دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اطلاعات دقیقی از هواوی میت ۲۰ پرو فاش شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

با نزدیک شدن به رونمایی از گوشی میت ۲۰ پرو، حقیقت درباره مشخصات فنی آن آشکار می شود. در ادامه شما را با سایر جزئیات این گوشی آشنا می کنیم. 

قرار است این رونمایی در ۲۴ مهر ۱۳۹۷ برابر با ۱۶ اکتبر ۲۰۱۸ انجام شود. وب سایت وین فیوچر، تصاویر با کیفیتی از این گوشی ارائه کرده است. هواوی میت ۲۰ پرو با نمایشگر اولد ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن ۳۱۲۰*۱۴۴۰ عرضه خواهد شد. 

این گوشی در قسمت پایین دارای حاشیه اندک بوده و در بالای نمایشگر وجود بریدگی رویت می گردد. دوربین های سه گانه ساخت لایکا شامل ۸، ۲۰ و ۴۰ مگاپیکسلی هستند. قرار گیری دوربین به شکل مربعی در این گوشی ها تایید شده است.

اطلاعات دقیقی از هواوی میت 20 پرو

یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی در سمت جلو دارد. سیستم لیزری مادون قرمز در قسمت جلویی میت ۲۰ پرو تعبیه شده و این موضوع نقش مهمی در تشخیص چهره دارد. میت ۲۰ پرو به حسگر اثر انگشت یکپارچه و شارژ بی سیم مجهز شده است.
اطلاعات دقیقی از هواوی میت 20 پرو

میت ۲۰ پرو از پد شارژ بی سیم بهره مند است. یعنی چینی ها می توانند شارژ باتری میت ۲۰ پرو را برای هدفون های بی سیم و دیگر گوشی ها استفاده کنند. اسلات کارت میکرو SD در این گوشی ها حذف شده و «کارت های حافظه نانو» به شکل اختصاصی به جای آن استفاده می شود. این کارت ها دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه هستند.

اطلاعات دقیقی از هواوی میت 20 پرو

اطلاعات دقیقی از هواوی میت 20 پرو

میت ۲۰ پرو با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می گردد. از یک پردازنده ۸ هسته ای کرین ۹۸۰ بهره مند است. میت ۲۰ پرو به باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و اندروید ۹ پای برای مقاومت در برابر گرد و غبار استفاده می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *