دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو چند تکه شیک و جذاب مخصوص شیک پوش ها

  • ندا خوشرو
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل مانتو چند تکه زنانه و دخترانه آشنا شدید که امیدواریم از بین این مدل های متنوع بتوانید مانتو با طرح و رنگ خاصی را برای خود انتخاب کنید و در مکان های مختلف شیک پوش و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مانتو چندتکه از انواع مدل مانتوهای خاص است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی متفاوت در مکان های مختلف داشته باشید بهتر است این مدل مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو فانتزی و مدل مانتوی چند تکه، مدل مانتو عروسکی از انواع مدل مانتوها با طرح های شیک و جذاب هستند و این مدل مانتوها برای خانم هایی که سبک لباس پوشیدن خاصی دارند می توانند مناسب و ایده آل باشند.

مدل مانتوی چند تکه دخترانه

مدل مانتو چند تکه با جدیدترین طرح های مد سال

در دوخت مانتوهای چند تکه از پارچه های ساده و یا طرح دار با دو یا چند رنگ مختلف استفاده می شود و این مدل مانتوها در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند. در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتوی چند تکه با جدیدترین طرح های کوتاه و بلند مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل مانتوی مجلسی

مدل مانتوی چند تکه زنانه

در دوخت مانتوهای چند تکه زنانه از ترکیب پارچه های طرح دار و ساده و یا پارچه های ساده با چند رنگ مختلف استفاده می شود همچنین در برخی از مدل های مانتوهای چند تکه اغلب از چند تکه پارچه طرح دار برای دوختن مانتوها استفاده می شود که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.
مانتوهای چند تکه را بهتر است با شلوار و شال و یا روسری و کفش مناسبی بپوشید تا شیک پوش و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید. مدل مانتوهای چند تکه در انواع اندازه های کوتاه و متوسط و بلند دوخته می شوند که انتخاب قد این مدل مانتوها به فرم اندام و اندازه قد شما بستگی دارد بنابراین اگر شما تمایل دارید خوش تیپ و خوش اندام تر به نظر برسید بهتر است در انتخاب این مدل مانتوها حساسیت لازم را به خرج دهید.

 

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتوی زیبا و دو تکه

مدل مانتو طرح دار زنانه

مدل مانتو چند تکه زنانه

مدل مانتوی زیبا و چند تکه زنانه

مدل مانتو زنانه

مدل مانتوی زیبا و جدید زنانه

مدل مانتوی زیبا و دو تکه

مدل مانتو سه تکه زنانه

مدل مانتوی دخترانه چند تکه

مدل مانتوی تابستانه چند تکه

مدل مانتوی دخترانه چند تکه

مدل مانتوی دو تکه زنانه

مدل مانتو تابستانی دو تکه

مدل مانتوی شیک و زیبا زنانه

مدل مانتو زنانه چند تکه

مدل مانتو مجلسی زنانه

مدل مانتوی زنانه چند تکه

مدل مانتوی زنانه چند تکه

مدل مانتو دو تکه

مدل مانتو دو تکه و گلدار زنانه

مدل مانتو چند تکه مجلسی

مدل مانتو مجلسی و طرح دار زنانه

مدل مانتوی شیک و چند تکه

مدل مانتوی شیک و چند تکه زنانه

مدل مانتوی چند تکه دخترانه

مانتوهای چند تکه دخترانه در انواع طرح های اسپرت و مجلسی موجود هستند و بهتر است شما طرح و رنگ و مدل این مانتوها را با توجه به مکانی که قرار است لباستان را در آنجا بپوشید انتخاب کنید. در دوخت اغلب مدل مانتوهای مجلسی دخترانه چند تکه از ترکیب چند پارچه طرح دار و ساده برای دوخت مانتو استفاده می شود و اغلب مدل مانتوهای اسپرت دخترانه را از ترکیب چند رنگ پارچه ساده می دوزند که انتخاب هر یک از این مدل مانتوها به سلیقه شخصی و نیاز شما بستگی دارد.
توجه داشته باشید که مدل مانتوهای چند تکه برای دختران جوانی که تمایل دارند ظاهر و تیپ آن ها خاص و به روز باشد می تواند انتخاب مناسب و ایده آلی محسوب شود.

         مدل مانتو شیک و چند تکه

مدل مانتو دخترانه مشکی و طلایی

    مدل مانتوی شیک زنانه

مدل مانتو مشکی و خاکستری دخترانه

  مدل مانتوی دخترانه چند تکه

مدل مانتوی دو تکه و شیک دخترانه

مدل مانتو کوتاه چند تکه

مدل مانتو طرحدار دخترانه

مدل مانتوی زیبا و چند تکه

مدل مانتو بلند چن تکه

مدل مانتو چند تکه اسپرت

مدل مانتو اسپرت  دخترانه

   مدل مانتو چند تکه

مدل مانتوی شیک و چند تکه دخترانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل مانتو چند تکه با زیباترین طرح های مد سال را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها مانتو با تن پوش شیک و مناسبی را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *