دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل کالسکه نوزاد جدید با طرح های زیبا

  • سمیرا غلامحسینی
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از وسایلی که در خرید سیسمونی غالبا تهیه می شود, کالسکه برای نوزاد می باشد. مدل کالسکه نوزاد در طرح های مختلفی موجود است که بسته به فاکتورهایی می توان هر یک از آن ها را خرید.

یکی از وسایل معمول در سیسمونی, کالسکه برای نوزاد می باشد. در حال حاضر کالسکه های زیادی در رنگ ها و مدلهای مختلف موجود است که بسته به نیاز و سلیقه می توان آن ها را انتخاب کرد. در خرید مدل کالسکه نوزاد نیاز است که به نکاتی توجه شود که از جمله آن ها می توان به کیفیت و امکانات آن اشاره کرد. در این مطلب با انواع مدلهای کالسکه جدید با طرح های زیبا آشنا می شویم.

تصاویری از مدل کالسکه نوزاد شیک

کالسکه یکی از وسایلی است که می توان نوزاد را درون آن قرار داده و به راحتی به بیرون از منزل برد. یکی از مهمترین فاکتورها در خرید کالسکه برای نوزاد, وزن آن است. کالسکه نوزاد باید سبک باشد تا به راحتی بتوان آن را جابه جا کرد. به علاوه کیفیت کالسکه باید خوب باشد تا اطمینان حاصل شود که مکان کودک امن است.

کالسکه چهار چرخ نوزاد

کالسکه نوزادان در مدل های مختلفی طراحی می شود. مدل های اولیه غالبا دارای چهار چرخ می باشد. در مدل کالسکه نوزادان از سایه بان های توری و نازک برای حفاظت کودک از تابش مستقیم نور, استفاده می شود. در زیر چند نمونه از این کالسکه های چهار چرخ به تصویر کشیده شده است.

مدل کالسکه نوزاد

کالسکه تک نوزاد

کالسکه های رنگارنگ نوزاد

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 

کالسکه نوزاد سه چرخه

کالسکه سه چرخ نوزادان

یکی از جدیدترین مدل های کالسکه برای نوزادان, کالسکه های سه چرخ می باشد. حمل و جابه جا کردن نوزادان توسط این کالسکه ها برای والدین بسیار راحت است. همچنین محافظ های بیشتری در این کالسکه ها جهت افزایش ایمنی کودک تعبیه شده است.

کالسکه چرخ دار نوزادان

جدیدترین مدل های کالسکه

مدل کالسکه نوزاد

مدل کالسکه نوزاد

جدیدترین مدل های کالسکه نوزادان با رنگ های زیبا

تصاویر زیر مدل های مختلفی از کالسکه نوزادان را نشان می دهد که در رنگ های قرمز و آبی و مشکی طراحی شده اند. برخی از این کالسکه ها دارای قابلیت دو طرفه شده هستند که این مسئله موجب راحتی در حمل و نقل کودک می شود.

مدل کالسکه نوزاد

مدل های کالسکه دو طرفه

کالسکه قرمز مشکی نوزاد

زیباترین کالسکه قرمز سفید

ست کالسکه نوزاد

مدل کالسکه نوزاد

مدل کالسکه اسپرت

کالسکه آبی مشکی نوزاد

امکانات کالسکه های نوزاد

کالسکه نوزادان در رنگ های شاد

کالسکه شیک نوزاد تصویر زیر مدلی از کالسکه برای کودکان دو قلو می باشد. حجم کالسکه و ایمنی آن از فاکتور های مورد توجه در خرید کالسکه به هنگام تهیه ی سیسمونی نوزاد می باشد.

کالسکه های دو قلو زیبا

مدل های متنوع و شیک کالسکه نوزادان

برخلاف برخی از مادران که دوست دارند فرزند خود را در آغوش خود بزرگ کنند و تمایل چندانی به استفاده از کالسکه ندارند و به هنگام خرید سیسمونی تنها به دلیل تکمیل شدن وسایل سیسمونی نوزاد اقدام به خرید آن می کنند. اما بسیاری از مادران برای راحتی حمل نوزاد در مکان های مختلف و همچنین احساس راحتی بیشتر نوزاد تمایل دارند تا به هنگام خرید سیسمونی نوزادشان، کالسکه ای ایده آل، سبک، راحت و در عین حال شیک و به روز را سفارش دهند.

امروزه مدل کاسکه های سه کاره طرفداران بیشماری دارد و مادران عزیز برای سیسمونی فرزند خود ترجیح می دهند بیشتر از این مدل کالسکه ها استفاده نمایند. البته مدل های به روز تر و جدیدتری از کالسکه های نوزادان نیز در بازار عرضه می شود که مادران عزیز بر اساس سلیقه و همچنین تطابق مدل کالسکه با مدل کریر و دیگر وسایل سیسمونی می توانند جهت خرید اقدام نمایند.

قشنگ ترین مدل کالسکه نوزاد

در ادامه این بخش مدل های زیبای از کالسکه نوزادان دختر و پسر را به اشتراک گذاشته ایم که خواهشمندیم تا پایان همراه ما باشید و از این مدل های به روز و شیک نیز دیدن کنید.

مدلهای جدید کالسکه نوزاد

مدلهای خاص کالسکه نوزاد

مدلهای فوق العاده کالسکه نوزاد

مدلهای مدرن کالسکه نوزاد

مدلهای دیدنی کالسکه نوزاد

مدلهای منحصر به فرد کالسکه نوزاد

مدلهای خواستنی کالسکه نوزاد

کالسکه های زیبای نوزادان کالسکه های جدید نوزادان کالسکه های خاص نوزادان

جالب ترین مدل کالسکه نوزاد

جدیدترین مدل کالسکه نوزاد

کالسکه های تماشایی نوزادان

کالسکه های بی نظیر نوزادان

کالسکه های منحصر به فرد نوزادان

کالسکه های مدرن نوزادان

کالسکه های متنوع نوزادان

مدرن ترین مدل کالسکه نوزاد

کالسکه نوزادان با مدلی شیک

در نمونه تصاویر آماده شده, مدل کالسکه نوزاد را مشاهده کردید که بسته به سلیقه می توان هر یک از آن ها انتخاب نمود. توجه به فاکتورهای بیان شده در هنگام خرید کالسکه اهمیت زیادی دارد و از راحتی نوزاد درون آن باید اطمینان حاصل شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *