزای صورت بپردازید. در ادامه آموزش آرایش گونه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مطلب آموزشی مورد توجه تان قرار بگیرد.

نحوه آرایش گونه ها

مراحل آرایش گونه

۱. توجه داشته باشید که استفاده از کرم پودر باعث می شود دوام رژگونه روی پوست صورت بیشتر شود بنابراین بهتر است ابتدا با کمک کرم پودری که یک یا دو درجه از رنگ پوست شما روشن تر است همه قسمت های صورت خود را یکنواخت کنید تا پوستی صاف و بدون عیب داشته باشید.
۲. رنگ رژگونه را بهتر است با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید تا گونه های شما برجسته و زیباتر به نظر برسند. رژگونه های صورتی برای پوست های روشن انتخابی مناسب و ایده آل هستند و اگر رنگ پوست شما گندمی است بهتر است از رژگونه های آجری و نارنجی برای گریم گونه هایتان استفاده نمایید همچنین خانم ها با رنگ پوست سبزه بهتر است از رژگونه های رنگ تیره برای آرایش گونه های خود استفاده نمایند.

آرایش گونه
۳. در این مرحله لبخند بزنید و زیر برجستگی های گونه رژگونه با رنگ مناسبی را بزنید. توجه داشته باشید که نباید رژگونه را تا قسمت پره های بینی تان پخش نمایید و هر چقدر رژگونه را کمرنگ و ملایم تر بزنید آرایش گونه های شما زیباتر به نظر می رسد.

مدل آرایش گونه

مراحل زدن رژگونه گریم گونه ها

  •  آرون گروپس

۴. بعد از زدن رژگونه می توانید مقداری هایلایتر روی استخوان گونه ها بزنید و اگر به هایلایتر دسترسی ندارید می توانید از رژگونه های درخشان و براق برای برجسته سازی گونه ها استفاده کنید.

زدن هایلایتر روی گونه
۵. برای ماندگاری بیشتر رژگونه روی پوست صورت می توانید مقداری پودر مات روی گونه هایتان بزنید.

نحوه آرایش گونه

نکات طلایی برای گریم گونه ها

  • توجه داشته باشید که هر چقدر رنگ رژگونه روشن تر باشد سن شما کمتر به نظر می رسد و رژگونه های رنگ تیره نیز باعث می شوند تا سن خانم ها بیشتر به نظر برسد.
  • برای زیبایی و جذابیت بیشتر آرایش صورت بهتر است رنگ رژگونه و رژلب را با یکدیگر ست کنید.
  • برای جذابیت بیشتر رژگونه بهتر است آن را روی برجستگی های گونه ها محو کنید.
  • از براش مناسبی برای زدن رژگونه استفاده کنید تا رژگونه روی گونه ها به خوبی پخش و یکنواخت شود.

آرایش گونه

در این مطلب با آموزش میکاپ گونه ها در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید تبحر لازم را در زمینه آرایش گونه ها بدست آورید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *