دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب تگرگ, دیدن تگرگ در خواب چه تعابیری دارد؟

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب تگرگ از دیدگاه معبران مشهور اسلامی و غربی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مطلب تعبیر خواب مورد توجه تان قرار بگیرد.

تعبیر خواب تگرگ و یا باران شدید بسته به اینکه ملایم و یا آرام باشد و یا به حدی باشد که آسیب دیدگی ایجاد شود متفاوت است و شما می توانید با توجه به خوابی که دیده اید تعبیر آن را از بین تعابیر مختلف پیدا کنید.

تعبیر خواب تگرگ از دیدگاه معبران مشهور و محبوب

اغلب افراد تمایل دارند بعد از دیدن خواب های خاص نظیر تگرگ و سیل و زلزله و … با تعبیر آن آشنا شوند زیرا این خواب ها تعابیر خاص و متفاوتی دارند. در مطالب قبلی تعبیر خواب غرق شدن، تعبیر خواب بوسیدن مرده و تعبیر خواب درخت را مشاهده کردید در ادامه این مطلب قصد داریم تا تعبیر خواب تگرگ را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
 تعبیر دیدن خواب تگرگ از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

تعبیر دیدن تگرگ در خواب از دیدگاه امام صادق

از دیدگاه امام صادق تعبیر دیدن تگرگ در خواب بر ۵ وجه است :

  • خصومت و دشمنی
  • بلا
  • لشگر
  • بیماری
  • قحطی

تعبیر دیدن بارش تگرگ ملایم در خواب

منوچهر مطیعی تهرانی 

اگر فردی در خواب ببیند تگرگ ملایم است نشانه رحمت الهی و نعمت و خیر و برکت است و به میزان اینکه از مشاهده تگرگ در خواب خوشش بیاید از نعمت و رحمت های خداوند بهره مند می شود.

تعبیر خواب تگرگ

تعبیر دیدن بارش تگرگ بزرگ در خواب

محمد بن سیرین

دیدن تگرگ بزرگ در خواب نشانه عذاب و تنگی دنیا می باشد. اگر خواب تگرگ بزرگ به وقت خودش باشد نشانه این است که به خواب ببینده فراخی و نعمت می رسد و اگر خواب تگرگ را به وقت خودش نبیند نشانه غم و اندوه است.

  •  آرون گروپس

منوچهر مطیعی تهرانی

اگر تگرگ بزرگ و شدید باشد نشانه خشم و غضب است و گویای این است که اتفاق بدی می افتد و خواب ببینده ناخواسته گرفتار حادثه ای می شود. تعبیر خواب تگرگ درشت برای زنان خانه دار نشانه نقار و گفتگوی خانوادگی است و دیدن خواب تگرگ رنگین خوب نیست.

تعبیر دیدن خواب تگرگ از دیدگاه معبران مختلف

آنلی بیتون

اگر فردی در خواب ببیند همراه طوفان تگرگ درشت می بارد نشانه این است که در هر کاری پیشرفت کمی می کند.

لیلا برایت

اگر فردی در خواب ببیند که در زیر بارش تگرگ درشت گیر افتاده است نشانه اختلافات خانوادگی است.

تعبیر دیدن خواب تگرگ درشت

تعبیر دیدن بارش تگرگ در غیر از جای خود در خواب

منوچهر مطیعی تهرانی

اگر فردی در خواب ببیند که تگرگ در جاهای دیگر می بارد و در خانه او نمی ریزد نشانه این است که خواب ببینده ازیک رنج عمومی در امان می ماند و اگر فردی در خواب ببیند که تگرگ در خانه او می بارد و در جاهای دیگر نمی بارد نشانه این است که گرفتار مصیبتی می شود که دیگران از آن مصیبت در امان هستند.

تعبیر دیدن خواب باران و تگرگ

آنلی بیتون

اگر فردی در خواب ببیند که تگرگ در زیر نور خورشید و به همراه باران می بارد نشانه این است که بعد از مدت ها تحمل سختی و نگرانی بخت و اقبال به سمت وی رو می آورد و اگر زنی چنین خوابی را ببیند نشانه این است که بعد از چند شکست در امور عاطفی سرانجام خوشبخت می شود.
اگر خواب بیننده در خواب صدای تگرگ و باران از بام خانه اش بشنود نشانه این است که سرانجام با زحمت و رنج به موفقیت هایی دست می یابد.

تعبیر دیدن خواب تگرگ از دیدگاه معبران مختلف

در این مطلب تعبیر خواب تگرگ ملایم و درشت را مشاهده کردید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای آشنایی با تعبیر خواب های مختلف به بخش تعبیر خواب مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *