دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیائومی می ۹ مجهز به دوربین سه گانه می باشد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۳ دی ۱۳۹۷
  • ۰

یکی از تحلیل گران شرکت  GF Securities ادعا کرده که اولین گوشی شیائومی با دوربین سه گانه همان شیائومی می ۹ می باشد. ضمن اینکه گوشی می میکس ۴ نیز دارای نمایشگری تاشدنی خواهد بود. 

می میکس ۴ و می ۹ از گوشی های پرچمدار شرکت شیائومی هستند. طبق ادعای یکی از تحلیل گران، شیائومی می ۹ اولین گوشی این شرکت است که دوربین سه گانه را تجربه می کند.

البته این تحلیل گر به لنز پریسکوپی در می میکس ۴ نیز اشاره کرده و منظور از این لنز این است که دوربین قابلیت زوم بیشتری خواهد داشت. هر دو دارای اسنپدراگون ۸۵۵ می باشند. فناوری ۵G در گوشی می میکس ۳ قابل پشتیبانی است. گوشی نامبرده در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی می شود. می۹ در سه ماه دوم سال ۲۰۱۹ روانه بازار می شود و می میکس ۴ نیز در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۹ رونمایی می گردد.
شیائومی می 9

می ۹ احتمالاً با برش قطره ای یا روزنه درون نمایشگر معرفی می شود. برای تهیه این گوشی از فلز و شیشه استفاده شده و احتمالاً شاهد دوربین سه گانه در این تولید شیائومی خواهیم بود. شیائومی می 9

احتمالاً با نمایشگر سوپر امولد ۶ اینچی، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید با رابط کاربری MIUI 10، شش گیگابایت رم و حسگر یکی شده با نمایشگر  معرفی می گردد.

شیائومی می 9

می میکس ۳ با طراحی کشویی دوربین عرضه می شود و با می میکس ۲ اس و می میکس ۲ متفاوت است. می میکس ۴ نیز طبق گفته ها با نمایشگر تاشدنی عرضه می شود. در این صورت این اولین گوشی هوشمند شیائومی تاشدنی خواهد بود.

شیائومی می 9

محصولات آینده شیائومی نشان می دهد که این گوشی برای نسل های آینده خود، ایده حذف حاشیه گوشی ها را خواهد داشت. می میکس ۴ با اندروید ۹ و رابط کاربری  MIUI 10 عرضه می گردد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *