دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت احتمالی تمام نسخه های گلکسی اس ۱۰ افشا شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

طبق اطلاعات منتشر شده احتمالاً گران قیمت ترین نسخه گلکسی اس یعنی اس ۱۰ پلاس با ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه حدود ۱۴۹۹ یورو می باشد. 

قرار است در یکم اسفند ماه به تمام شایعات و اخبار محتمل خانواده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ خاتمه داده شود. این مراسم در شهر سانفرانسیسکو برگزار می شود. تا برگزاری این رونمایی فرصتی کمتر از یک ماه باقی مانده و همین موضوع تشدید بازار شایعات را به دنبال دارد.

گزارش جدید منتسب به گلکسی اس ۱۰، قیمت های احتمالی این خانواده را برملاء می سازد. این پست توسط  Ishan Agarwal در صفحه توییتر منتشر شده و اگر این اطلاعات واقعیت داشته باشد کره ای ها در هر دو نسخه پلاس و عادی خود حدود ۵۰ یورو افزایش قیمت داشته اند.

گلکسی اس ۱۰ ای سامسونگ ارزان قیمت ترین گوشی این خانواده با نمایشگر تخت و قیمتی معادل با ۷۴۹ یورو در بازار اروپا عرضه می گردد. دارای رم ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. این محصول برای رقابت با آیفون XR در نظر گرفته شده و در رنگ های سفید، سبز، مشکی و زرد قابل سفارش می باشد. البته نسخه آبی آن نیز بعداً در اختیار قرار خواهد گرفت.

نسخه های گلکسی اس 10

نسخه میانی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با رم ۶ یا ۸ گیگابایت عرضه و حافظه داخلی آن نیز در دو نسخه ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایت ارائه می شود. این نسخه ها به ترتیب قیمتی برابر با ۸۹۹ و ۱۱۴۹ یورو دارند. رنگ در نظر گرفته شده برای این نسخه ها آبی، سفید، مشکی و سبز می باشد.

پرچمدار این خانواده یعنی گلکسی اس ۱۰ پلاس با دو نسخه مشابه با گلکسی اس ۱۰(این شباهت از نظر رنگ، حافظه داخلی و رم می باشد) با قیمت ۹۹۹ و ۱۲۴۹ یورو عرضه می گردد. نسخه خاص آن نیز با ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۴۹۹ یورو در رنگ های سفید سرامیکی و مشکی به بازار می آید.

 

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *