دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی گوشی اکسپریای جدید سونی تا پایان سال ۲۰۱۸

  • مرضیه نوروزیان
  • ۹ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

تبلیغات سونی نشان می دهد که قرار است اکسپریای جدید این برند تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی ارائه شود. لطفاً با ادامه مطلب همراه ما باشید. 

احتمالاً محصول جدید سونی تا ۸ شهریور رونمایی می شود. ضمن اینکه احتمال دارد این گوشی نیز همزمان با نمایشگاه IFA معرفی شود. همان طور که قبلاً نیز گفته شده شرکت ژاپنی سونی تغییر چندانی در ظاهر این گوشی نداده است و آن را با همان طرح سنتی روانه بازار می کند. 

ضمن اینکه در حین رونمایی احتمال دارد با گوشی های میان رده ای مانند اکسپریا XA3 یا گوشی های دیگر رو به رو شویم. این مسئله نشان می دهد که ارائه یک یا دو گوشی از سری اکسپریا قطعی است.

معرفی گوشی اکسپریای جدید سونی

در نمایشگاه سال گذشته شاهد رونمایی گوشی های اکسپریا XZ1 Compact و XZ1 بودیم اما گوشی های XZ2 ,XZ2 Compact و XZ2 Premiuim معرفی شدند. اگر سونی قصد عمل به همین روند را داشته باشد، در IFA 2018 گوشی های XZ3 Compact و XZ3ارائه می شوند.

معرفی گوشی اکسپریای جدید سونی

بر اساس شایعات منتشر شده درباره این گوشی، گوشی مذکور دارای بریدگی بالای نمایشگر و دوربین دوگانه نیست. همچنین گوشی اکسپریا X23 دارای نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ می باشد. دارای یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعتی و ۶ گیگابایت رم می باشد. نمایشگاه IFA نیز بزرگ ترین رویداد فناوری قاره اروپاست و هر سال در اوایل سپتامبر انجام می شود.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *