دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل توربان مجلسی و روش های بستن آن

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل توربان مجلسی و روش هایی برای بستن توربان را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده طرح های این اکسسوری زیبا نهایت لذت را ببرید.

 توربان ها از انواع اکسسوری های زیبا و متفاوت است که شما می توانید در همه فصول سال از آن استفاده کنید و این اکسسوری خاص برای خانم هایی که تمایل دارند در هر شرایطی حجاب خود را حفظ کنند و در عین حال به روز و جذاب تر به نظر برسند می تواند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شود.

مدل توربان مجلسی شیک و جدید و نحوه بستن آن ها

توربان در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین این طرح های متنوع توربان شیک و زیبایی را برای خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که می توانید به کمک شال و روسری های ساده و گلدار نیز بهترین توربان را برای خود درست کنید که در این صورت باید کمی خلاقیت به خرج دهید.

در مطالب قبلی نحوه بستن دستمال سر و روش بستن دستمال گردن را مشاهده کردید در ادامه این مطلب مدلهای زیبای توربان مخصوص مجالس و نحوه بستن این اکسسوری منحصر به فرد را مشاهده خواهید کرد.

توربان زیبا و کار شده

آموزش بستن توربان

برای بستن توربان (سربند) روش های مختلفی وجود دارد و شما می توانید در صورت تمایل توربان را به گونه ای ببندید که موهایتان دیده نشود همچنین می توانید قسمتی از موها را از زیر سربند بیرون آورید.

توربان زنانه

  • روش اول 

ساده ترین روش برای بستن توربان استفاده از دستمال سر یا روسری کوچک است. برای بستن توربان به کمک این روش باید روسری یا دستمال سر را تا بزنید سپس توربان را از زیر موهایتان عبور دهید و در نهایت در قسمت جلوی سر توربان را به صورتی که به یک سمت متمایل است گره بزنید.

  •  آرون گروپس

نحوه بستن توربان

  • روش دوم 

روسری را به صورت مثلثی تا بزنید و از قسمتی که تا زده اید روسری را به شکل مثلث معکوسی روی سر خود قرار دهید و گره بزنید سپس قسمت مثلث شکل را زیر گره ای که زده اید پنهان نمایید و دسته ها را نیز به شکل دلخواه خود درآورید.

مراحل بستن توربان

  • روش سوم

این روش بیشتر جنبه تزیینی دارد و برای بستن توربان به کمک این روش ابتدا موهایتان را در پشت سر ببندید و موهای قسمت جلوی سر را هم به دور توربان ببندید و در نهایت توربان را در پشت سر گره بزنید.

مراحل بستن توربان

  • روش چهارم 

از این روش اغلب توریست های خارجی استفاده می کنند. ابتدا شال را در پشت سر خود گره بزنید و گره دوم را نیز به صورت پاپیونی بزنید و توربان را برای جذابیت بیشتر به یک سمت متمایل نمایید.

نحوه بستن توربان با شال

  • روش پنجم 

ابتدا شال را در قسمت پشت سر خود گره بزنید سپس دسته های شال را به یک سمت متمایل کنید و دور یکدیگر بپیچانید و دسته ای را که پیچیده اید به شکل سر فر دهید و به کمک گیره این قسمت را در جایی مناسب فیکس نمایید.

بستن توربان مجلسی

  • روش ششم 

ابتدا شال را در یک طرف سر گره بزنید و دسته های شال را دور سر خود به صورت منظم بپیچانید و در نهایت آن ها را روی گره با کمک گیره ای فیکس نمایید.

توربان ساده و زیبا

طرح های توربان  شیک برای مجالس

سربند برای خانم هایی که تمایل دارند در مهمانی ها و مجالس یا مسافرت های خارجی حجاب داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود همچنین می توانید از توربان در زیر شال یا روسری استفاده نمایید.
از سربند فقط برای داشتن حجاب استفاده نمی شود و اگر شما برای بستن و فرم دادن موهایتان هیچ ایده ای ندارید می توانید از این اکسسوری استفاده نمایید.

توربان پاپیون دار

در ادامه توجه شما را به چند مدل توربان مجلسی جلب می کنیم که می توانید در صورت تمایل از این طرح ها الگوبرداری نمایید و توربان با طرح و رنگی مناسب را برای خود تهیه نمایید.

مدل توربان دخترانه

توربان ساده

توربان زنانه

سربند مجلسی زنانه

مدل توربان زیبا و ساده

طرح توربان زنانه

توربان مجلسی و زیبا

توربان مخمل زنانه

توربان طرح دار

سربند طرح دار

توربان دخترانه طرح دار

توربان زیبا و دخترانه

توربان دخترانه

مدل توربان دخترانه

توربان طرح دار و شیک

مدل سربند زنانه طرح دار

توربان زنانه طرح دار

طرح توربان زنانه شیک و زیبا

توربان مجلسی و شیک

سربند مجلسی مشکی

توربان و شیک

مدل توربان ساده

توربان سفید و کار شده

توربان کار شده برای نوعروسان

توربان زیبا زنانه

سربند طرح دار و زیبا زنانه

توربان مجلسی و شیک

توربان قرمز شیک

مدل توربان مجلسی زیبا و جذاب

توربان صورتی مخصوص عقد

توربان زنانه مجلسی

مدل توربان زنانه شیک مجلسی

توربان دو رنگ

توربان دو رنگ زنانه

توربان ساده زنانه

مدل سربند ساده و زیبا

توربان ساده و زیبا

توربان شیک و ساده

توربان شیک و مجلسی

توربان شیک برای مجالس

توربان زیبا و جدید

مدل بستن سربند به صورت بافت مو

مدل توربان مجلسی

توربان زیبا و دخترانه

مدل توربان مجلسی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل توربان مجلسی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *