دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل های زیبای مانتو حریر اسپرت

  • ندا خوشرو
  • ۶ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو حریر اسپرت مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

با نزدیک شدن به فصل تابستان اغلب خانم ها و دختران جوان به فکر تهیه مانتوهای خنک می افتند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید مدل مانتو حریر اسپرت می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار رود.

مدل مانتو حریر اسپرت با طرح و رنگ های زیبا

مانتوهای تابستانه در انواع طرح های مانتوی نخی و مانتو حریر و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و نیاز خانم ها بستگی دارد.

مدل مانتو حریر اسپرت

طرح های مانتو حریر اسپرت و ساده

مانتو حریر دارای جنسی لطیف است و این طرح مانتو در انواع مدلهای اسپرت و مجلسی و ساده موجود می باشد و شما می توانید از بین این طرح ها مانتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

برای دوخت مانتوهای حریر از پارچه ساده و طرح دار و گلدار استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید ظاهر و استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است از مانتوی حریر ساده در پوشش تان استفاده کنید. مانتوهای طرح دار نیز اگر دارای اشکال فانتزی باشند برای خانم های اسپرت پوش انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اگر تمایل دارید از مانتوی اسپرت حریر در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است طرح سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را هم اسپرت انتخاب نمایید تا شیک پوش و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید. مانتوهای اسپرت حریر در انواع طرح های جلوباز و جلو بسته و دکمه دار و … دوخته می شوند.

اگر تمایل دارید از مانتوی جلوباز حریر در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است در انتخاب زیرسارافونی یا شومیز توجه لازم را به خرج بدهید و طرح این لباس ها را با توجه به طرح و رنگ مانتوی خود انتخاب نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 

مانتوی زنانه اسپرت مانتوی ساده حریر مدل مانتوی شیک حریر مانتوی صورتی حریر مدل مانتو اسپرت حریر رنگ تیره مانتوی سفید حریر مانتوی حریر اسپرت مانتوی دو رنگ حریر مدل مانتوی زیبا حریر مدل مانتو مشکی

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب مانتو علاوه بر طرح پارچه باید به مدل آستین و یقه ها نیز توجه داشته باشید تا بتوانید انتخابی درست و ایده آل داشته باشید. مانتوهای حریر در انواع مدل ها با یقه باز و بسته موجود می باشند و بهتر است شما مدل یقه مانتو را با توجه به فرم بالاتنه خود انتخاب نمایید.

اگر شما چاق و درشت اندام هستید بهتر است در پوشش خود از مانتوی حریر جلو باز و رنگ تیره استفاده نمایید همچنین مانتوهای گلدار و طرح حریر برای خانم های چاق انتخابی مناسب نمی باشند. خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب در انتخاب طرح و رنگ مانتوی حریر هیچ محدودیتی ندارند و بهتر است برای ایجاد تنوع در ظاهر خود از مانتوی حریر رنگ روشن استفاده نمایند.

مانتوهای طرح دار حریر نیز برای خانم های لاغر انتخابی مناسب می باشد زیرا این طرح مانتوها باعث می شوند تا فرم اندام کمی چاق و متناسب تر به نظر برسد.

مانتو اسپرت دخترانه مدل مانتو حریر اسپرت صورتی مانتو آبی حریر و اسپرت مدل مانتو زنانه حریر اسپرت مدل مانتو سفید حریر اسپرت مانتوی حریر طرح دار مانتوی ساده حریر مانتو قرمز حریر و اسپرت مانتوی شیک حریر مدل مانتو بلند طوسی مانتو حریر اسپرت

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و همیشگی را به انواع طرح های مانتوی اسپرت حریر رنگ روشن و رنگ تیره جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی خوشرنگ و زیبا را برای پوشیدن انتخاب کنید و جذابیت ظاهر و استایل تان را تکمیل نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *