دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ویژگی هایی که برای گلکسی ام ۱۰ به اثبات رسید!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۲ دی ۱۳۹۷
  • ۰

گزارش های منتشر شده نشان می دهد که گلکسی ام ۱۰ با تراشه ۸ هسته ای اگزینوس ۷۸۷۰، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپرساعتی و نمایشگر ۶ اینچی معرفی می شود. 

گلکسی ام ۱۰ سامسونگ با شماره مدل  SM-M105F/DS و اندازه نمایشگر ۶ اینچی عرضه می شود. این شماره مدل با نام گلکسی ام ۱۰ برای ارائه در ایالات متحده تأییدیه‌ی FCC را کسب کرد.

طبق شواهد، گلکسی ام ۱۰ از نظر اندازه بدنه به گلکسی اس ۹ پلاس شباهت دارد. این اندازه نمایشگر بزرگ در گوشی اقتصادی و مقرون به صرف سامسونگ گامی بزرگ در جهت تولید می باشد. در چند سال اخیر سامسونگ برای جلب بازار، از نمایشگرهای بزرگ در گوشی های پرچمدار و گران قیمت خود استفاده می کرد. گلکسی ام 10

اطلاعات درز شده نشان می دهد که گلکسی ام سامسونگ با تراشه ۸ هسته ای اگزینوس ۷۸۷۰، رم ۳ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت عرضه می شود. اندروید ۸.۱ اوریو، بلوتوث نسخه ۴.۲ و باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی از ویژگی های این گوشی تولیدی می باشد.

گلکسی ام ۱۰ احتمالاً در ژانویه ۲۰۱۹ روانه بازار می شود. البته این رونمایی با رونمایی گلکسی ام ۲۰ و ۳۰ همراه می باشد. سامسونگ بر روی گوشی های سری A خود نیز فعالیت دارد اما این محصولات فعلاً به مرحله رونمایی نرسیده اند.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *