دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل پرده پانچ جدید و زیبا برای خانه های ایرانی

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

مدل پرده در شکل و زیبایی منزل تاثیر به سزایی دارد. به همین خاطر تقریباً تمام افراد در انتخاب آن سخت گیر هستند. انواع مدل پرده پانچ یکی از محبوب ترین مدل پرده های ایرانی می باشد که در این مطلب بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

پرده پانچ به خاطر ایستایی عالی که دارد در بسیاری از منازل مورد استفاده قرار می گیرد. البته این استفاده تنها منوط به محیط منزل نمی شود. بلکه در بسیاری از مکان های عمومی مانند هتل ها و… نیز از انواع مدل پرده های پانچ با طرح های مختلف استفاده می شود.

مدل های پرده پانچ شیک و زیبا

علت استفاده زیاد از مدل پرده پانچ ، بافت قابل حمل و راحت آن است. این پرده به راحتی قابل نصب است. از این رو به عنوان گزینه مناسبی در منزل مورد توجه قرار می گیرد. طرز ایستایی این پرده محیط منزل شما را شیک و مدرن می سازد. پرده های پانچ شامل انواع مدل پرده فانتزی، ساده، حریر، کتان و… می باشند که می توان آنها را متناسب با فضا و دکوراسیون داخلی انتخاب نمود.

حلقه های پانج امکان جا به جایی پرده را در چوب پرده فراهم می کنند. در هنگام نصب پرده به شکل منظمی قرار می گیرد و استایل خود را به شکل مطلوبی حفظ می کند. چنین منزلی ابداً ناموزون و نامنظم به نظر نمی رسد.

انواع مدل پرده های پانچ امروزه در بسیاری از مکان های عمومی از جمله هتل ها، بیمارستان ها، خوابگاه ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما نیز تمایل دارید پرده ایی ساده و در عین حال شیک و زیبا داشته باشید، بهتر است از طرح های پانچ استفاده کنید. در ادامه تصاویر جدیدترین مدل پرده های پانج با طرح های جدید و متنوع را ملاحظه خواهید نمود.

مدل زیبای پردهمدل پرده ساده پانچ

پرده عالی پانچپرده زیبای پانچ

طراحی پرده فوق العاده پانچمدل پرده ایستاده پانچ

  •  آرون گروپس

پرده با طراحی شیکمدل پرده تک رنگ

طراحی زیبای پردهمدل پرده اتاق پذیرایی

پرده متفاوت پانچپرده های پانچ برای اتاق پذیرایی

طراحی پرده ایده آل پانچپرده شیک و زیبای پانچ

پرده با دیزاین شیکمدل پرده شیک پانچ

دیزاین پرده لاکچری پانچعکس پرده اتاق پذیرایی پانچ

پرده شیک و زیباپرده چاپی پانچ

دیزاین متفاوت پرده پانچدکوراسیون اتاق با پرده های پانچ

دیزاین زیبای پردهمدل پرده ساده پانچ

طراحی پرده زیباپرده دو رنگ پانچ

پرده های پانچ به این دلیل که با پارچه های مختلف تهیه می شوند تنوع بالایی دارند و شما می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل زیباترین مدل پرده ساده پانچ را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که برای نتیجه گیری بیشتر، بهتر است با توجه به دکوراسیون منزل رنگ پرده و همچنین جنس و مدل پارچه را انتخاب نمایید.

طراحی مدرن پردهپرده سه رنگ جدید

پرده پانچمدل پرده اتاق پذیرایی ساده

دیزاین ظریف پردهمدل پرده شیک برای ورودی منزل

طراحی عالی پردهپرده های پانچ جدید و شیک

مدل پرده مدل پرده مخمل پانچ

مدل پرده زیبا و شیکمدل پرده اتاق پذیرایی پانچ

امیدواریم تماشای عکس های انواع مدل پرده پانچ جدید و شیک برای شما عزیزان نیز جذاب بوده باشد، از همه شما علاقه مندان دعوت می نماییم برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر بر روی مدل پرده مجله آرگا کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *