دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تجربه بریدگی بالای نمایشگر قطره ای در هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱ دی ۱۳۹۷
  • ۰

در پی انتشار رندرهای جدید از هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو، بریدگی بالای نمایشگر قطره ای در آن ها دیده شد و قرار است هواوی پی ۳۰ پرو با ماژول دوربین ۴ گانه در پنل پشت عرضه شود. 

رندرهای جدید هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو خبر از بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای‌ شکل می‌دهند. هواوی پی ۳۰ پرو از ماژول دوربین چهارگانه و فلاش LED در پنل پشت بهره می‌برد.

گوشی های هوشمند هواوی در حال توسعه عرضه خود می باشند. در سال ۲۰۱۸ نمونه هواوی پی ۲۰ پرو با حاشیه کم و دوربین قدرتمند مجهز به هوش مصنوعی رونمایی شد. هواوی در این طراحی از نمونه های موجود در بازار الهام گرفت. ضمن اینکه برای ماژول دوربین سه گانه از طراحی آیفون ۱۰ بهره مند می شود.
این شرکت برای طراحی هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو، راهکارهای جدیدی را به کار گرفت. احتمالاً برای گوشی های معرفی شده، شاهد تغییراتی در زمینه بریدگی بالای نمایشگر خواهیم بود.
هوای پی 30 و پی 30 پرو
هواوی نوا ۴ مانند گلکسی اس ۱۰ و گلکسی A8s دارای روزنه نمایشگر بوده اما نمونه گوشی های هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو مانند میت ۲۰ پرو با بریدگی بالای نمایشگر قطره ای عرضه می شوند.
هوای پی 30 و پی 30 پرو
رندر افشا شده وجود ماژول دوربین ۴ گانه در پنل پشت هواوی پی ۳۰ پرو را تایید می کند. احتمالاً این گوشی دارای فلاش LED بزرگ در کنار ماژول دوربین ۴ گانه می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *