دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر لو رفته از گوشی های هواوی پی 20، پی 20 پلاس و پی 20 پرو

  • زهره امامی
  • ۱۳ دی ۱۳۹۶
  • ۰

اعضای جدید سری پی به‌ زودی معرفی خواهند شد. تصاویر این قسمت گوشی های هواوی پی ۲۰ و نسخه پلاس و پرو آن‌‏ را با دوربین سه گانه نمایشمی‌ دهد. لطفا با ما همراه باشید.

تصاویر تازه منتشر شده طراحی احتمالی سه گوشی هواوی پی ۲۰، پی ۲۰ پلاس و پی ۲۰ پرو را فاش می‏‌کند. به‌ نظر می‌ رسد که در تمامی مدل‌ها، از دوربین سه‌گانه استفاده شده است ولی چینش دوربین‌ها در هر مدل با دیگری تفاوت دارد. در تمامی مدل‌ ها بخشی از پنل پشتی با بافتی متفاوت متمایز شده است. انتظار می‌رود هر سه مدل، حداقل به ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده باشند. در هواوی پی ۲۰ پلاس دوربین‌ ها به‌ صورت عمودی چیده شده‌اند. پی ۲۰ و پی ۲۰ پلاس به سنسور اثر انگشت در زیر دکمه‌ ی هوم مجهز شده اند.

بررسی گوشی های هواوی

پی ۲۰ به لطف دوربین سه‌ گانه می‌ تواند تصاویر ۴۰ مگا پیکسلی به ثبت برساند و زوم هیبریدی پنج برابری ارائه دهد. چینش دوربین‌ها در پی ۲۰ به‌صورت افقی است. تراشه کرین ۹۷۰، پردازش محتوای مختلف را در هواوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پلاس بر عهده خواهد گرفت.

بررسی گوشی های هواوی

سومین مدل از سری پی ۲۰ گوشی‌ های پرچم‌دار هواوی با پسوند پرو عرضه خواهد شد که احتمالاً نسبت ابعاد بدنه به نمایشگر آن بالاتر از سایر مدل‌ ها است. این مدل به تبعیت از آیفون ۱۰ اپل، در بالای نمایشگر بریدگی دارد و بر خلاف پرچم‌دار ۲۰۱۷ کوپرتینویی‌ ها، پی ۲۰ پرو حاشیه‌ ی پایین نمایشگر را حفظ کرده است. پی ۲۰ پرو از یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی استفاده می‌کند. هواوی پی ۲۰ پرو با نسخه ارتقاء یافته پردازنده جدید خود یعنی کرین ۹۷۵ عرضه خواهد شد.

بررسی گوشی های هواوی

کنگره جهانی موبایل از تاریخ ۲۶ فوریه، هفتم اسفندماه برگزار خواهد شد و به مدت چهار روز ادامه پیدا خواهد کرد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *