دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین ژله با موز با انواع ایده های جذاب مخصوص مهمانی ها

  • فاطمه میرزایی
  • ۶ فروردین ۱۴۰۱
  • ۰

تزیین ژله با موز ایده جذابی برای سفره آرایی و تزیین میوه ها در مهمانی ها و جشن های تولد می باشد که ما در این مطلب نمونه های دیدنی از آن را به شما علاقمندان هنر آشپزی و تزیینات معرفی کرده ایم.

ساخت ژله با انواع میوه ها، روشی رایج و کاربردی برای مجالس و جشن های مختلف است. موز از جمله میوه های شیک و پرکاربرد در زمینه تزئین انواع دسرها و ژله می باشد. در این مطلب به معرفی انواعی از روشهای تزیین ژله با موز پرداخته ایم که امیدواریم تماشای آن برای شما جالب باشد.

تصاویری از انواع تزیین ژله با موز

آشپزی و سفره آرایی از جمله هنرهایی است که نیاز به کمی خلاقیت و سلیقه دارد. زیرا زیبایی و دیزایین غذا از جمله عواملی است که می تواند موجب افزایش اشتها شود. این مساله برای کودکانی که تمایل چندانی به خوردن غذاها ندارند می تواند بسیار کارایی داشته باشد؛ دیزایین ژله با موز یکی از انواع تزیینات پرطرفدار ژله می باشد که در کنار میوه موز می توان از دیگر میوه ها، بیسکویت، شکلات و … نیز برای تزیینات استفاده کرد. در ادامه برخی از تصاویر مربوط به تزئین ژله در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که ضمن لذت بردن از تماشای آنها می توانید با الگوبرداری از این ایده ها، آن را در منزل تهیه کرده و لذت ببرید.

تزیین دسر خوشمزه با موزتزیین ژله با طراحی جالب

تزیین شیک ژله با موز تزیین شیک دسر میوه ای

دیزاین ژله با موز گل آرایی و تزیین دسر

تزیین ژله به وسیله موز

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

استفاده از قالب های ژله در طرح ها و شکل های مختلف نیز پیشنهاد خوب و جذابی برای تزیین و تهیه انواع ژله و دسر می باشد که می توانید از این ایده ها در مجالس و مهمانی های خود استفاده کرده و از آن لذت ببرید.

تزیین متفاوت ژله با موز ژله موز قالبی

تزیین جدید ژله با موز تزئین ژله موزی با ایده های جدید

تزیین ژله و دسر با موز تزیین دسر با ژله های خرده شیشه ای

آرایش ژله با موزدسر موزی برای مهمانی ها و مجالس

سفره آیی ژله با موز دیزایین ژله موزی با طرح زیبا

تزیین ژله با موزتزیین بستنی با ژله و میوه

تزیین سنتی ژله با موز دسر موزی خوشمزه برای مجالس

تزیین مدرن ژله با موز تزیین شیک دسر میوه ای

تزیین ژله با موز ژله با موز برای مهمانی  ها و جشن تولد

تزیین جذاب ژله با موز ژله موزی ساده

تزیین ژله با موز قالب ژله میوه ای

زیبا آرایی ژله با موز دسر خوشمزه ژله ای با موز

تزیین متفاوت و دیدنی ژله با موز دسر موزی سه رنگ

تزیین لوکس ژله با موز دیزایین ژله موز با طراحی ساده

تزیین زیبای ژله با موز تزئین ژله موزی با ایده ای خلاقانه

زیبا سازی ژله با موز ایده جدید تزیین دسر ژله با موز

تزیین ژله با میوه موز

انواع تزئینات جدید و شکیل ژله با موز

امروزه استفاده از انواع دسر ها با ژله های رنگارنگ و خوشمزه جزء جدایی ناپذیر بسیاری از مجالس و مهمانی ها می باشد، استفاده ازمیوه ها برای تزئینات ژله نیز ایده جذابی است که به روشهای مختلفی می تواند انجام گیرد؛ تزئین ژله با میوه موز از جمله این تزئینات شکیل است که می تواند به شکل لیوانی، در جام های شیشه ای زیبا و یا در قالب های مختلف استفاده شود، در ادامه تصاویر متنوع دیگری از انواع تزئین ژله با میوه موز و برخی میوه های خوشمزه دیگر گردآوری کرده ایم که می توانید ضمن لت بردن از تماشای تصاویر از این ایده ها برای تزئینات دسر ژله مجلسی خود استفاده نمایید.

تزئینات ژله مجلسی با موز

موز میوه بسیار خوشمزه، مفید و مورد علاقه افراد مختلف به خصوص کودکان است و همانطور که گفتیم از آن در تهیه انواع دسر های خوشمزه و ژله استفاده فراوانی می شود، از این رو در صورتی که علاقمند به مشاهده انواع ژله های تزئین شده با موز هستید، می توانید از تصاویر جدید این تزئینات در این بخش دیدن کنید و از بهترین این مدل تزئینات برای دیزاین ژله موز در منزل ایده بگیرید.

تصاویر تزئینات ژله با موز دیزاین ژله با موز دیزاین شیک ژله با موز انواع تزئینات ژله با موز تزئینات ژله قالبی با موز روش تزیین ژله با موز ایده تزئینات ژله با موز مدل تزئینات ژله با موز مدلی از تزیین ژله با موز تزئینات شیک ژله با موز تزئینات شکیل ژله با موز تزئینات ژله با موز تزیین ژله با موز و انار

در این بخش انواعی از تزیینات ژله و دسر با موز را به شما معرفی کردیم. در صورتی که تمایل دارید با تزیینات بیشتری در این زمینه آشنایی پیدا کنید، پیشنهاد می دهیم به بخش سفره آرایی مجله آرگا مراجعه نموده و از جدیدترین تزیینات آشپزی دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *