دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

هواوی Y5 لایت با اندروید GO معرفی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۵ دی ۱۳۹۷
  • ۰

به تازگی هواوی یک گوشی ارزان قیمت و پایین رده با نام  Y5 لایت معرفی کرده است و این گوشی مجهز به اندروید Go می باشد. این موضوع سبب شده که این گوشی پایین رده از نظر عملکردی مطلوب باشد. 

نسبت تصویر ۱۸:۹ و وضوح تصویر برابر با ۷۲۰*۱۴۴۰ از سایر مشخصات این گوشی اقتصادی می باشد. حافظه داخلی اصلی این گوشی ۱۶ گیگابایت رم است و به کمک میکرو اس دی می توان حجم حافظه را افزایش داد.
باتری ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده و از نسخه ۸.۱ اندروید Go بهره مند شده است. وزن گوشی معرفی شده برابر با ۱۴۲ گرم می باشد و اندازه نمایشگر IPS LCD برابر با ۵.۴۵ اینچ است.
هواوی Y5 لایت
حافظه داخلی اصلی آن ۱۶گیگابایت، باتری به کار رفته در آن برابر با ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین پنل پشت ۸ مگاپیسکل با دیافراگم f/2.0‌ به همراه یک LED فلش از سایر مشخصات گوشی Y5 لایت می باشد.
دوربین قسمت جلو ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می باشد. میکرو USB نسخه ۲، وای فای، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، اینترنت نسل چهارم، بلوتوث نسخه ۴.۲،  پشتیبانی از دو سیم کارت و موقعیت یاب از خدمات ارائه شده در این گوشی است. با قیمت ۱۱۷ دلار و در رنگ های آبی و مشکی به بازار خواهد آمد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *